Broodfokkers moeten gestopt worden.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Broodfokkers moeten gestopt worden..


Gast

#576

2015-05-15 21:05

Hey 

Wij hebben in 2014 december ook een mopshond bij hem gekocht 2 dagen later al bij de dierenarts infuus en al erin stoppen moet deze man 

willen de rooij

#577 Re:

2015-05-18 15:20

#543: -  

Hallo, ook wij hebben een pup gekocht hier en je raad het zeker al?

Helemaal goed en gezond. 

Jammer dat u alleen maar negativiteit aantrekt op dit en alle ander forums.

 

Toch succes er mee. 

Laten we hopen dat men u niet onterecht door het slijk gaat halen.

Laat het veroordelen aan justitie over, daar zijn ze voor nl


Gast

#578

2015-05-28 14:08

Wij zijn ook in de val gelopen en een hondje gekocht met ons hart. We hebben er moeten afstand van doen met veel verdriet.
Wanneer gaat men van hogerhand halt roepen aan deze praktijk van broodfok en ingevoerde hondjes. Zolang men van hogerhandniets doet en meer controle doet gaat er volgens mij niets gebeuren. Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen deze petitie delen.

Gast

#579 Re:

2015-05-30 10:23

#543: -  

 waren we er bijna naar toe gereden maar toch een onderbuik gevoel na een reactie die ik van hem kreeg. ik vroeg welk hondje het is op de foto , foto 1, 2, 3, 4 zijn reactie engelse bulldog en toen gingen bij mij alarm bellen af. We kregen ook pas op de dag zelf zijn adres en dacht ff kijken op streetvieuw  en toen zag ik dit bericht . Hij doet inderdaad of hij in nijmegen woont dus mensen kijk uit op marktplaats en vertrouw altijd je gevoel ! 

Kees de Bruin

#580 Goed ervaring

2015-06-06 09:23

#543: -  

Wij hebben goede ervaringen met deze kennel.

 

BullyRotterdam

#581 Re: Ga hier niet heen!!

2015-06-09 21:11

#543: -  

Ook te maken gehad met deze broodfokker. Over de telefoon vertelde hij dat zijn eigen hond thuis een nestje had gekregen en dat de moeder aanwezig was. Het klonk allemaal goed. Toen wij eenmaal in Heijen vroegen waar de moeder van het nest dan was vertelde hij ons dat de moeder ziek bij de dierenarts was en daarom niet aanwezig was. De pups zagen er erg slecht uit. Ze zaten onder de uitwerpselen en kots en waren broodmager. Hij hing ruw met de pups om en smeet ze in een werpkist. Een van de pups was ziek en zag er erg slecht uit. De fokker leek zich daar niet druk om te maken.  Wij hebben de zieke pup uit het nest mee genomen omdat deze het daar zeker niet gered had. De hond bleek hartruizen te hebben, was nog te jong om het nest te verlaten en was zwaar ondervoed en ziek. Gelukkig is hij weer opgeknapt en is het nu een vrolijke jonge hond waar wij erg blij mee zijn. Maar wel met de nodige problemen zoals een aangeboren knie afwijking waar hij reeds aan geopereerd is (€1700,00) maar nog steeds mank loopt en een darmoperatie (€1100,00). Mensen Ga hier niet heen!! Wij hadden ook naar ons gevoel moeten luisteren en niet heen moeten gaan want nu hebben wij uit medelijden toch een hond meegenomen. Achteraf blijkt dat deze man meerder rassen verkoopt welke hij allemaal uit het buitenland importeert onder verschrikkelijke omstandigheden. En eenmaal in Nederland zorgt hij niet veel beter voor de pups zoals wij zelf hebben ervaren. En wij hebben onder valse voorwendselen geholpen dat in stand te houden. Verschrikkelijk!! 

Nieuwegein

#582 Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2015-07-10 16:02

#368: - Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

 We zijn er vandaag 10-07-2015 geweest. Hij stuurde ons naar een fout adres en na een belletje kregen we het juiste adres. Hij hanteerde nog steeds dezelfde handelswijze. Ik kreeg gelukkig op tijd argwaan. Spoorslags terug naar huis!

gast.

#583

2015-07-20 16:48

#564: - Re: Re: Re: help mij 

 

 ze zijn weer bezig.. MENSEN let op.

Deze hondjes zijn te leuk en mensen trappen er te snel in.


Gast

#584 Re:

2015-07-22 11:06

alice

 hallo

 

ik heb ook een hond bij deze mensen gekocht een chow chow

onze hond heeft ook van alles al twee keer geoppereerd aan zijn ogen

had moeite met opstaan, ben hiermee weer naar de dierenarts geweest vorige maand hier kwam uit dat de hond atrose heeft en elleboog dysplasie heeft.

heel zielig allemaal en hijs is nog maar 10 maanden , hij krijgt nu medicatie en het gaat redelijk goed zo hopen dat het zo blijft, want het is een ontzettend mooi en lief beestje ...

 


Gast

#585

2015-08-20 18:46

Stop de broodfokker


Gast

#586

2015-08-23 09:44

omdat ik een hondje heb gekocht en kwam er achter dat het een broodfokker is en ze heet danielle van rooij uit hapert en doet samen met jurgen

Gast

#587

2015-08-23 10:07

omdat brood fokkers dood fokkers zijn

Gast

#588 Re:

2015-08-25 14:24

#543: -  

 Ook op fb is er een discussie geweest waarop hij zelf of bekenden van hem nepaccounts aanmaakt en vertellen dat er niks aan de hand is met deze man. Vind ik t toch even goed om hierbij te vermelden dat meneer echter meerdere malen is opgepakt over zijn activiteiten.  Helaas niet lang genoeg. Aangezien dieren in ons land worden gezien als objecten. 

De kans dat een pup daadwerkelijk sterk genoeg is om deze man zijn gewoontes te overleven zonder medische zorg zou natuurlijk kunnen bestaan. Maar die minimaal 9 van de 10 pups die daadwerkelijk doodziek of ernstige operaties moeten ondergaan bewijzen toch echt het tegen deel. 

angel

#589 Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2015-08-28 16:12

angel

#590 Re: Re:

2015-08-28 16:14

angel

#591 peter robben

2015-08-28 16:16

nou, deze meneer verkoopt al jaren zieke pups, soms zitten er wel "goede" tussen, maar dat komt toch echt minder voor.

Heb van alles al geprobeerd, heb heel veel mensen gevonden met een zieke pup, ook uit hetzelfde nest als die van mij (uit 2009). snap niet dat mensen deze man goed praten omdat zij wel een gezonde pup hebben, het is gewoon BROODFOK, gaat alleen maar om geld.

angel

#592 Re: Re:

2015-08-28 16:18

#577: willen de rooij - Re:  

 1 ding is zeker, dit is absoluut niet onterecht, snap niet eens dat je deze BROODFOKKER wil goed praten.

Manon

#593 Broodfokker Peter Robben uit Heijen. Niets mist mee!

2015-09-07 11:00

#582: Nieuwegein - Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

Keurig geholpen, leuke hond, onze dierenarts beaamde het!

Ga en hond kopen met stamboom en hou op met zeuren.

Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en maar klagen ............. bah

Ben je een vluhtling? Dan heb je iets te klagen


Gast

#594 Re: Re:

2015-09-07 11:02

#588: - Re:  

Hallo Gast, 

Gelooft u zelf wat u schrijft?

Laat ff weten dat u in de Efteling woont, dan geloof ik u hahahahahaha


Gast

#595

2015-09-14 21:40

Juist bericht gekregen dat een zekere Paul Bruurs een broodfokker is. Hij zou samen werken met zijn dochter die dierenarts is. Dierenartsenpraktijk De Arend In Arendonk.

Gast

#596 Re:

2015-09-15 18:23

Franse bulldog

#597 Re:

2015-10-08 09:08

#543: -  

 helaas wij hebben er ook mee te maken gehad. Onze pup is al 3 dagen aan de diarree inmiddels antibiotica gehad en een spuit om de boel binnen te houden. Ook klacht gemeld bij meldpunt 144 en ook maar eens de gemeente gebelt of ze het uberhaut wel weten dat er in een gemeente zo'n persoon woont. Kreeg het antwoord er niet bekend mee te zijn en word dan ook spoedig terug gebelt! Meldpunt ook gemeld dat er klachten op internet staan dat hij door blijft gaan ondanks de meldingen en ook contact wil met de dierenpolitie! Ik hoop dat het beter gaat met u pup zo ook voor die van ons! Sterkte gewenst en hopelijk word hij gestop! 


Gast

#598 Re: Re: Re:

2015-10-08 12:09

geloof dat u labiel bent of een zeer goed gelovig persoon. Hou meneer lekker hand boven het hoofd als jou het maar overkomt. Je koopt daar een hond en bent er verschrikkelijk gek mee en je hoort niets meer dan negatieve berichten over zieke honden wat gewoon weg klopt! Tevens wil ik u ook even aan t verstand brengen dat deze man samen werkt met een dierenarts die de pups( zogenaamd) ent! 160km van hem af woont. En ook op de zwarte lijst staat! Gaat u nu een efteling lampje branden?!  #594: - Re: Re:  

 


Gast

#599

2015-10-15 19:04

Is stombaershoeve broodfokker?

 


Anonymous

#600 Re: achter buren van Peter robben

2015-10-19 12:25

#543: -  

 Goedendag iedereen. Wij wonen bij hun in de straat. Wat u allen kunt doen is naar gemeente gennep bellen en daar u aanklacht indienen.

Peter robben is bezig met een vergunning aan te vragen voor het legaliseren van de puppy's dut moeten wij met zijn allen voorkomen dus daarom iedereen bellen naar de gemeente gennep.