wijsteunenAlfredJanssen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wijsteunenAlfredJanssen.


Gast

#101

2014-10-03 17:08

Laten we het kort houden .
Zonder hem was ik er niet meer.

Gast

#102

2014-10-03 17:11

Dit is een schande ! Als Hoofd Chirurgie nam hij zijn verantwoordelijkheid. Het welzijn van de patiënt op de eerste plaats. Toen mijn dikke darm wegens darmkanker moest weggenomen worden, is hij diegene geweest die mij geruststelde . Na de operatie heeft hij onmiddellijk mijn vrouw en dochter gemeld dat alles goed verlopen was.
Menselijkheid is ver te zoeken in onze maatschappij. Mag dat dan niet meer misschien ? Als je geen pietje precies bent, dan wordt je geen chirurg, of heb ik het mis ?
Ontsla die chirurgen die klacht indienden, die hebben misschien iets op hun kerfstok.
Maar Janssen moet blijven !!!
Anders moeten wij dan misschien ook maar veranderen van Ziekenhuis ... Een Ziekenhuis waar we terug vertrouwen kunnen vinden ...
Komoptegenkanker

#103

2014-10-03 17:12

Mijn mama heeft al 5 keer borstkanker gehad, vorig kaar heef dokter Janssen haar geopereerd, hij heeft dat uitstekend gedaan! Na de operatie heeft ze niks van klachten gehad en is momenteel genezen verklaard. Een dokter zoals hem kom je niet veel tegen, hij is vriendelijk, leeft mee met zijn patiënten en hij is in het algemeen een goed mens. 


Gast

#104

2014-10-03 17:19

goede dokters stuur je toch niet zomaar weg!! Die man heeft zoveel levens gered waaronder ook iemand die mij nauw aan het hart ligt!!!

Gast

#105 Re: wij steunen Alfred Janssen

2014-10-03 17:19

#25: gast - wij steunen Alfred Janssen 

 Dit kan toch maar alleen bij ons, een arts die door alle patienten en hun naasten met volle lof wordt geprezen er zo maar uit gebonjourd wordt, staat er soms een politiek vriendje te wachten ? Laat me dit dan wel even zeggen als partner van een vrouw waar drie jaar geleden borstkanker bij werd gekonstateerd wij van de eerste minuut ttz vanaf  het moeten horen dat een borstamputatie onvermijdelijk was tot op heden bij de consultaties, wij ons direkt gesteund , op ons gemak voelden en zeker de zekerheid voelden dat we bij de juiste persoon waren. Je zal zeeeeer ver moeten zoeken om zo een arts, die een patient ziet als een persoon die moet gered worden en niet ziet als een nummer die weer opbrengt. Aan de personen die hier over de beslissing in handen hebben, kijk allemaal eens recht in de spiegel en stel eens de vraag aan de persoon die voor je staat " Durf jij je kop nog tonen ?


Gast

#106

2014-10-03 17:20

hij heeft mijn broer zijn leven gered!En ik ben hem dat eeuwig dankbaar! me broer kon het niet beter treffen dan bij dokter janssen!!!!

Gast

#107

2014-10-03 17:21

Hoe kunnen ze nu zo'n beslissing nemen!! Hij is goed in wat hij doet en niet enkel op kankergebied! goede chirurg en altijd goede zorgen gehad!! Hou hem AZ damiaan!!!
carina

#108 borstkanker

2014-10-03 17:45

mijn mama smis jaqueline is ook met succes behandelt door de dokter altijd vriendelijken tijd voor ons gehad we leven dan ook mee met de dokter


Gast

#109

2014-10-03 17:52

Overal, op elk werk circuleren er roddels, zijn er collega's met wie je beter of minder goed mee overeen komst.  Vraag is: hoe ga je daar zelf mee om of hoe ga je daar als directie mee om?

Mijn ervaring met Dr. Janssen Alfred is alvast heel positief.  Hij is bovenal een fantastisch chirurg.  Daarnaast is het een "toffe" man die altijd eerlijk en oprecht is en niet hypocriet.  Hij heeft het allerbeste voor met zijn patiënten en uiteindelijk zou dat toch hetgene moeten zijn dat een ziekenhuisdirectie in zijn personeel beoogt.

Misschien best eens Uw mening herzien.

Maryline Hanssens


Gast

#110

2014-10-03 18:03

Schandalig van AZ Damiaan!!!!!!!!!!
Kies een pseudoniem

#111 Onderwerp

2014-10-03 18:27

Ook ik ben een paar keer geopereerd geweest door Dr Janssen.. Ben 3 jaar lang in behandeling geweest bij hem! Was altijd beschikbaar en bereikbaar ook weekends.. Altijd stond hij klaar om mij te woord te staan of te helpen. Hij is de beste dokter die ik ken en heeel begaan met al zijn patienten..dit zou een groot verlies zijn voor het ziekenhuis.!! Als ik ooit nog es geopereerd moet worden zou ik terug bij Dr Janssen aankloppen, al zou het dan in een ander ziekenhuis zijn.. Al hoop ik en verdient hij te blijven werken in AZ Damiaan.. Hij verdient het grootste respect voor de inzet van al zijn patienten..!! Ik ben hem allesinds heel dankbaar en mijn respect heeft hij ! 

Sylvie

M.M. De Meyer

#112 wij steunen Alfred Janssen

2014-10-03 18:55

Ik ben ook geopereeerd door Dr. Janssen.
Zelfs in zijn vrije tijd en dan nog op 1 mei kwam hij me verzorgen.
Dankzij hem ben ik er nog na 14 jaar!

Sandra Dewilde

#113

2014-10-03 19:01

Wat mij betreft is dat een heel integer mens, was er voor me toen ik hem nodig had, ik heb hem enorm dankbaar! Dokter Janssen MOET BLIJVEN ! ! ! ! 


Gast

#114

2014-10-03 19:10

Dokter Janssen is één van de beste chirurgen, die er is.
tralala

#115 Dokter Janssen

2014-10-03 19:22

De reden? Als een dokter goed werk verricht, valt het op hoe anderen het (maar) doen en is het makkelijker die persoon uit te sluiten dan zichzelf (meer) te willen inzetten. Think about it!

brugge nicole

#116 Re:

2014-10-03 19:23

#114: -  

 HIJ heeft gouden handen zonder DOKTER JANSSEN kon ik niet meer genieten van het leven,want ik zou er niet meer zijn


Gast

#117

2014-10-03 19:26

Vergis u niet, een ziekenhuis is een fabriek die verdient op uw gezondheidsproblemen en dus minder als uw behandeling goed verloopt! Zoals de farmceutische industrie verdient door ziekten te creëren en dikwijls zonder veel te experimenteren, tenzij... met U!


Gast

#118

2014-10-03 19:45

Dokter Alfred Janssen heeft het leven van mijn man gered.Mijn familie en ikzelf zijn hem daar heel erg dankbaar voor.Een heel goede chirurg!

Gast

#119

2014-10-03 20:33

hoe is dit toch mogelijk. Zo'n vriendelijke bekwame man. Hij heeft ook mijn leven gered

Gast

#120

2014-10-03 21:07

Dr Janssen heeft ook mij geholpen en ik ben hem ontzettend dankbaar voor de manier waarop hij zijn patiënten steunt en begeleid.

Gast

#121 Re: volledig mee eens !

2014-10-03 21:10


Gast

#122

2014-10-03 21:20

Ik hoop dat ik de dokter nooit nodig zal hebben , maar ik hoop dat hij er nog zal zijn indien nodig !

Gast

#123

2014-10-03 21:34

Ik ben , na het lezen van al de positieve verslagen .
Van mening dat de Dokter moet blijven
Feytons Regina .
.
Sylvie

#124 STEUN

2014-10-03 22:22

Dr Janssen is 1 uit de duizend.. Schandalig wat er hier gebeurt! Hij heeft ook mijn leven gered.

Een topchirurg..Ben hem eeuwig dankbaar voor wat hij gedaan heeft voor mij! Ik blijf achter Dr Janssen staan en verander van ziekenhuis indien hij toch moet vertrekken ! RESPECT !!


Gast

#125

2014-10-03 22:39

super dokter die te minste tijd maakt voor me als ik het moeilijk had geeft alles mooi uit gelegd moe normaal in december terug bij hem op controle wil eigenlijk niemand anders hopelijk weet ik waar hij na toe gaat da ik zeker naar daar kan gaan dan