Broodfokkers moeten gestopt worden.

Quoted post


Gast

#543

2015-01-24 20:26

Te maken gehad met broodfokker. Kamperweg 5, Heijen. Peter Robben. Adventeerd op marktplaats onder de plaats Nijmegen. Meerdere rassen honden, afkomstig uit Hongarije. Inmiddels in 3dagen 4x naar de dierenarts geweest. Onze pup was gister haast overleden door een maag- darm ontsteking. Ze is de hele dag aan het overgeven en aan de diaree. Inmiddels al 2 keer aan het infuus geweest en dat gaat ook nog aankomende dagen vaker gebeuren. Hoop dat meerdere mensen die met deze man te maken gehad hebben dit lezen, herkennen en dan een melding maken bij meldpunt 144. Hoe meer meldingen hoe beter. Zo kunnen we deze man stoppen.

Reacties

Mops hond

#562 Re: help mij

2015-03-03 15:20:27

#543: -  

 hallo mensen wille jullie mij helpen 

is dat deze fokker http://www.oozo.nl/bedrijven/gennep/heijen/heijensebos/439081/hci.                   Want ik heb in  Heijen een hond gehaald en die loop heel moeilijk en ik wil der mee trug want er kan niks meer aan gedaan worden en mij hondje is nog maar 7maanden oud het is zo zielig ik ben der overal mee geweest en ze hebben ondekt dat het is het nest is gebeurt dus ik wil hem bellen maar weet niet of dit het goeie is want ik wil mij geld trug of een andere. Hoe zielig ik het ook vind voor mij hond maar aan mij hond kan niks meer gedaan worden en zo nog 12 jaar verder telaten lopen is zielig voor het beesje maar als die niet met geld over de brug kom of wat dan ook dan sleep ik hem voor de rechter. Ik hoor heel graag van jullie

pup

#574 Re: geen prbleem

2015-05-07 09:07:32

#543: -  

 Wij hebben geen enkel probleem met dit adres en pups

willen de rooij

#577 Re:

2015-05-18 15:20:29

#543: -  

Hallo, ook wij hebben een pup gekocht hier en je raad het zeker al?

Helemaal goed en gezond. 

Jammer dat u alleen maar negativiteit aantrekt op dit en alle ander forums.

 

Toch succes er mee. 

Laten we hopen dat men u niet onterecht door het slijk gaat halen.

Laat het veroordelen aan justitie over, daar zijn ze voor nl


Gast

#579 Re:

2015-05-30 10:23:13

#543: -  

 waren we er bijna naar toe gereden maar toch een onderbuik gevoel na een reactie die ik van hem kreeg. ik vroeg welk hondje het is op de foto , foto 1, 2, 3, 4 zijn reactie engelse bulldog en toen gingen bij mij alarm bellen af. We kregen ook pas op de dag zelf zijn adres en dacht ff kijken op streetvieuw  en toen zag ik dit bericht . Hij doet inderdaad of hij in nijmegen woont dus mensen kijk uit op marktplaats en vertrouw altijd je gevoel ! 

Kees de Bruin

#580 Goed ervaring

2015-06-06 09:23:03

#543: -  

Wij hebben goede ervaringen met deze kennel.

 

BullyRotterdam

#581 Re: Ga hier niet heen!!

2015-06-09 21:11:54

#543: -  

Ook te maken gehad met deze broodfokker. Over de telefoon vertelde hij dat zijn eigen hond thuis een nestje had gekregen en dat de moeder aanwezig was. Het klonk allemaal goed. Toen wij eenmaal in Heijen vroegen waar de moeder van het nest dan was vertelde hij ons dat de moeder ziek bij de dierenarts was en daarom niet aanwezig was. De pups zagen er erg slecht uit. Ze zaten onder de uitwerpselen en kots en waren broodmager. Hij hing ruw met de pups om en smeet ze in een werpkist. Een van de pups was ziek en zag er erg slecht uit. De fokker leek zich daar niet druk om te maken.  Wij hebben de zieke pup uit het nest mee genomen omdat deze het daar zeker niet gered had. De hond bleek hartruizen te hebben, was nog te jong om het nest te verlaten en was zwaar ondervoed en ziek. Gelukkig is hij weer opgeknapt en is het nu een vrolijke jonge hond waar wij erg blij mee zijn. Maar wel met de nodige problemen zoals een aangeboren knie afwijking waar hij reeds aan geopereerd is (€1700,00) maar nog steeds mank loopt en een darmoperatie (€1100,00). Mensen Ga hier niet heen!! Wij hadden ook naar ons gevoel moeten luisteren en niet heen moeten gaan want nu hebben wij uit medelijden toch een hond meegenomen. Achteraf blijkt dat deze man meerder rassen verkoopt welke hij allemaal uit het buitenland importeert onder verschrikkelijke omstandigheden. En eenmaal in Nederland zorgt hij niet veel beter voor de pups zoals wij zelf hebben ervaren. En wij hebben onder valse voorwendselen geholpen dat in stand te houden. Verschrikkelijk!! 


Gast

#584 Re:

2015-07-22 11:06:27

alice

 hallo

 

ik heb ook een hond bij deze mensen gekocht een chow chow

onze hond heeft ook van alles al twee keer geoppereerd aan zijn ogen

had moeite met opstaan, ben hiermee weer naar de dierenarts geweest vorige maand hier kwam uit dat de hond atrose heeft en elleboog dysplasie heeft.

heel zielig allemaal en hijs is nog maar 10 maanden , hij krijgt nu medicatie en het gaat redelijk goed zo hopen dat het zo blijft, want het is een ontzettend mooi en lief beestje ...

 


Gast

#588 Re:

2015-08-25 14:24:25

#543: -  

 Ook op fb is er een discussie geweest waarop hij zelf of bekenden van hem nepaccounts aanmaakt en vertellen dat er niks aan de hand is met deze man. Vind ik t toch even goed om hierbij te vermelden dat meneer echter meerdere malen is opgepakt over zijn activiteiten.  Helaas niet lang genoeg. Aangezien dieren in ons land worden gezien als objecten. 

De kans dat een pup daadwerkelijk sterk genoeg is om deze man zijn gewoontes te overleven zonder medische zorg zou natuurlijk kunnen bestaan. Maar die minimaal 9 van de 10 pups die daadwerkelijk doodziek of ernstige operaties moeten ondergaan bewijzen toch echt het tegen deel. 

Franse bulldog

#597 Re:

2015-10-08 09:08:31

#543: -  

 helaas wij hebben er ook mee te maken gehad. Onze pup is al 3 dagen aan de diarree inmiddels antibiotica gehad en een spuit om de boel binnen te houden. Ook klacht gemeld bij meldpunt 144 en ook maar eens de gemeente gebelt of ze het uberhaut wel weten dat er in een gemeente zo'n persoon woont. Kreeg het antwoord er niet bekend mee te zijn en word dan ook spoedig terug gebelt! Meldpunt ook gemeld dat er klachten op internet staan dat hij door blijft gaan ondanks de meldingen en ook contact wil met de dierenpolitie! Ik hoop dat het beter gaat met u pup zo ook voor die van ons! Sterkte gewenst en hopelijk word hij gestop! 


Anonymous

#600 Re: achter buren van Peter robben

2015-10-19 12:25:10

#543: -  

 Goedendag iedereen. Wij wonen bij hun in de straat. Wat u allen kunt doen is naar gemeente gennep bellen en daar u aanklacht indienen.

Peter robben is bezig met een vergunning aan te vragen voor het legaliseren van de puppy's dut moeten wij met zijn allen voorkomen dus daarom iedereen bellen naar de gemeente gennep.


Gast

#660 Re:

2017-05-02 19:30:54

#543: -  

 Iedere hond kan ziek worden helaas...2 geweldige Bulldogs gekocht hier de afgelopen jaren en ook de nazorg was erg goed. 

Hoop dat met uw hond alles goed is maar ligt niet aan de zorg van deze man...maak er geen heksenjacht van! Inderdaad alles erg netjes binnen. 

Dan kan ik 25% van alle huis- en tandartsen ook wel een proces aan doen


Gast

#663 Re:

2017-06-28 20:17:03

#543: -  

 Let op hij is nu actief in siebengewald maar adverteert op marktplaats steeds onder andere namen en er staat nijmegen bij! Dit is de zelfde man!!


Gast

#668 Re: mijn topmeisje

2018-01-30 22:35:27

#543: -  

Mijn meisje in laten slapen. Ze was amper 8 maand oud. 

Enorm veel verdriet ze was zo perfect. Ondanks haar hd in combinatie met een hernia. Dit hoort niet en mag niet. Hij beloofd je gouden bergen. Wij als gezin zijn hier helemaal kapot van. Koop hier never nooit een hond. Ga voor een betrouwbare en goede fokker. Scheelt je een hoop verdriet. Om over de kosten maar niet te spreken. Heb dit voor mijn meidje over gehad. Maar de pijn en verdriet om een pup in te laten slapen is niet te doen.


Gast

#673 Re:

2018-05-27 03:38:23

#543: -  

Ik heb ook onlangs een pup bij Peter Robben gekocht. De pup had parvo en werd uiteindelijk zo ziek dat ik hem moest laten inslapen. Waarom doet de wet niets tegen deze man?

Gotyou

#674 Re:

2018-07-12 13:34:59

#543: -  

Am 7.7.2018 eine französische bulldogge gekauft. Ca. 100 Hunde verschiedener Rassen. Unser Hund kommt aus Slovenien und hatte am 2. Tag Fieber, Durchfall und Erbrechen. Montag zum Tierarzt. Diagnose: Giardien und Parvovirose. Sie bekommt Infusione, Medikamente und künstliche Ernährung. Wir wissen nicht ob Sie es schafft.

Papiere gefälscht. Hund soll 17 Wochen alt sein, ist aber erst 8-9 Wochen alt. Impfung dann zu früh oder gar nicht durchgeführt.

Unglaublich wie skrupellos Menschen wegen Geld sein können. 144 und weitere aktiv. 


Gast

#680 Re:

2018-12-20 22:54:04


Gast

#684 Re:

2019-09-01 09:59:50

#543: -  

Peter robben is echt nog steeds een oplichter hij moet echt achter de trekhaak wat hij deze honden aan doet is vreselijk wij zijn ook met ons hondje naar de dierenarts geweest hond koste 500 euro nu zijn we inmiddels al 1800 euro aan dierenarts kosten kwijt hij vervalst ook de paspoorten waar hij zelf stempels voor heeft en de stickers heeft hij gejat toen hij nog bij een dierenarts kwam politie en gemeente doen geen ene flicker stop Peter robben ons hondje is gisteren overleden nog geen 3 maanden oud en hij koopt hondjes uit Hongarije echt een brood fokker echt delen mensen 31 augustus 2019