wijsteunenAlfredJanssen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wijsteunenAlfredJanssen.

W.Willaert

#151

2014-10-04 14:36

BETER EEN TOPDOKTER MET EEN MOEILIJK KARAKTER DAN EEN MINDER BEKWAME DOKTER MET EEN GOED KARAKTER


Anonymous

#152

2014-10-04 14:46

Beste dokter,

ik ben u heel erg dankbaar. Ik ken weinig mensen die zo toegewijd en gepassioneerd zijn in wat ze doen. Wat u doet voor uw patienten is onvoorstelbaar. 

Van harte bedankt.

Etienne Derycke
Gast

#153

2014-10-04 15:08

een heel goede arts, steeds beschikbaar


Gast

#154

2014-10-04 15:55

 

Een echter dokter, die klaarstaat voor alle patienten, op welk moment van de dag. Een dokter die een medische analyse maakt ipv een bedrijfskundige analyse. Neen, geen dokter die naar het Amerikaans model enkel en alleen kiest voor complexloze, ideale patienten. Ik mag hopen dat al die andere goede en bekwame chirurgen en artsen van het AZ Damiaan (openlijk) dr Janssen steunen, om ook aan de directie en het management een duidelijk signaal te geven.

 

Aan de directie en de Raad van Bestuur van het AZ.. Topchirurgen, zoals dr Janssen kunnen uw (en tevens ons) ziekenhuis onderscheiden. Het zou blijk geven van leiderschap om terug te keren op beslissingen. Leg die management boeken naast u neer, en gebruik uw boerenverstand! Goed leiderschap is kunnen werken met mensen zoals dr Janssen. Het zou een motivatie moeten zijn om dergelijk talent in de rangen te houden, en ons Oostends ziekenhuis naar een hoger niveau te brengen, zoals het ‘weireldploegsje’ van mr. Coucke!

 

Met genegen en gezonde groet,

 

Tom

 


Gast

#155

2014-10-04 16:02

Ik steun een (ex)patiënt van de dokter.

Gast

#156

2014-10-04 16:15

ALS IEMAND UIT JE DIRECTE OMGEVING OP DERGELIJKE SCHITTERENDE MANIER GEHOLPEN WORDT DAN KUN JE ALLEEN MAAR RESPECT TONEN.LAAT DE JALOEZIE EN KLEIN ZIELIGHEID AUB ACHTERWEGE.NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND IS FOUTLOOS.REDT UW KWALITEIT

Gast

#157

2014-10-04 16:19

Waar de dokter ook gaat, ik volg hem.
Liefst niet te ver, het allerliefste blijft hij op dezelfde plaats.
Oostende mag fier zijn met zo'n top chirurg!!!!!!

Gast

#158 Re:

2014-10-04 16:42

#154: -  

 Volledig mee eens..!!

Sylvie


Gast

#159

2014-10-04 17:30

In januari werd ik door Dr.Janssen geopereerd aan wat men noemt " een moeilijke kanker". Een paar weken verbleef ik in het ziekenhuis.Elke dag kwam Dr. Janssen zich vergewissen van mijn toestand. Vaak vroeg in de ochtend of na de bezoekuren 's avonds.Ook tijdens het weekend.Een zeer bekwaam arts,altijd aan het werk.Wist mij steeds gerust te stellen. Ben hem zeer dankbaar!!
Matg

#160

2014-10-04 18:49

In welke wereld leven wij?
Mijn ervaringen o.m. prostaat problemen, reeds jaren gecontroleerd door een uroloog.
Bij een toevallig gesprek met A. Janssen suggereerde hij me in contact te brengen met een confrater bij Damiaan. Deze ging onmiddellijk over tot prostatectomie volgens Millin. Ik ben nu al jaren verder zonder problemen!!
Voor een ander oncologisch probleem trad hij subliem en extreem adequaat op
Liliane
Gast

#161

2014-10-04 18:55

Een dokter met een hart voor zijn patiënten.
Als chirurg uiterst bekwaam.
In staat een vlugge en juiste diagnose te stellen.
Zo iemand zet men niet aan de deur!
Damiaan (ondertussen Heilig verklaard),draait zich om in zijn graf... maar ook hij werd tegengewerkt en miskend....


Gast

#162

2014-10-04 19:02

Tis echt schandalig en goeie dokter op straat zetten !!!

 


Gast

#163

2014-10-04 19:25

Ben zelf door dr. Jansen geopereerd, ben net een week thuis en de revalidatie verloopt zeer vlot.

de dokter maakt ook steeds tijd als ik wat last heb ( het maakt de dokter niet uit wanneer, vanaf hij een gaatje heeft staat hij direct klaar voor mij. Ik heb dat nog nooit gezien een dokter die zoveel tijd in zijn patiënten steekt.) Zijn werk is echt heel mooi! Ik vindt het niet kunnen dat z'n goede dokter zomaar wordt weggestuurd!

 

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-10-04 21:36



Gast

#165

2014-10-04 22:03

Toen Ingeborg Depoorter mij het verhaal vertelde en mij vroeg of ik de petiitie wilde tekenen, twijfelde ik daar geen moment aan. Kan de dag nog heel goed voor de geest halen dat de deur van mijn osteopaat open ging en dat niet Ingeborg daar stond maar een collega, ik schrok, het voelde niet goed.... En dat gevoel dat klopte, Ingeborg was ziek....een zware en lange strijd, maar deze werd overwonnen... Ik was blij, gelukkig en gerustgesteld toen zij de deur weer open deed! Daar was ze weer, mijn optimistische, gezellige, vrolijke en zeer belangrijk, kundige osteopaat! Ik ga er naar toe om om er voor te zorgen dat mijn klachten minimaal blijven.... Maar ik kijk er ook echt naar uit... Je deelt veel met elkaar, je krijgt een band.... Een band die ik nooit zou willen missen! Een band die ik had kunnen missen als Dr. Alfred Janssen niet zo snel en juist had gehandeld... Ik ben hem daar erg dankbaar voor, zonder hem had het anders kunnen lopen.... Het is zonde en eigenlijk ook een schande dat het leven zo oneerlijk kan zijn! Daarom teken ik deze petitie! Groet, Ilona Giljam

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-10-05 06:43



Gast

#167

2014-10-05 07:12

Sinds vorig jaar ben ik patiënte bij dokter Janssens hij heeft mij al heel veel geholpen want door hem kan ik nog genieten van mijn gezin en hij is ook de dokter dat je kan en mag vertrouwen want hij staat altijd voor zijn patiënten klaar zowel dag als nacht een zo'n super dokter zullen we nooit meer hebben en dat zou ik verschrikkelijk vinden
Vontje

#168 Dr. Janssen moet blijven!

2014-10-05 07:53

Een dokter op en top! Ik heb jammergenoeg al met heel veel dokters in contact gekomen en kan alleen maar zeggen dat ik nog nooit zo'n dokter ben tegengekomen. Je kunt ze tellen op 1 hand. Twee jaar terug geopereerd voor borstkanker door dr. Janssen, deze zomer opnieuw voor de galblaas. Nooit krijg je de indruk dat hij geen tijd heeft, dat hij het druk heeft, dat er nog zoveel andere pantiënten wachten. Eén ding weet ik zeker, als Dr. Janssen weggaat uit het AZ Damiaan naar een ander ziekenhuis, ik ga mee met hem. Ik ben er zeker van dat hij het uiterste vergt van zichzelf en ook van zijn team, wij als patiënt kunnen daar alleen maar baat bij hebben. Dat zijn collega's zijn kritiek niet kunnen aanvaarden, vind ik heel erg. Het kan alleen maar een ondersteuning zijn voor hun carrière. Velen denken echter dat zij perfect zijn en dat opmerkingen niet kunnen. Bekijk het vanuit een ander standpunt en je zult zien dat zijn kritiek een reden heeft. Mocht je ooit in zijn schoenen komen te staan, zou je tevreden zijn dat er ook zo'n petitie op poten wordt gezet. 

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-10-05 08:24


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-10-05 09:01



Gast

#171

2014-10-05 09:51

Schaamte voor de Oostendse collega's die dit laten gebeuren! Een collega met zoveel inzet en kunde! De Orde der Geneesheren moet ingrijpen of Is het in Oostende het einde van de Geneeskunst en de overwinning van de platte commerce!?!?!?

Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-10-05 09:51


Dit bericht is verwijderd door de auteur van deze petitie (Toon details)

2014-10-05 10:00


martinus martens

#174 Re:

2014-10-05 10:33

#151: W.Willaert -  

 Je hebt helemaal gelijk. Uiteindelijk is het resultaat dat geldt. Bovendien, een moeilijk karakter is zeker geen slecht karakter.


Gast

#175 Re:

2014-10-05 10:33

#154: -  

 Helemaal juist!

hopelijk stemt het tot nadenken bij een aantal hoog opgeleide mensen .

anne- MarieMarie