Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Eis het ontslag van Jozias van Aartsen / Mededelingen / Epiloog petitie: Eis het ontslag van Jozias van Aartsen / Opmerkingen
|
Gast |
#12014-08-01 17:41Goed gedaan jochie. Heel knap. |
|
| |
|
Gast |
#22014-08-01 18:39beste Michiel hou wel vol want zoals gewoonlijk wordt er vanuit den Haag weer geen verantwoording genomen en waait het vanzelf weer over en heeft het geen consequenties,wat er ook gebeurd jammer het hadden een miljoen handtekeningen moeten zijn petra |
|
| |
|
Gast |
#32014-08-01 18:46Deze man moet snel opstappen en zich schamen als VVD burgemeester! |
|
| |
|
Gast |
#42014-08-01 18:55Michiel Mans, een hele stoere actie. Wat er in DEN Haag is gebeurd mag nooit meer gebeuren. De reactie van de burgemeester is heel zwak en onwaardig voor een burgemeester van zo'n grote stad. Als hij ontslag krijgt is dat zijn eigen schuld, maar ook de Haagse politie heeft zeer slecht zijn werk gedaan en had veel eerder kunnen optreden er was toch een agent aanwezig die de taal sprak van die mafketels? John. |
|
| |
|
Gast |
#52014-08-01 19:09Schrijf een reactieTOP TOP TOP |
|
| |
|
Vechtertje |
#62014-08-01 21:09Bedankt Michiel, voor het organiseren van deze geslaagde actie! Mijn woede werd hiermee gekanaliseerd en kwam als zandkorreltje niet in de zee terecht. Sterker, ik wees nog wat mede-zandkorrels op je actie. De burgemeester is minimaal van zijn voetstuk gedonderd, en Nederland begint misschien te beseffen dat men niet in teletubbie-land woont. |
|
| |
|
Gast |
#7 Re:2014-08-01 22:54#6: Vechtertje - Mijn woede … kwam als zandkorreltje niet in de zee terecht Nee, nu zit 'ie in de schoen van het object van je woede, die daardoor nog wat geïrriteerder is geraakt. Goed gekanaliseerd! |
|
| |
|
Gast |
#82014-08-02 07:12Heel vervelend dat er mensen zijn geweest die getekend hebben als "Ahmed Aboutaleb, Rotterdam" en "Mark Rutte, den Haag". Dat maakt de petitie ongeloofwaardig. |
|
| |
|
Gast |
#9 Re:2014-08-02 08:28#8: - Heel vervelend dat er mensen zijn geweest die getekend hebben als "Ahmed Aboutaleb, Rotterdam" en "Mark Rutte, den Haag". Dat maakt de petitie ongeloofwaardig. Zou je denken? Ongeloofwaardiger dan "Henk en Ingrid Doorsnee, Tuigdorp", "Voor onze kinderen, Hoofddorp", "teedee beegee, Lisse", "Oom Fred, Nieuwkoop", om er slechts een paar te noemen. Maar laten we eerlijk wezen, van een handtekening als "Ger Giessen, Rotterdam"* kun je toch ook onmogelijk beweren dat die zonder twijfel wél betrouwbaar is. Maar och ja, we sluiten onze ogen wel (wie werd dat ook weer verweten?) en gaan gewoon verder. _____________ *Met excuses aan dhr. Giessen uit Rotterdam. Ik heb voor mijn voorbeeld een willekeurige handtekening genomen. |
|
| |
|
Gast |
#102014-08-03 21:21Michiel, bedankt voor dit initiatief, ondanks dat ik enkele jaren geleden ben weggepest uit de Schilderswijk (Hulphond en ik mishandeld en mijn zware rolstoel omgeknikkerd) mis ik Den-Haag nog steeds. 3 jaar geleden gaf Jozias aan dat er niks mis was in de Schilderswijk en kon zich niet vinden in de problematiek die ik hem mededeelde. In de 3 jaar heeft hij niks geleerd dus. maar wel op veteranendag op laten treden tegen de Morgenstervlag op verzoek van Indonesië. Maar vlaggen van ISIS, een terreurorganisatie die beschuldigd wordt van genocide, worden ongemoeid gelaten. De wereld op zijn kop dus.. De problemen in de grote steden konden zich de laatste jaren ontwikkelen omdat de politiek de problemen niet wil zien en zich er niet mee bezig hield.. Tijd voor vernieuwing dus... Te beginnen met een nieuwe burgemeester en hopelijk een nieuwe verse groep wethouders. met vriendelijke groet, Rob Oud brandweerman & militair veteraan |
|
| |
|
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen.
De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen?
Andere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Wij bieden gratis hosting voor online petities. Creëer een professionele online petitie door het gebruik van onze veelomvattende dienstverlening. Onze petities worden iedere dag in de media besproken dus het beginnen van een petitie is een krachtige manier om opgemerkt te worden door het publiek en invloedrijke besluitvormers.