wijsteunenAlfredJanssen

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie wijsteunenAlfredJanssen.


Gast

#51 Re: Re: Wij steunen Alfred Janssen

2014-10-02 20:33


Gast

#52

2014-10-02 21:10

Tres bon medecin!!

Gast

#53 Re:

2014-10-03 05:35

#49: -  

 


Gast

#54

2014-10-03 06:07

Ik ben sinds 2008 in behandeling bij Dr.Janssen.Het is voor mij een grote geruststelling dat ik ten allentijde met gelijk welk probleem of vraag bij Dr.janssen terecht kan.Sinds ik vernomen heb dat Dr.janssen eventueel zal vertrekken, maakt mij dit zeer onrustig over het verdere verloop van mijn behandeling. Ik hoop dan ook dat de personen die verantwoordelijk zijn voor het vertrek van deze arts ook voldoende beseffen wat het impact is voor zijn patienten.Dus hoop ik uit de grond van mijn hart dat hier mee rekening gehouden wordt en hoop ik dat zij beseffen dat voor ons als patient het noodzakelijk is dat Dr.Janssen blijft. Tevens wil ik Dr.janssen ook mijn steun betuigen in deze voor hem waarschijnlijk moeilijke tijd. Dr.Janssen is nodig in Oostende dus hou ook rekening met zijn patienten a.u.b.

Gast

#55

2014-10-03 06:46

zo'n talent mag je niet laten vertrekken uit Oostende, hij heeft mijn moeder van 89 jaar gered en ondertussen is ze 92 jaar geworden

Gast

#56

2014-10-03 07:02

deze dokter heeft mijn leven gered, niettegenstaande mijn leeftijd van 89 jaar heeft hij alles op alles gezet om mij nog enkele goede jaren te bezorgen, ondertussen ben ik 92 jaar.Mijn kinderen heeft hij goed uitgelegd wat hij precies gedaan heeft en tegenover mij was hij altijd super vriendelijk en attent
bedankt dokter Janssen

#57

2014-10-03 07:06

Deze dokter heeft mijn leven gered nadat zijn collega na het begaan van een blunder mij voor dood had achtergelaten.


Gast

#58 Heel jammer

2014-10-03 07:25

Ik kan enkel zeggen dat hij ook mijn leven heeft gered als 13 jarig meisje!!! ( al enigte. Jaren geleden)

Maar dan al was hij een super dokter! Hij vertelde mij dat ik zn nagel in zn

doodskist was( heel veel complicatie gehad). Maar door hem ben ik er terug bovenop geraakt!!

Heel jammer dat hij zijn ontslag krijgt!! 

 


Gast

#59

2014-10-03 07:33

Dokter Janssen is een chirurg met gouden vingers, hij heeft mij al meerdere keren gered. Hij geeft vertrouwen aan zijn patiënten en staat altijd klaar voor hen. Na elke operatie komt hij elke dag kijken hoe je het stelt. Als het AZ Damiaan zo'n dokter wegstuurt, dan volg ik de dokter waar ik vertrouwen in heb.

Gast

#60

2014-10-03 07:58

Heb er geen woorden voor ! Onbegrijpelijk !!!

duifke

#61

2014-10-03 08:04

Zo'n prachtige dokter hij heeft mijl leven gered. Elke keer als je op controle ging kwam ik opgelucht naar buiten. Het zal nooit meer hetzelfde zijn. Dat mogen ze toch niet laten gebeuren. Ik volg hem overal.

 

niek

#62 ik ben ongelofelijk verontwaardigd bij het ontslag van zo'n superdokter!

2014-10-03 08:40

.... ik las deze morgen het krantenknipsel, en schrok me een bult! 
8 jaren geleden had ons moeder een zo goed als niet meer te genezen kanker.
Dr. A. Janssen heeft bij de vaststelling supersnel gereageerd: de vrijdagavond, na een volle dagtaak, tot laat in de nacht nog geopereerd, (kankergezwel zat vastgegroeid aan spierweefsel etc...) niemand geloofde er nog in (hijzelf besefte ook hoe klein de slaagkansen waren),  en zie! het is hem gelukt ! Hij was zelf dolgelukkig bij de nacontroles toen hij zag dat ze  jaar na jaar verbeterde, en de kanker volledig wég was! 

mijn moeder, ondertussen 85 jaar, geniet en is vol levensvreugde (nog méér en intenser als je eenmaal door het oog van de naald gekropen bent) 

Wij stuurden Dr. Alfred François met ganse familie dan ook een hartelijke bedankkaart voor zijn bekwaamheid en zijn gedrevenheid.  

De titel van het krantenknipsel is dan ook terecht: "Zoveel levens gered. Zo'n dokter stuur je toch niet weg. "

Ik kan ook begrijpen dat zo'n gedreven arts, misschien niet de gemakkelijkste mens is, en ook van zijn collega's het onderste uit de kan wil halen... 

Besluit: Lees ik dat iemand hier bestraft wordt bestraffen om zijn enthousiasme en omdat hij zijn werk té goed doet? 


Gast

#63

2014-10-03 09:11

Ik ken dr. Jansen vooral als de chirurg die tweemaal mijn leven heeft gered. Hij stond na de operatie mijn dochter te woord om 21.30u mijn dochter te woord met uitleg. Mezelf kwam hij om 7u ' s morgens op de kamer bezoeken. Veel dank daarvoor. Wie start er een actie aan het damiaanzoekenhuis?
050/811732 - 0499/407784


Gast

#64

2014-10-03 09:16

Als ze iemand willen ontslaan op basis van zijn gedrag,waarom dienen dan al die studies?
als men goed is,is men goed.Punt andere lijn.
en doe wat water in de wijn.
Freya

#65 Dokter Janssen

2014-10-03 09:22

Jeezes ! Dan is er al eens een exellente arts volgens de getuigen ..en die sturen ze dan wandelen ....Wat speelt er weer achter de schermen ??? Worden wij nog niet genoeg aan de kant geschoven ten voordele van al diegene die het niet VERDIENEN ??? Ik hoop dat ik nooit geen borstkanker krijg want ECHTE  goeie DOKTERS  zijn tegenwoordig zeldzaam .....

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-10-03 09:26


monique

#67

2014-10-03 09:41

ongelooflijk wat een naijver onder die artsen , hun beroep onwaardig, de krabbenmand zal wel nooit verdwijnen, kennis en inzet moeten wijken voor afgunst . wat gebeurt er toch onder die artsen. 

in 2006 geopereerd door Dr. Janssens en ben er hem zeer dankbaar voor. vele moed !

 


Gast

#68

2014-10-03 09:43

Zijn ze nu helemaal gek geworden bij AZ Damiaan?
Een dokter die als mens top is, je in verstaanbare taal alles uitlegt, je begeleid als geen ander....die moet om wie-weet-welke reden vertrekken? Dat gaat er bij mij niet in.

Bedankt voor de begeleiding tot dusverre, en hopelijk kunnen de mensen in de komende jaren nog steeds bij U terecht !

michel vdp
Gast

#69 longkanker

2014-10-03 09:44

het jaar 2006 verloste dr janssen mij van een longkanker thans 2014 leef ik nog met dank aan dr janssen,als de dokter toch damiaan verlaat dan verlaat ik ook damiaan en zal de dokter volgen naar zijn nieuwe kliniek

Jackyy

#70 wij steunen dokter Janssen

2014-10-03 10:00

de directie moet beter luisteren naar wat de patienten zeggen en niet aan wat " zij " willen. 

Gast

#71 wij steunen Alfred Janssen

2014-10-03 10:03

wij steunen Alfred Janssen

Super dokter! Grote bekwaamheid en professionaliteit !!!!

Ongelofelijk, onbegrijpelijk zo een bekwaam, toegewijd en gegeerd man ?


Gast

#72 Re: Re: Wij steunen Alfred Janssen

2014-10-03 10:15

#50: - Re: Wij steunen Alfred Janssen 

 Ik heb mijn leven te danken aan deze man! Merci dokter!! Wij hebben je nodig!!

karla

#73 Re: Re:

2014-10-03 10:19

#2: - Re:  Bij deze wil ik via deze weg mijn steun geven.

Dit is gewoon weg SCHANDALIG hoe ze die man behandelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 


Gast

#74

2014-10-03 11:07

?????????? IK WIL GEEN ANDERE DOKTER

Gast

#75

2014-10-03 11:12

Niet te geloven dat ze zo'n goeie arts laten gaan!!
Heb het zelf "aan de lijve" ondervonden!