Eis het ontslag van Jozias van Aartsen
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Van Aartsen is niet de burgemeester van alle bewoners van Den Haag. Hij staat toe dat ISIS aanhangers oproepen om Joden te doden. Dus ook de Joden die in Den Haag en de rest van Nederland wonen. Ik kan maar 1 ding zeggen. Aftreden en voor straf geen wachtgeld.
Onderwerp
Wat er in Den Haag is geroepen door medelanders om Joden te doden, dat kan echt niet. Indien autochtonen hetzelfde zouden scanderen wordt massaal protest aangetekend en men roept direct 'discriminatie'. ISIS-fans? en wetend wat ISIS in Syrië aan het doen is bv martelen, verkrachtingen, het levend begraven van mensen, het vermoorden van Syriers en Syrische Christenen? Moeten we wachten op een aanslag in Nederland? Geven we gelijk maar de stadsleutels over? Doen we helemaal niets net zoals eerder in de geschiedenis? Dit is hetzelfde als wat er in 1938 werd geroepen. De burgemeester had moeten ingrijpen, want wat er is gebeurd is echt ontoelaatbaar. Schandalig gewoon.
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: ongepaste inhoud
Re: opmerking "mohammedanen zijn dom en primitief"
#13: anti islam - Re: Onderwerp
Onkieze opmerking geschrapt 'Anti Islam'.
Mensen kunnen worden gehersenspoeld met religie, wat 'dom' en 'primitief' kan maken. De hele geloofsgemeenschap zo wegzetten, past niet -laten we zeggen- 'in de geest van de petitie'.
Re: Demo rotterdam
Wat zijn jullie van Likoed toch een democraten!
Met een verbod van SISI-demo ben ik het met jullie eens ( verrast het OOIT een keer met U eens te zijn): een racistische gewelddadige organisatie mag je verbieden.
Daarom eis ik dat de Israelsiche ambassadeur het land wordt uitgezet, want Israel is racistisch, gewelddadig, dief (land en water) en een staat die dagelijks handelt in strijd met internationaal recht.
Daarom steun ik deze petitie.
| This discussion has been closed. |