Broodfokkers moeten gestopt worden.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Broodfokkers moeten gestopt worden..

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2018-09-09 20:45


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2018-09-09 20:46



Gast

#678 Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2018-10-15 22:14

#658: Carrie - Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

Dag wat fijn voor u.

Toevallig gister naar undercover in NL gekeken?

FUCK JOU PETER

#679 Re: Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2018-10-24 08:49

#667: - Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

VIEZE KK LAAIER DIE HONDENFOKKER NIKS BIJ HEM KOPEN DE HONDEN ZIJN ZIEK EN MISHANDELD


Gast

#680 Re:

2018-12-20 22:54


Gast

#681 Re: Re: Re: was dit op de Molenstraat ???

2018-12-21 12:31

Het Cbh

#682 Klootzakken

2019-03-04 20:29

Elke keer weer word ik bedrogen ik had beter moeten weten maar ik heb mijn verstand niet gebruikt en nu na 7 jaar zit ik hier weer met een broodfok pup met een parasiet. jullie hebben geen hart voor dieren maar wel voor het geld! Oud Turnhout oosthof niks kopen!! De honden zijn besmet en vals paspoort leeftijd klopt niet en ze komen vanuit het buitenland 


Gast

#683 Re:

2019-08-18 18:28


Gast

#684 Re:

2019-09-01 09:59

#543: -  

Peter robben is echt nog steeds een oplichter hij moet echt achter de trekhaak wat hij deze honden aan doet is vreselijk wij zijn ook met ons hondje naar de dierenarts geweest hond koste 500 euro nu zijn we inmiddels al 1800 euro aan dierenarts kosten kwijt hij vervalst ook de paspoorten waar hij zelf stempels voor heeft en de stickers heeft hij gejat toen hij nog bij een dierenarts kwam politie en gemeente doen geen ene flicker stop Peter robben ons hondje is gisteren overleden nog geen 3 maanden oud en hij koopt hondjes uit Hongarije echt een brood fokker echt delen mensen 31 augustus 2019 


Gast

#685

2019-09-01 10:10

1 september 2019 

 

Stop stop stop peter robben alle hondjes zijn ziek hij mishandeld ze hij schopt ze hij woont aan de kamperweg 5 in heijen op een boerderij je krijgt vader en moeder niet te zien want die zijn er niet hij is in Nijmegen Arnhem Apeldoorn Eindhoven Bladel Schijndel Gennep Wijchen Beuningen druten Groesbeek elst Wageningen Berkel en Rodenrijs Utrecht Rotterdam Amsterdam breda  actief hij heeft meerdere schuren waar hij deze hondjes in de hitte en vaak zonder eten en water en in eigen ontlasting laat rondlopen mensen deel dit alstublieft zo veel mogelijk door het hele land ons hondje is inmiddels overleden en 3000 euro aan dieren kliniek kosten verder 


Gast

#686

2019-09-01 10:12

1 september 2019 

 

Stop stop stop peter robben alle hondjes zijn ziek hij mishandeld ze hij schopt ze hij woont aan de kamperweg 5 in heijen op een boerderij je krijgt vader en moeder niet te zien want die zijn er niet hij is in Nijmegen Arnhem Apeldoorn Eindhoven Bladel Schijndel Gennep Wijchen Beuningen druten Groesbeek elst Wageningen Berkel en Rodenrijs Utrecht Rotterdam Amsterdam breda  actief hij heeft meerdere schuren waar hij deze hondjes in de hitte en vaak zonder eten en water en in eigen ontlasting laat rondlopen mensen deel dit alstublieft zo veel mogelijk door het hele land ons hondje is inmiddels overleden en 3000 euro aan dieren kliniek kosten verder 


Gast

#687

2019-09-01 10:36

1 september 2019 

 

Peter Robben moet echt stoppen met honden fokken

 

Hij is actief in gemeente heijen kamperweg 5 daar woont hij

 

 

Wij hebben inmiddels ons teefje moeten laten inslapen van nog geen 14 weken oud de dokters kosten reizen de pan uit 

 

 

Waar door deze oplichter peter Robben moet stoppen 

 

 

 


Gast

#688 Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2019-11-12 17:10


Gast

#689 Re: Koop nooit geen hond in Diessen ze verkopen zieke honden.En ze doen er niks aan.

2020-05-11 21:14

Muis

#690 Re: Re: Re:

2020-06-17 06:08

#594: - Re: Re:  

Weet je wat ik grappig vindt jij wuift alles weg dat het daar dus heel n goed is  zeker omdat je een bekende van ze bent

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2020-06-17 06:09



Gast

#692 fokker

2020-06-26 22:00

mijn chow chow komt bij Ilona en Gerwin Biesheuvel van Gameren vandaan uit een brabants dorp Wijk en aalburg. Hele lieve mensen die een hart voor dieren hebben. Hondjes zien er heel goed uit, goed sociaal opgevoed, en dat merk je echt in omgang.Ouder honden zijn ook prachtig lief, en gezond. Onze poedel komt uit Eersel bij Petra van Straten ook een heel goed adres waar de honden goed verzorgt worden ook mensen met een hart voor dieren.

Voor mensen die een gezonde sociale pup zoeken kijk eerst even op de broodfokkers lijst voordat je ergens gaat kijken.


Gast

#693

2020-06-26 22:01

mijn chow chow komt bij Ilona en Gerwin Biesheuvel van Gameren vandaan uit een brabants dorp Wijk en aalburg. Hele lieve mensen die een hart voor dieren hebben. Hondjes zien er heel goed uit, goed sociaal opgevoed, en dat merk je echt in omgang.Ouder honden zijn ook prachtig lief, en gezond. Onze poedel komt uit Eersel bij Petra van Straten ook een heel goed adres waar de honden goed verzorgt worden ook mensen met een hart voor dieren.

Voor mensen die een gezonde sociale pup zoeken kijk eerst even op de broodfokkers lijst voordat je ergens gaat kijken.


Gast

#694 Koop niet bij broodfokkers let op waar je een gezonde pup koopt

2020-06-26 22:43

Let op waar je een hond koopt. Op het moment zie je zoveel broodfokkers voorbij komen, nu helemaal met corona wilt iedereen een hond. Er zou een lijst moeten komen met goede fokkers zo heb je ook een lijst met broodfokkers. Ik heb mijn chow gehaalt bij Ilona en Gerwin Biesheuvel van Gameren die wonen in Wijk en aalburg. Zo als het hoort groeien de hondjes op in hun gezin met kindjes, en hebben ze echt een prachtig hondenleven bij dit gezin. Dat wat voor ons een must,want je ziet zoveel fokkers waarbij de honden in schuren leven en dus niet in aamerking komen met kinderen. Als een hond als pup niet goed verzorgd word tekend dat heel hun leven. Ga daarom eerst goed na waar je een hondje koopt, en stimulier geen broodfok. Zo is bij de chow chow het echt lastig om bij een goede fokker uit te komen, marktplaats staat vol met broodfokkers.

 

Broodfokkers

#695 broofdfokkers

2020-06-30 14:40

mijn chow chow komt bij Ilona en Gerwin Biesheuvel van Gameren vandaan uit een brabants dorp Wijk en aalburg. Hele lieve mensen die een hart voor dieren hebben. Hondjes zien er heel goed uit, goed sociaal opgevoed, en dat merk je echt in omgang.Ouder honden zijn ook prachtig lief, en gezond. Onze poedel komt uit Eersel bij Petra van Straten ook een heel goed adres waar de honden goed verzorgt worden ook mensen met een hart voor dieren

http://www.koophiernooiteenpuppy.com/lijst-met-bekende-broodfokkers-2/

Broodfokkers

#696 Re: broofdfokkers

2020-06-30 14:42

#695: Broodfokkers - broofdfokkers 

mijn chow chow komt bij Ilona en Gerwin Biesheuvel van Gameren vandaan uit een brabants dorp Wijk en aalburg. Hele lieve mensen die een hart voor dieren hebben. Hondjes zien er heel goed uit, goed sociaal opgevoed, en dat merk je echt in omgang.Ouder honden zijn ook prachtig lief, en gezond. Onze poedel komt uit Eersel bij Petra van Straten ook een heel goed adres waar de honden goed verzorgt worden ook mensen met een hart voor dieren.

Let op waar je een hond koopt, nu helemaal met corona marktplaats staat vol broodfokkers. kijk op de lijst met broodfokkers:http://www.koophiernooiteenpuppy.com/lijst-met-bekende-broodfokkers-2/

fokker

#697 fokkers

2020-06-30 14:44

mijn chow chow komt bij Ilona en Gerwin Biesheuvel van Gameren vandaan uit een brabants dorp Wijk en aalburg. Hele lieve mensen die een hart voor dieren hebben. Hondjes zien er heel goed uit, goed sociaal opgevoed, en dat merk je echt in omgang.Ouder honden zijn ook prachtig lief, en gezond. Onze poedel komt uit Eersel bij Petra van Straten ook een heel goed adres waar de honden goed verzorgt worden ook mensen met een hart voor dieren.

Let op waar je een hond koopt, nu helemaal met corona marktplaats staat vol broodfokkers. kijk op de lijst met broodfokkers:

http://www.koophiernooiteenpuppy.com/lijst-met-bekende-broodfokkers-2/


Gast

#698 Re:

2020-06-30 15:15

#177: -  

Daar hebben we mevrouw d..... Dit flik jij bij heel veel fokkers walgelijk mens echt gestoord ben jij. Nu heb je al 20 fokkers op deze site geplaatst met verzonnen verhalen zodat jij hoopt dat de mensen bij jou een pup kopen. Het vervelende is dat jij maar Door kan gaan terwijl er al 15 fokkers aangiften tegen jou hebben gedaan. Maar we wonen in Nederland en die zijn te lui om dit op te lossen. Wij gaan nu met zijn allen een advocaat erop zetten, want deze petitie Sire zit niet in Nederland daarom krijgen wij die domme leugens van jou over iedereen er niet af. Groetjes jou lieve vriendin Dien  


Gast

#699 Re: Re:

2020-06-30 15:19

#182: Ivy - Re:  

Daar hebben we mevrouw d..... Dit flik jij bij heel veel fokkers walgelijk mens echt gestoord ben jij. Nu heb je al 20 fokkers op deze site geplaatst met verzonnen verhalen zodat jij hoopt dat de mensen bij jou een pup kopen. Het vervelende is dat jij maar Door kan gaan terwijl er al 15 fokkers aangiften tegen jou hebben gedaan. Maar we wonen in Nederland en die zijn te lui om dit op te lossen. Wij gaan nu met zijn allen een advocaat erop zetten, want deze petitie Sire zit niet in Nederland daarom krijgen wij die domme leugens van jou over iedereen er niet af. Groetjes jou lieve vriendin Dien