JA voor kilometerheffing/ Oui pour la tarification kilométrique

Quoted post


Gast

#780 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-02-17 22:02

#748: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Je hoefde niet te beklemtonen dat het een belachelijk argument was door erover door te boren om toch je gelijk te willen krijgen, alleen al omdat je in Nederland een belachelijke site hebt gevonden...

Als je vindt dat 80 minuten met de fiets al redelijk lang is, zwijg dan over je fiets en je regen (of het gebrek eraan), want ik zou aan een gemiddelde van 25 km/uur met de fiets al vier uur onderweg zijn (enkele rit). Reken dan vier uur onderweg (terugrit), acht uur werken, een uur pauze en tijd om mij om te kleden - neen, niet door de regen, want het regent niet, maar door het zweet ) - (is het gepermitteerd?) en dan nog zeven uur thuis zijn, om te eten, in mijn gezin door te brengen en te slapen. Ben jij politicus, misschien of wil jij het beroep van slavendrijver opnieuw invoeren?

Reacties


Gast

#782 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-02-17 23:18:52

#780: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

Ik kom met statistieken die aantonen dat de meesten op fietsafstand werken, en daar ben je weer met je 100 km. En als je gegevens ziet die je niet aanstaan vind je het een belachelijke site, lekker makkelijk zo. Die gegevens liggen trouwens in lijn met de langetermijnwaarnemingen van het KNMI. Maar goed, als fietser mag je niet bang zijn van wat inspanning, regen, wind of kou (en voel je nu niet weer aangesproken ;) )