wijsteunenAlfredJanssen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wijsteunenAlfredJanssen.


Gast

#76

2014-10-03 11:37

Is het niet de taak van de directie om een team van dokters te laten samenwerken?
Of gaat het weerom om de centen?

Gast

#77

2014-10-03 11:42

Zo'n 7 jaar terug mijn vader geopereerd van darmkanker...gelukkig positieve afloop! Met dank aan Dokter Janssens !!!
Een tevreden patiënt

#78 Niet te begrijpen!

2014-10-03 11:42

Enkel lof en dankbaarheid voor Dr. Janssens! Hij is het visitekaartje voor AZ damiaan ! Een krak in zijn vak! Jarenlang heeft hij mama bijgestaan tijdens haar strijd tegen kanker. Ze had het gehaald! Na een recente en succesvolle operatie kan ik enkel lof uitbrengen voor Dr. Janssens.  Was hij er niet geweest dan was ik zeker niet naar AZ damiaan geweest voor deze operatie. 

Ex patient

#79 Re:

2014-10-03 11:43

Volgens onze huisdokter zou hij zich maar laten opereren met een gerust gemoed en dat is alleen maar van dokter Jansens'#1: -  

 


Gast

#80

2014-10-03 12:42

ik ben er niet goed van, zo'n goed dokter laten gaan, maar ja vriendjespolitiek, wat wil je, dat ze er maar weer zo'n dokter aanzetten die zich god waant zoals ik er spijtig 2 weet in Damiaan en heb moeten aan de n lijve voelen ten koste van mijn man, had hij maar met dokter Janssen te maken gehad, dan was mij de arrogantie van die 2 "heren" bespaard gebleven en mms was mijn man er dan nog, het ga je goed dokter Janssen ik zal je missen

Gast

#81 Re:

2014-10-03 13:16

#20: -            Zoals we nooit een Eddy Merckx nog zullen hebben gaat het ziekenhuis nooit zo een goede dokter bezitten.Jalozie is een slechte eigenschap.

 

 

 

 


Gast

#82 Re:

2014-10-03 13:36

#63: -  

 


Gast

#83

2014-10-03 13:41

De dokter is nog jong, hij kan zeker met succes zijn eigen privé-kliniek openen. Ik ben zeker dat er in het AZ-Damiaan geen enkele patient nog een chirurgische behandeling van kanker zal willen ondergaan, en dat de andere dokters dan maar zelf opletten voor hun "postje". En dat hij zich "moeit met hun vakgebied" bewijst dat hij een van de zeldzame dokters is die verder denkt dan zijn neus lang is...


Gast

#84

2014-10-03 13:51

Eén dokter die zo meeleeft met zijn patienten, waar vindt je ze nog. Deze man heeft (met zijn team) mijn leven gered. Bij de nazorg was hij ontzettend behulpzaam, gaf je vriendelijk moed en uitleg. Ik ken er andere!!!!
Mijn volle sympathie gaat uit naar Dokter Janssen.

Gast

#85 Voor alle facebookvrienden: liken die pagina!

2014-10-03 14:32

dewa

#86

2014-10-03 14:37

Als ik hem nodig heb zal ik hem vinden


Gast

#87

2014-10-03 14:49

Onbegrijpelijk !!
Zeer vriendelijke, bekwame dokter, geeft zijn patienten vertrouwen. Daar gaat het toch om voor ons patienten !!
nasa

#88 dr a. janssen

2014-10-03 14:56

Een donderslag bij heldere hemel was het toen ik dit artikel las in HLN.

Waar zitten ze in het AZ Damiaan met hun hoofd, om zo een goede, wijze maar vooral een top bekwame arts en chirurg te ontslaan. Iemand die dag en nacht klaar staat voor zijn patiënten , maar waar je als patiënt geen nummer bij bent, maar mens !!! Ook ik heb heel veel gehad aan DR Janssen. In 2002 was ik ten dode opgeschreven en iedereen had de hoop op gegeven , zelfs zo erg dat de pastoor reeds aan mijn bed stond. Wel onze dokter hier , heeft mij er door gehaald en daar ben ik hem eeuwig dankbaar voor. Hij heeft me nadien nog enkele keren geopereerd, maar ook al is het nu enkele jaren geleden , hij blijft zijn mensen kennen , komt hij je tegen in de gang,dan zal hij het zeker niet laten om goede dag te zeggen, ook al heeft hij het super druk, waar een andere dokter je soms rats voorbij loopt , want zeg nu zelf wat kost gewoon even een goede dag zeggen , niets hé. Maar ja we zijn in samenleving gekomen , waar zelfs dit te veel is . Je ziet wel, een superchirurg aan de kant zetten , omdat hij te veel werkt en te veel met zijn patiënten begaan is . Waar gaan we naartoe ???

Hopelijk komt het az damiaan tot inkeer , als ze deze steunbetuigingen van al deze mensen en lotgenoten hier zien.

Of is hun hart van steen ??

Nancy S.


Gast

#89

2014-10-03 15:09

Een dokter met het hart op de juiste plaats!!!

Gast

#90

2014-10-03 15:10

Sedert wanneer zijn de collegas belangrijker dan
de patienten.Zo een goede dokter weg sturen hoe is het mogelijk

Gast

#91

2014-10-03 15:11

Stond er dag en nacht voor mij...

De Mets Andre

#92

2014-10-03 15:13

Heeft mij uit "de tunnel" gehaald....hopelijk herzien ze hun mening of herkennen ze hun fout deze dokter te laten gaan...

De Mets Andre

#93

2014-10-03 15:15

Zag dokter Jansens' een paar jaar naar mijn operaties terug...en kon me nog bij naam noemen!!!


Gast

#94

2014-10-03 15:19

Vorige jaar me vrouw zeer goed geopereerd en verwijderen van de schildklieren top dokter waar je kun tegen praten als gewone mens.iedereen geeft ze karakter en als je er werkt van 1998 weten ze ook dat een goeie dokter is.aan,Gr Jan en Conny

Gast

#95

2014-10-03 15:20

Een fantastische chirurg , die zijn patienten niet als nummer behandelt . Een dokter zoals er meerdere zouden moeten zijn , met een hart voor de patient en niet enkel voor de portemonnee . Een regelrechte schande voor az damiaan ! Misschien vervangen ze daar beter de direkteurs ?


Gast

#96

2014-10-03 15:22

Een top chirurg hij heeft mijn vriendin gered hij stond altijd klaar voor haar integenstelling tot andere artsen in het az damian kan je op dokter Janssens A. rekenen het zou een groot verlies zijn gvd mensen steun de dokter

Gast

#97

2014-10-03 15:25

Een super mens, Die mijn leven 18x gered geeft! Geen enkele andere dokter wou deze uitdaging aan gaan! Behalve dokter Janssen
Iedere dag 8 jaar lang naar het ziekenhuis moeten, Telkens stond hij voor me Klaar!!
Ik zal iedereen aanmoedigen om de petitie te tekenen!! Iedereen deel dit!!

Gast

#98

2014-10-03 16:51

Uitstekende arts!
We willen hebben dat hij in damiaan blijft!

Gast

#99

2014-10-03 16:53

Ook ik ben een viertal maanden geopereerd door Chirurg Janssen Alfred. Als ben patiënt was ik zeker niet als nummer maar als een mens, van velen kan dit niet gezegd worden.wie was de eerste die aan mijn bed stond na de operatie? Janssen Alfred, zie het voor ogen stak zijn duim omhoog wilde zeggen het is goed verlopen.
zelf de nacontrole gaf een schouderklopje, ik moet hem eigenlijk het een schouderklopje geven, proficiat en dank wat je voor de PATIËNTEN doet en nog zal doen.

Gast

#100

2014-10-03 17:07

Een superdokter, zonder meer !