Stop Bouw 75 Appartementen in Groene Gordel Vosselaar!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Stop Bouw 64 Appartementen in Groene Gordel Vosselaar!

2019-09-11 14:40:50

Beste ondertekenaars van de online petitie tegen de verkavelingsaanvraag van domein De Boomen (2015),

Het gevecht gaat door ! Nu ligt er weer een nieuw plan van 64 appartementen op tafel.  Dit zal eveneens een enorme kaalslag  teweegbrengen in de groene gordel rond Vosselaar. Mogen wij u opnieuw vragen de nieuwe petitie te bekijken en uiteraard te ondertekenen?

De tijd dringt! Deadline 20 September.

U vindt het nieuwe bezwaar op

Alvast bedankt voor uw steun en gelieve dit bericht te verspreiden onder uw kennissen.

Actiecomité "Stop Bouw 75 Appartementen in Groene Gordel Vosselaar!

Nieuwe aanvraag voor bouw 60 appartementen (4 mastodonten in groene gordel van Vosselaar)

2018-01-04 18:25:04

Net voor de feestdagen rolde er een nieuwe bouwaanvraag binnen voor 4 mastodonten van appartementsgebouwen in een stukje Vosselaars groen langs de Nijverheidsstraat. We vragen uw aandacht voor deze ontwikkeling en hopen dat u ons bezwaar steunt. Verdere informatie, motivering en ook alternatieve oplossingen vindt u online op deze pagina:

Bedankt om dit bericht te delen met uw vrienden en familie.

Actiecomité "Stop Bouw 75 Appartementen in Groene Gordel Vosselaar!

Stop mee de verkaveling van “De Boomen” in Vosselaar - Nieuwe verkavelingsaanvraag ingediend, uw steun is nodig!

2017-06-01 10:42:31

Mede dankzij jullie hulp heeft de toenmalige projectontwikkelaar zijn plannen voor de bouw van 75 wooneenheden op het prachtige domein van De Boomen destijds zelf ingetrokken. Nu ligt er echter een nieuw plan op tafel dat 65 wooneenheden bevat en eveneens een enorme kaalslag zal teweegbrengen in de groene gordel rondom Vosselaar. Mogen wij u opnieuw vragen de nieuwe petitie te bekijken en uiteraard te ondertekenen?

U vindt het nieuwe bezwaar op https://www.petities24.com/stop_mee_de_verkaveling_van_de_boomen_in_vosselaar

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.