Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Eis het ontslag van Jozias van Aartsen / Mededelingen / Epiloog petitie: Eis het ontslag van Jozias van Aartsen / Opmerkingen


Gast

#1

2014-08-01 17:41

Goed gedaan jochie. Heel knap.

Gast

#2

2014-08-01 18:39

beste Michiel
hou wel vol want zoals gewoonlijk wordt er vanuit den Haag weer geen verantwoording genomen en waait het vanzelf weer over en heeft het geen consequenties,wat er ook gebeurd
jammer het hadden een miljoen handtekeningen moeten zijn petra

Gast

#3

2014-08-01 18:46

Deze man moet snel opstappen en zich schamen als VVD burgemeester!

Gast

#4

2014-08-01 18:55

Michiel Mans, een hele stoere actie. Wat er in DEN Haag is gebeurd mag nooit meer gebeuren. De reactie van de burgemeester is heel zwak en onwaardig voor een burgemeester van zo'n grote stad. Als hij ontslag krijgt is dat zijn eigen schuld, maar ook de Haagse politie heeft zeer slecht zijn werk gedaan en had veel eerder kunnen optreden er was toch een agent aanwezig die de taal sprak van die mafketels?
John.

Gast

#5

2014-08-01 19:09

Schrijf een reactieTOP TOP TOP
Vechtertje

#6

2014-08-01 21:09

Bedankt Michiel, voor het organiseren van deze geslaagde actie! Mijn woede werd hiermee gekanaliseerd en kwam als zandkorreltje niet in de zee terecht. Sterker, ik wees nog wat mede-zandkorrels op je actie. De burgemeester is minimaal van zijn voetstuk gedonderd, en Nederland begint misschien te beseffen dat men niet in teletubbie-land woont.

Gast

#7 Re:

2014-08-01 22:54

#6: Vechtertje - Mijn woede … kwam als zandkorreltje niet in de zee terecht

Nee, nu zit 'ie in de schoen van het object van je woede, die daardoor nog wat geïrriteerder is geraakt. Goed gekanaliseerd!


Gast

#8

2014-08-02 07:12

Heel vervelend dat er mensen zijn geweest die getekend hebben als "Ahmed Aboutaleb, Rotterdam" en "Mark Rutte, den Haag". Dat maakt de petitie ongeloofwaardig.

Gast

#9 Re:

2014-08-02 08:28

#8: - Heel vervelend dat er mensen zijn geweest die getekend hebben als "Ahmed Aboutaleb, Rotterdam" en "Mark Rutte, den Haag". Dat maakt de petitie ongeloofwaardig.

Zou je denken?

Ongeloofwaardiger dan "Henk en Ingrid Doorsnee, Tuigdorp", "Voor onze kinderen, Hoofddorp", "teedee beegee, Lisse", "Oom Fred, Nieuwkoop", om er slechts een paar te noemen.

Maar laten we eerlijk wezen, van een handtekening als "Ger Giessen, Rotterdam"* kun je toch ook onmogelijk beweren dat die zonder twijfel wél betrouwbaar is. Maar och ja, we sluiten onze ogen wel (wie werd dat ook weer verweten?) en gaan gewoon verder.

_____________

*Met excuses aan dhr. Giessen uit Rotterdam. Ik heb voor mijn voorbeeld een willekeurige handtekening genomen.


Gast

#10

2014-08-03 21:21

Michiel, bedankt voor dit initiatief, ondanks dat ik enkele jaren geleden ben weggepest uit de Schilderswijk (Hulphond en ik mishandeld en mijn zware rolstoel omgeknikkerd) mis ik Den-Haag nog steeds. 3 jaar geleden gaf Jozias aan dat er niks mis was in de Schilderswijk en kon zich niet vinden in de problematiek die ik hem mededeelde. In de 3 jaar heeft hij niks geleerd dus. maar wel op veteranendag op laten treden tegen de Morgenstervlag op verzoek van Indonesië. Maar vlaggen van ISIS, een terreurorganisatie die beschuldigd wordt van genocide, worden ongemoeid gelaten. De wereld op zijn kop dus..
De problemen in de grote steden konden zich de laatste jaren ontwikkelen omdat de politiek de problemen niet wil zien en zich er niet mee bezig hield.. Tijd voor vernieuwing dus...
Te beginnen met een nieuwe burgemeester en hopelijk een nieuwe verse groep wethouders.


met vriendelijke groet,

Rob
Oud brandweerman & militair veteraan