wijsteunenAlfredJanssen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wijsteunenAlfredJanssen.

martinus martens

#176 Re: Re:

2014-10-05 10:50

#164: Maarten - Re:  

 Het niveau van de kundigheid van Dr. Janssen is dermate hoog, waardoor je van zeer goede huize moet zijn om deze kundigheid te kunnen volgen, laat staan daar enige assistentie aan te kunnen verlenen.

De concentratie waarmee deze arts zijn werk doet en alle extra's die hij verleent aan zijn patienten, vergt van zijn medewerkers ook meer inzet en gedrevenheid. Voldoe je hier niet aan, dan ben je het niet waardig deel uit te maken van zijn team. Sterker nog, als een arts als Janssen zelf zijn teamleden zou kunnen en mogen uitkiezen, dan blijft er binnen het Damiaan erg weinig potentieel over.

Met een attitude die jij hebt zou een job in de logistiek of de keuken, zonder daar balinerend over te willen doen, misschien beter bij je passen. 

Overigens moet je je schamen over je slotzin. Een dergelijk woordgebruik is bepalend voor wie en wat je zelf bent. Een nitwit.


Gast

#177

2014-10-05 11:15

Ook ik kan niets dan goed spreken over Dr. Janssen. Toen ik enkele jaren geleden op spoed werd binnengebracht met zeer hevige buikpijn dacht ik dat m'n laatste uur geslagen was. Dit was echter buiten Dr. Janssen gerekend. Vanaf het moment dat hij z'n uitleg startte over wat hij zou gaan doen had ik het volste vertrouwen in deze man. De operatie verliep vlekkeloos, de revalidatie en opvolging eveneens. Elke dag, weekend en feestdag aan m'n bed. Niets was hem te veel. Hier kunnen er nog héél véél artsen van Damiaan en elders een voorbeeld aan nemen!

ex bediende az.Damian

#178

2014-10-05 11:15

Ik ben gedurend meer dan 26jaren werkzaam geweest in A.ZDamiaan.

Begin 2000 ben ik geopeerd door Dr Janssen voor borstkanker!

Dank zij hem ben ik door deze moeilijk periode geraakt,niets dan lof over de manier,positieve aandacht,betrokkenheid van DrJanssen,niets was te  veel.

Toen ik nog werkte in de kliniek was de eerste dokter ,die je om 0720  uur zag,juist Dr Janssen,om 20.00 uur was hij er nog.Ik begrijpde huidige trend in het A.Z.Damiian NIET.Als wij oudgedienden bij elkaar komen ishet eerste dat we vermelden,de vele ontslagen van mensen,die met hart en ziel voor de kliniek werkten.

Dikwijls hebben die mensen een carriere van 10 tot 30 jaren!De inzet telt niet!wel wat de procedure zegt !!!!en zo zien wij van afstand dat boegbeelden ,de mondigen ,monddood worden gemaakt,zoals Dr.janssen.Moesten alle dokters nog maar een derde van aanvoelen,inzet en ......vul zelf in,dan zou heteenpracht kliniek zijn!!

Waarom reageer ik...ik vind het zo groot verlies,en eerlijk geschreven,ik zag dit niet gebeuren toen DrDroesbeke en DrBaeyens het beleid uit maakten

WAT EEN VERLIES! WIE IS DE VOLGENDE!

 


Gast

#179

2014-10-05 11:17

Bedankt dokter om zoveel jaar terug voor mijn man te zorgen. We dachten dat het uur van de waarheid er was voor hem, maar jij draaide de klok wat terug! We zijn je eeuwig dankbaar. Wat AZ Damiaan nu met je doet is ondermaats! Ik twijfel er echter niet aan dat heel wat ziekenhuizen staan te popelen om dergelijk talent binnen te halen. Succes!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-10-05 12:01



Gast

#181

2014-10-05 12:26

Een arts waarvan altijd alles in orde is!

Een arts waar je alles kan aan vragen en die altijd open staat voor discussie. 

Een arts die zowel denkt aan zijn patiënt als aan het ziekenhuis, denkt nooit aan zichzelf!

Een arts die je altijd met heel veel respect behandelt!

Velen mogen daar een voorbeeld aan nemen...

Kortom, een schitterende arts om mee samen te werken en een heel groot verlies!


Gast

#182

2014-10-05 14:27

Ook mij heeft Dr. Janssen geopereerd van de Kanker, en heb ik reeds 4 mooie jaren n a de operatie gekend.
Emiel Luyten
Gast

#183 Re: Re:

2014-10-05 16:51

#164: Maarten - Re:  

 Ik heb ook met dr Janssens gewerkt...hij is een veeleisende dokter en terecht. Want het gaat nog steeds om een mensenleven waar je mee werkt. Hij is stipt, punctueel en altijd rechtuit. En inderdaad kon hij eens opvliegend zijn als het niet goed ging of als iemand niet deed wat hij gevraagd had. Hij is dan ook een perfectionist.

Maar ik heb nooit het gevoel had wat jij omschrijft.

Ik heb liever zo iemand dan een dokter die tijdens zijn wachtdienst met een pintje op 's nachts een dringende OP komt doen en met zulke heb ik ook gewerkt meer dan ene keer.

gast

#184 Re:

2014-10-05 16:56

#178: ex bediende az.Damian -  

 Volledig mee eens... in AZ Damiaan draait het allang niet meer om het helpen van zieken maar om de prestige en zoveel mogelijk winst maken tenkoste van het personeel en van de patiënten. Het mooiste ziekenhuis, de beste apparatuur ....dat is wat telt .Ik ben blij dat ik daar niet meer werk. Mijn ontslag kwam als een geschenk uit de hemel...gelukkig is er in Oostende nog een ziekenhuis.

Paulette

#185 Re:

2014-10-05 18:28

#4: -  

Zoals U hem beschrijft... ja ik heb hem destijds zo gekend in UZLeuven, onder super visie van Prof. Christiaens, gedreven, talentvol  en een SUPER chirurg steeds begaan met z'n patienten!!Via het UZL wist dat hij in Oostende werkzaam was. Ben gans geschrokken en verbolgen over zijn nakend ontslag. Dit mag niet gebeuren!!!

???

#186 Re: Maarten

2014-10-05 19:16

#164: Maarten - Re:  

 Uw woordgebruik maakt duidelijk dat het niet echt aangenaam moet zijn om met jou samen te werken. Dat zo iemand in AZ damiaan tewerk gesteld is kan ik niet goed begrijpen. Volgens mij zegt dit meer over jou dan over Dr. Janssens. Kan je dit woordgebruik een sociale vaardigheid noemen? Jij hebt dan ook wel wat te korten wat deskundigheid betreft. 

B.Behaegel

#187 Re:

2014-10-05 20:52

#4: -  

 


Gast

#188

2014-10-05 21:03

#176: martinus martens - Re: Re:  

Volledig mee akkoord, Martinus.

Dr. Janssen verwacht van zijn personeel een bepaalde kundigheid & competentie op het werkveld. Als je dat niet hebt, dan kan ik je inderdaad wel vertellen dat hij scherp uit de hoek kan komen. Toch is dit iets wat mij niet deert. Ook dit toont opnieuw hoe goed hij is in zijn werk als arts. Hij heeft altijd ALLES gezien ~ ook de 'fouten' die het personeel maakt dus. Competentie is een belangrijke vereiste om goed te kunnen samenwerken met een arts - zeker één met dergelijke kwaliteiten!

Ik denk persoonlijk ook dat elke patiënt dat verwacht, zowel van de betrokken artsen als van de verpleegkundigen in het OK & op de afdeling.


Gast

#189

2014-10-05 21:12

#183: Gast - Re: Re:  

Ik werk momenteel nog steeds met hem samen.

Hij is heel punctueel en correct in alles wat hij doet! Je kunt er altijd bij terecht - DAG & NACHT! Hij is er steeds voor zijn patiënten! (hij is er zelfs voor de patiënten van een andere dokter wanneer je die om de één of andere reden niet kunt bereiken!) En je hoeft absoluut niet bang te zijn om hem op te bellen of hem iets te vragen, hij is altijd even vriendelijk! Hij weet altijd wat hem te doen staat en is altijd duidelijk naar de verpleegkundigen toe. Hij is inderdaad rechtuit, maar dat heb ik liever dan een achterbakse arts - of iemand die niet zo begaan is met zijn patiënten. Zolang je inderdaad maar doet wat je moet doen en alles doet in het voordeel van de patiënten - zoals het trouwens hoort als goeie verpleegkundige. Dan is hij tevreden.

Het is een arts die de competente verpleegkundigen écht wel apprecieert en vertrouwen geeft.

Een PRACHT van een chirurg!
Hij verdient het allerbeste!


Gast

#190 Re:

2014-10-05 21:18

#157: -  

 Absoluut mee eens...!


Gast

#191 Re:

2014-10-05 21:21

#4: -  

 u hebt volkomen gelijk.dokter Janssen is 1van de beste dokters die ik ooit gekend heb.hij heeft al meermaals mijn leven gered.zonder hem was ik er niet meer.hij staat dag en nacht klaar voor zijn klanten. niemand zal hem ooit kunnen vervangen ..als hij wordt weggestuurd zet ik geen voet meer binnen in damiaan.waar kiest de directie voor,ik dacht .indien dokter Janssen kritiek geeft op andere dokters of personeel,dan is daar maar 1reden voor en die is omdat zij hun werk niet goed doen.en ik geef hem daar volkomen gelijk in.

ik zou nog eens duidelijk willen vragen aan de directie wat het meest belangrijk is voor de naam van het ziekenhuis.de zieke mensen of de onbekwame dokters.

nogmaals een vraag aan de directie?denk nog eens goed na.En bekijk eens alle reacties van de personen die door dokter Janssen behandeld geweest zijn.GEEN enkel negatief commentaar.Zegt u dat niet genoeg?

Stuur die super dokter niet weg.ik steun ten volle de petitie.

br.behaegel


Gast

#192

2014-10-06 05:42

Dankzij dokter Janssen,kan ik iedere dag nog mijn man vastnemen,en zeggen,Dank U dokter Janssen!!

Gast

#193

2014-10-06 06:38

Een dokter uit de duizend, je voelt je op je gemak. Je mag er op zijn van de stress, hij geeft je onmiddellijk een zalig gevoel. En die andere dokters ? Bang om hun job te verliezen ? Ze zoudenin t Damiaan beter daar is in ziften, want er zijner enkele die daar enkel rondlopen om geld te verdienen , maar niet echt men hun patiënten bezig zijn........

Gast

#194

2014-10-06 06:38

Mijn bewondering voor de initiatiefnemers van deze petitie. Ik wens u veel moed en natuurlijk heel veel succes toe.
namenens meerdere mismeersterde patiënten

#195 ontslag dr. Janssens

2014-10-06 06:48

Eindelijk verdiend die kwakzalver wat hij hoort te verdienen, zijn ontslag. Bij ons heeft hij een medische blunder gemaakt. Als een professor uit het UZ Gent iets zegt, trekt hij dat in twijfel. Bij een routine operatie heeft hij een bijkomende kijkoperatie gedaan, dit om deze professor "te controleren". Hierbij is iets grondig fout gelopen. Hij zweert dan af dat hij iets fout deed, dit op een zeer arrogantie en onbeschofte manier, terwijl er andere dokters getuigen waren. Hij heeft hierbij zelfs schriftvervalsing gepleegd om alles in de doofpot te steken, wat hem uiteindelijk ook gelukt is. Hierdoor zitten wij wel levenslang met de gebakken peren, door deze onbekwame "slachter". Wij zijn heel blij dat hij ontslagen is. Boontje komt achter Uw loontje. Vroeg of laat loopt elke bandiet tegen de lamp ...


Gast

#196

2014-10-06 06:49

Heren en dames van het directiecomité,gebruik a.u.b. uw gezond verstand en stuur een zeer bekwame arts,door zijn patiënten op handen gedragen,niet de laan uit.Er is al zoveel ellende op deze wereld,maak het dus niet nog erger.

Gast

#197

2014-10-06 07:19

gewoon uit sympathy.als ik de commentaren lees van mensen die persoonlijk door hem geholpen zijn verdiend hij dit wel.

Gast

#198

2014-10-06 07:20

Dr.Janssen werd ons door een bevriend chirurg van een concurerend ziekenhuis aangeraden, we hebben toen aan de lijve ondervonden welke bekwame, correcte, menselijke persoon hij is. De onderliggende reden van het ontslag kennen wij niet, maar dat het een zéér spijtige zaak zou zijn, en niet alleen voor het patientenbestand van AZ.Damiaan, staat vast. Wij en onze vrienden volgen hem, hoe dan ook!

Gast

#199

2014-10-06 07:22

Wij hebben zelf al de kwaliteiten van dr. A. Janssen mogen ondervinden. Super als dokter en super als mens, steeds staat hij klaar om het beste van zichzelf te geven. Kan men het hem kwalijk nemen dat hij leeft voor z'n job?

Hier wordt duidelijk de man gespeeld en niet de bal!!!
SPIJTIG

Gast

#200 Alfred Jannsen

2014-10-06 07:26

Wij hebben zelf al de kwaliteiten van dr. A. Janssen mogen ondervinden. Super als dokter en super als mens, steed geeft hij het beste van zichzelf. Kan men het hem kwalijk nemen dat hij LEEFT voor z'n job?

Hier wordt duidelijk de man gespeeld en niet de bal!!!

SPIJTIG