Broodfokkers moeten gestopt worden.

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Broodfokkers moeten gestopt worden..

Wij maken precies hetzelfde mee

#651 Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2016-09-21 00:17


Gast

#652

2016-09-21 20:38

Omdat wij een hond gekocht hebben via een broodfoker..

Gast

#653 Re:

2016-10-03 07:25

#101: -  

 Vorige week een kitten gekocht bij Hoeve Hoogland.
Het leek ons leuk om voor ons ander persje een maatje te kopen.

De kitten bleek Giardia te hebben, en nu onze pers ook.
HEt is om gek van te worden, 2 langharige persen schoonmaken, huis ontsmetten. en alles wat er bij hoort.

Als je hem belt, doet hij heel lachwekkend of dat dit de normaalste zaak van de wereld is.

Ik wil ierdereen wssrschuwen om daar geen kitten te kopen,
Ik weet zeker dat ons persje niet de enige is met Giardia.


Gast

#654 Koop nooit geen hond in Diessen ze verkopen zieke honden.En ze doen er niks aan.

2016-11-05 15:42

albertina
Gast

#655

2016-11-10 11:33

omdat ik een dierenvriend ben en ik vind dat dieren dezelfde bescherming en rechten moeten hebben als kleine kinderen ze kunnen niet voor zich zelf opkomen en praten.
Daar naast hebben mensen gewoon niet het recht om dieren op deze wijze uit te buiten en te misbruiken het geeft me het gevoel van incest en sexueelmisbruik in de zin dat je de dieren dwingt om sexueelcontakt te hebben met zwangerschappen als gevolg zonder dat het dier hier zelf voor kon kiezen en dat allemaal alleen om geld te verdienen !! bah bah ik heb er geen woorden voor!! en vaak zijn de jonge dieren ziek en zwak en als je bij zulke fokkers een pup of kitten koopt dan loop je een groot risico om een ziek dier te hebben gekocht zoek eerst uit of de fokker die je hebt gevonden goed referenties heeft oa via FB sites of twitter voor honden en of puppies of google de naam van de fokker!! 

 


Gast

#656 Re: Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2016-12-31 10:07

#538: - Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

 neem van mij maar aan dat hij gepakt wordt er gaat een strafzaak tegen hem komen.

Oleksandr

#657 Ga langs

2017-01-12 23:03

Ik ga morgen langs in Hapert met een (water)pistool. Die man moet een lesje geleerd worden, justitie berecht hem niet dan maar zo.

 

 

Carrie

#658 Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2017-04-01 06:26

#368: - Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

 Ik kijk op van de negatieve berichten.

Wij zijn er vorige week geweest en het is er suoer schoon en de pups zien er mooi en goed verzorgt uit.

Waarschijnlijk zijn er lieden met hele andere bedoelingen deze mooie kennel in een kwaad daglicht aan het stellen.

Wij zijn heel erg blij met onze pup, net zoals familie van mij die er 3 jr geleden al een hebben gekocht.

Oordeel zelf.

Carrie Versleeg

Thyra Schijven

#659

2017-04-26 09:53

Wij bij Jurgen Castelijns in 2015 een Engelse Bulldog gekocht en 18 april 2017 in moeten laten slapen vanwege kanker aan het hart.

Gewoon doorgefokte broodfok honden uit de Balkan die deze man verkoopt.

KOOP BIJ JURGEN CASTELIJNS IN HAPERT OF DALEM GEEN HOND.

Je haalt je alleen maar een berg ellende en verdriet op je nek.

Onze Max mocht slecht 20 maanden worden, wij zijn ook zo stom geweest om er in te trappen, maar wees gewaarschuwd doe het echt niet.

Het is verleidelijk, hij zet foto's op Marktplaats van pups in het gras, nou dat is echt niet zo.

Ze zitten in houtvezel, eten dat ook en hebben geen drinkwater.

Onze Max was de 1e 2 weken haast niet te stoppen met drinken en eten 123 op. ja geen wonder achteraf.

 


Gast

#660 Re:

2017-05-02 19:30

#543: -  

 Iedere hond kan ziek worden helaas...2 geweldige Bulldogs gekocht hier de afgelopen jaren en ook de nazorg was erg goed. 

Hoop dat met uw hond alles goed is maar ligt niet aan de zorg van deze man...maak er geen heksenjacht van! Inderdaad alles erg netjes binnen. 

Dan kan ik 25% van alle huis- en tandartsen ook wel een proces aan doen


Gast

#661 Re: #126

2017-06-24 15:12

#558: Monsterke - #126 

 Geachte monsterke ik zo graag in contact komen aangezien ik daar zelf ook een sneeuwbengaal gekocht heb in april dit jaar en heb die papieren ook nog steeds niet we hebben de kat in nederland gelijk laten onder zoeken en allees bleek te kloppen nu sinds een week heeft ie last van diarre hij eet en drinkt normaal wat ons wel opvalt is dat ie erg aan het maauwen zou je aub contact met me op kunnen nemen op

 vriendelijke groet dhr blom


Gast

#662 Re: #126

2017-06-24 15:19

#558: Monsterke - #126 

 r 83 blom @ g m a i l  . C o m 


Gast

#663 Re:

2017-06-28 20:17

#543: -  

 Let op hij is nu actief in siebengewald maar adverteert op marktplaats steeds onder andere namen en er staat nijmegen bij! Dit is de zelfde man!!

Anne

#664 Re: Re: #126

2017-08-29 12:44

#661: - Re: #126 

 Hallo Dhr Blom, 

Wij hebben in Maart dit jaar ook een Bengaal gekocht bij deze meneer. Wij hebben er alleen maar ellende mee gehad. Het beestje is van begin af aan ziek geweest. Bleek giardia te hebben en later ook nog samonella en besmet met de e.coli bacterie wat zeer moeilijk te behandelen is. Op het moment is onze Bengaal weer niet in orde en verwachten dat het weer iets hiermee te maken heeft. De papieren zijn ons tot op heden niet toegestuurd, heb onze kat inmiddels zelf in NL geregistreerd. Hebben jullie verder nog stappen nog ondernomen tegen deze zaak? Wij voelen ons hier een beetje machteloos aangezien dhr Marc nog steeds zieke beestjes mag verkopen en heel internet hier mee vol staat. Graag hoor ik van u.

 

gr. Anne 


Gast

#665 Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen. Niets mist mee!

2017-09-05 14:00

Wilma

#666 Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2017-11-03 20:38

#368: - Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

 Ook ik ben er in getrapt.  Heb een Berner Sennen pup gekocht. Helaas mocht onze Indy maar 9 maand worden.  We hebben hem 2 weken geleden moeten laten inslapen.  Ons verdriet is zo groot.  We hebben hem een week gegeven om 2262 euro terug te betalen.  Dierenarts kosten en 600 euro aanschaf kosten.  Niks meer van hem gehoord.  Volgende week aangifte doen en tros opgelicht inschakelen.  Hopen dat hun willen helpen. 


Gast

#667 Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2017-11-03 20:40


Gast

#668 Re: mijn topmeisje

2018-01-30 22:35

#543: -  

Mijn meisje in laten slapen. Ze was amper 8 maand oud. 

Enorm veel verdriet ze was zo perfect. Ondanks haar hd in combinatie met een hernia. Dit hoort niet en mag niet. Hij beloofd je gouden bergen. Wij als gezin zijn hier helemaal kapot van. Koop hier never nooit een hond. Ga voor een betrouwbare en goede fokker. Scheelt je een hoop verdriet. Om over de kosten maar niet te spreken. Heb dit voor mijn meidje over gehad. Maar de pijn en verdriet om een pup in te laten slapen is niet te doen.


Gast

#669 Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2018-01-30 22:39

#658: Carrie - Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

Heb mijn meisje van 8 maand in moeten laten slapen. Weet je hoeveel verdriet ik hier van heb. Dit soort handelaren moet verboden worden. Ik heb er voor gekozen om haar zelf weg te brengen. Dit omdat ik haar verdere leed wil besparen. Ze was voor ons perfect. Maar je fokt niet met ouderdieren die een ernstige hd hebben. Mijn pup komt hier niet zomaar aan.

Sam

#670 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen

2018-02-01 20:21

#557: Angie - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Broodfokker Peter Robben uit Heijen 

Wij hebben ook een dood zieke mops hondh Vanaf de eerste dag belanden hij in coma. Met het gevolg dat hij nu niet meer kan lopen. Deze man moet gestopt worden.politie doet niks dus moet ik zelf ma maat regels gaan nemen 


Gast

#671 Re: ik heb hier 2 supergezonde honden vandaan

2018-02-27 08:06

#586: -  

De ene is nu 11 engelsebull nog nooit wat gemankeerd en een supermooiemops ook kerngezond ligt maar net aan je ervaring en al zouden ze importeren 

Als zedaar bkijvengaan ze allemaal dood fijn tochdat ze dan gered worden 

Zijn ook super lieve mensen is niet leukals ieziek word daarom zeggen ze ook dat je m binnen2 dagenbij je eigen da moet laten keuren en je kuntze altijd bellen 

Net als met hondenalsjij vriendelijk bent tegen hun zijn hun ook vriendelijk tegen jou 

Jammer dat er zo op hun word gereageerd ken genoeg houders van mensen die hun hond bij fokkers hebben gehaald dieook wat mankeren 

Zegt dus helemaal niets ook fokkers hebben zieken


Gast

#672 Re:

2018-04-11 13:50


Gast

#673 Re:

2018-05-27 03:38

#543: -  

Ik heb ook onlangs een pup bij Peter Robben gekocht. De pup had parvo en werd uiteindelijk zo ziek dat ik hem moest laten inslapen. Waarom doet de wet niets tegen deze man?

Gotyou

#674 Re:

2018-07-12 13:34

#543: -  

Am 7.7.2018 eine französische bulldogge gekauft. Ca. 100 Hunde verschiedener Rassen. Unser Hund kommt aus Slovenien und hatte am 2. Tag Fieber, Durchfall und Erbrechen. Montag zum Tierarzt. Diagnose: Giardien und Parvovirose. Sie bekommt Infusione, Medikamente und künstliche Ernährung. Wir wissen nicht ob Sie es schafft.

Papiere gefälscht. Hund soll 17 Wochen alt sein, ist aber erst 8-9 Wochen alt. Impfung dann zu früh oder gar nicht durchgeführt.

Unglaublich wie skrupellos Menschen wegen Geld sein können. 144 und weitere aktiv. 


Gast

#675 Re: hartslag hartslag

2018-08-03 11:26