Broodfokkers moeten gestopt worden.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Broodfokkers moeten gestopt worden..

verdrietig

#551 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2015-02-08 13:28

#536: - Re: Re: Re: Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

 zeker niet kopen wij hebben ook een pup gekocht na 3 dagen hond ziek (giardia) 14 dagen aan het tobben geweest en toen de pup in laten slapen omdat hij zware longontsteking kreeg, heb zo'n spijt dat ik daar mijn zuurverdiende geld gebracht heb bij die klootzak. We hebben nu gelukkig wel een gezonde en lieve pup bij een goede fokker vandaan, ik hoop dat die klootzak mag hangen aan de hoogste boom.

 

Franse bulldog

#552 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2015-02-17 20:41

#536: - Re: Re: Re: Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

 Hij staat nu met Engelse bulldog te koop op marktplaats onder de naam uk, koop daar nooit een hond wij hebben er een Franse Bulldog gekocht na 2weken in laten slapen omdat het beestje doodziek was. Deze gast ik nog erger dan de maffia denkt niet aan de beestjes maar alleen aan zijn portemonee

 

ik

#553 Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2015-02-18 12:23

#368: - Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

 Wij hebben in januari 2013 ook een zieke pup  van hem moeten laten inslapen. De rotzak!!!!!


Gast

#554

2015-02-18 12:28

En die vrouw  van hem is gedragsterapeut voor HONDEN!!!?!?!?  


Gast

#555 Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2015-02-24 14:16

#368: - Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

 hallo,

ik wist niks hiervan en heb er twee gekocht bij hem waarvan  twee mops de een in 2014 en de ander sinds 3wkn geleden de mops is nu bijna andderhalf en de an der is net een pup uit hongarije en tot op heden gaat t gelukkig goed maar zal t in de gaten houden ik heb er tot nu toe geen nare ervaringen er mee! ik hoop dat t zo blijft!


Gast

#556 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2015-02-24 14:18

#551: verdrietig - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

 hallo

ik heb er twee gekocht bij hem in 2014 en sinds 3-4wkn nu nog een n mops ook maar gelukkig allebei goed de pup is nu nog afwachten dus!?

Angie

#557 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2015-02-25 21:12

#556: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

 hallo allen,

Vorige week heb ik een Duitse herder pup gekocht bij hem, nu zoals velen van jullie het reeds hebben ervaren vecht onze pup ook voor zijn leven.

Ik heb inmiddels heel internet afgezocht voor meer informatie te vinden betreft deze man uit Heijen.

hij koop de puppies op voor €50,00 in Szigetvar ( FO-KI nagykersekedelmi kft) dit is een groothandel in levende dieren. De puppies worden te vroeg weggehaald bij hun moeder, waardoor ze niet alle afweerstoffen hebben aangemaakt. Vervolgens laat hij de paspoort bij de dierenarts Sallos Alexandra het rabievaccin vervalsen om zo " legaal" de puppies te vervoeren over de grens. Hij verkoopt gemiddeld 300 puppies per jaar ( tel je rekensom uit op een jaarbasis)

Verder ben ik erachter gekomen dat hij de puppies daarna laat inenten bij een dierenarts te Mol in België ( naam onbekend). Echter krijgen de puppies de eerste twee inentingen veel te laat, zo rond 10 à 12 weken en twee tegelijk. De eerste inenting is wenselijk met zes weken, de tweede met negen weken en de derde met twaalf. De dierenartsen die hieraan meewerken maken deel uit van het malafide systeem. Den puppies zijn ouder dan hij doet voorkomen. Tachtig procent van de puppies overlijden binnen een half jaar van deze koper. Hij houdt er meerdere verdachte nevenactiviteiten erop na. Zo staat op zijn adres een incassobureau, en HCI geregistreerd. In 2007 heeft hij zich geprofileerd als personal coach. Triest is echter dat zijn vrouw een hondentherapeut is die volgens de site de Cesar methodieken toepast. In 2008 hij een inspectie gehad van de dierenbescherming, hier is hij met een geldboete vanaf gekomen. Vorig jaar september heeft hij een vergunning aangevraagd voor een dierenkennel. Geen wonder dat deze man waakganzen en twee waakhonden op zijn terrein heeft liggen. Alle info terzijde ook ik ben erin getrapt en nu doe ik er alles aan om het leven van deze puppie te redden. Hij heeft inmiddels al zo een zware onterbarmelijke reis achter de rug. Voor iedereen veel sterkte gewenst en voor andere die een puppie willen aanschaffen wil ik mededelen doe eerst onderzoek, want als je in puppieogen kijkt ben je verkocht. 

 

Monsterke

#558 #126

2015-02-26 15:44

Wij hebben 6 weken geleden een sneeuw bengaal gekocht bij hoeve hoogland en wat bleek na 1 dag, het beestje had diaree, dus wij naar onze dierenarts en speciale voeding gekregen en medicijnen. Nu 6 weken later en 5 bezoeken aan dierenarts is het beestje nog steeds ziek en denken ze dat het giardia heeft. Als je dan met de zaakvoerder belt, zegt hij doodleuk dat het de schuld van onze dierenarts is. Ondertussen is onze andere kat ook al ziek. Tevens hebben we na 6 weken nog steeds geen papieren gekregen van het chipid. Heb deze mensen gemaild en blijkt dat er zelfs nog geen papieren zijn opgestuurd naar hun van onze kat. Wat denkt die paljas van hoeve hoogland wel?? Ik ga maar klacht neerleggen bij de politie denk ik en dat doorsturen naar FOD en GAIA. Hopelijk helpt het iets.


Gast

#559

2015-02-28 10:57

Broodfokkers moeten per direct gestopt worden.

Gast

#560 Re:

2015-03-01 19:49

#114: -  

 hoi. Ik kocht daar (tielen) dus 2 dagen geleden een pup die dus al 2 dagen wormen overgeeft. Ik ging er naartoe want we mochten zogezegd altijd bellen bij problemen en werd er vrij hysterisch buiten gezet. Ik bel morgen de dieren bescherming maar vrees dat er weinig aan te doen is. Wel? Het is vreselijk wat ze die beestjes en nieuwe baasjes aandoen. Ik heb heel veel spijt dat ik niet vroeger ging googlen...


Gast

#561 Re: Re:

2015-03-02 19:28

#560: - Re:  

 Zo te horen heeft jou pup Giardia, op eigen kracht zal hij niet genezen. Ik zou het even laten checken bij de dierenarts. Als dit namelijk zo is dit ook overdraagzaam naar de mens toe. Je kan hoe dan ook aangifte doen bij de dierenpolitie, dit heb ik vorige week ook gedaan. De zoveelste melding kreeg ik te horen. Verder als er een diagnose Giardia gesteld word kan je verder nog aangifte doen van " de algehele gezondheid is in gevaar gebracht" voor jullie gezin en e.v. familieleden. Als mijn pup erboven op komt ga ik nog een stukje verder. Het liefst zou ik met iedereen in kontakt willen komen die bij dezelfde broodfokker in Heijen in pup heeft gekocht. 

Probeer jezelf niet teveel zelfverwijten te maken, ook al is het merendeel snel geneigd om te oordelen. Probeer in ieder geval de pup nog alle liefde en zorg te geven wat mogelijk is zodat deze weet dat het geen product is. Ik wens je veel sterkte toe voor jou en je pup. Gr. Angie

 

Mops hond

#562 Re: help mij

2015-03-03 15:20

#543: -  

 hallo mensen wille jullie mij helpen 

is dat deze fokker http://www.oozo.nl/bedrijven/gennep/heijen/heijensebos/439081/hci.                   Want ik heb in  Heijen een hond gehaald en die loop heel moeilijk en ik wil der mee trug want er kan niks meer aan gedaan worden en mij hondje is nog maar 7maanden oud het is zo zielig ik ben der overal mee geweest en ze hebben ondekt dat het is het nest is gebeurt dus ik wil hem bellen maar weet niet of dit het goeie is want ik wil mij geld trug of een andere. Hoe zielig ik het ook vind voor mij hond maar aan mij hond kan niks meer gedaan worden en zo nog 12 jaar verder telaten lopen is zielig voor het beesje maar als die niet met geld over de brug kom of wat dan ook dan sleep ik hem voor de rechter. Ik hoor heel graag van jullie


Gast

#563 Re: Re: help mij

2015-03-04 12:37


Gast

#564 Re: Re: Re: help mij

2015-03-04 16:01

#563: - Re: Re: help mij 

  Sylvie en peter robben , kamperweg 5 heyen tel 0620996779

dit is een Broodfokker!!!!die pups uit hongarije smokkelt , met valse papieren , l

na paar dagen worden de pups ziek ,gardia kennelhoest parvo vlooien wormen enz enz ,

dus als hij hier vandaan komt zeker aangifte van doen ,

heel veel sterkte en liefs


Gast

#565 Re: Re: Re: Re: help mij

2015-03-04 16:03

#564: - Re: Re: Re: help mij 

 ps en zeker geen andere hond meer bij hem nemen!!!!!!!!!!

 

Dit bericht is verwijderd door de sitebeheerder (Toon details)

2015-03-09 12:36


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-03-10 14:19


Yaromel

#568 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2015-03-12 20:48

#557: Angie - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

 Oef, wat herkenbaar! Wij hebben een Boxerpup bij hem gekocht afgelopen januari en zijn nu ruim € 2.000,00 verder. Vandaag hebben we te horen gekregen dat ze binnen vijf maanden geopereerd moet worden, omdat haar knieschijven zich aan de buitenzijden van haar knieën bevinden, dus twee operaties in het vooruitzicht. Ja, ook wij zijn erin getrapt... Nu nogmaals juridisch advies inwinnen! Dit mag toch niet gebeuren?! Arme beestjes :( gelukkig is ze bij ons in goede handen...


Gast

#569 Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2015-03-20 15:44

#368: - Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

 Vies goor tuig, Alle hondjes zijn ziek daar, en geen dierenarts die langskomt,dit moet gestopt, vreselijk als je een hondje koopt en 3 dagen later in moet laten slapen Wat doet hij mens en dier aan, Ga gvd werken voor je centen 


Gast

#570

2015-03-24 20:14

Het is onbegrijpelijk dat dit met de Nederlandse wetgeving nog mogelijk is. Het schijnt ontzettend moeilijk te zijn dit soort praktijken te stoppen en dat is ongelooflijk.

Gast

#571

2015-04-01 15:59

GEEN ONNODIG DIERENLEED

Gast

#572

2015-04-18 18:58

omdat mensen die met dieren werken dit met gevoel moeten doen..en ze zoveel als maar mogelijk is..verzorging, liefde en vrijheid moeten bieden..

Gast

#573 Re:

2015-04-28 12:46

#177: -  

 Melanie je hebt in ieder geval mij berijkt met je boodschap .Ik zou daar  een hondje gaan kopen maar bij 1x kijken kreeg ik al twijfels maar ik zou ik haar dan toch op halen want toen was het dier gestresst en ze kon ons niet vandaar dat ze zo kroop , het leek wel een boggel, ze had ook geen  haren meer op dr kont. Dat kwam het schapenvet kreeg ze niet.Maar zodra ik dat  zou geven zou ze wel weer haar krijgen.Ik ben het een en ander gaan opzoeken en heb al meer gelezen en nu ook dit weer.Dus ik heb afgezegd. Bedankt voor de waarschuwing, jammer dat het zo moeilijk is om resenties te lezen over fokkers waar het niet gaat zoals het hoort.

 

pup

#574 Re: geen prbleem

2015-05-07 09:07

#543: -  

 Wij hebben geen enkel probleem met dit adres en pups

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2015-05-15 21:02