Stop de heksenjacht op ZZP'er in de zorg

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stop de heksenjacht op ZZP'er in de zorg.


Gast

#276

2014-02-16 09:16

onze regering maakt ons helemaal kapot letterlijk en figuurlijk. Ze hebben liever Oostblokkers die zijn geen VAR WUA nodig .
Dit is gewoon een kwestie van hardwerkende ZZP er,s pesten en kapot maken zodat we met z,n allen naar de bijstand kunnen bedankt Rutte en Samson en de rest v/d jongens daar

Gast

#277

2014-02-16 09:35

Belachelijk,deze heksenjacht moet nu gestopt worden.Haal ons brood niet van onze handen af.

Gast

#278

2014-02-16 10:03

Zzp'ers in loondienst dwingen maakt de zorg log en 2,5 x z duur. Bovendien bestaat werken in loondienst met 24 uurs diensten niet.
Zelf afsluiten is ook de oplossing niet, je kunt als 1 pitter niet 24/7 zorg verlenen, je moet samen werken. Burootjes opzetten, met alle kinderziektes die er zijn. Er is al een goed werkend systeem: bemiddelingsburo. Dat kost plm 700 per jaar: aquisitie, facturering, innen, bemiddelen, vervang. Ik geef hier met plezier opdracht toe en kan mee zo concentreren op mijn werk. Dit zou Toch elke ondernemer wel willen?
Stoppen met het pesten van zorgondernemers, maar koesteren. Zonder ons was de zorg veel duurder!


Gast

#279

2014-02-16 10:30

Het is ronduit belachelijk dat ze de ZZP'er op deze manier het werk uit handen willen nemen.Terwijl er een groot tekort is aan proffesionels in de zorg, er zijn nu al te weinig handen aan het bed!

Gast

#280

2014-02-16 11:17

Eerst heb ik in een kinderdag verblijf gewerkt. Nu als zzp-er toch weer aan de slag in de kraamzorg. Wat ga ik daarna doen?

zo zorgt de belastingdienst dat er nog meer werkelozen gaan komen. Echt een goed idee.

Gast

#281

2014-02-16 11:20

Mijn loodgieter is ook zzp-er. Waarom mag hij dat wel en een kraamverzorgster niet? Kortom: discriminatie door de belastingdienst. Kunnen we aanvechten?

Gast

#282

2014-02-16 11:52

Op zich goed: een petitie. Maar er loopt eral 1 bij solopartners. Vissen in dezelfde vijver verzwakt....
Dus teken allemaal ook daar, daar zijn er plm 3000,, op naar de 40000

Gast

#283

2014-02-16 17:51

Goede petitie,jammer dat die nodig is. Ik denk dat het niet duidelijk is hoe belangrijk en ondergewaardeerd deze mensen zijn. Ga zo door!!!

Gast

#284

2014-02-16 19:42

Héél Veel vrouwen werken als zzp-er in de kraamzorg.Als zzp-er is behoud van werk haalbaar, ook als er bepaalde periodes minder gewerkt kan worden. Kinderen in het ziekenhuis, partner met chemotherapie e.d. Als er gewerkt kan worden staan deze zzp-ers altijd klaar, als ze er even tussenuit moeten voor privé zaken zal er niet door een baas druk op ze uitgeoefend worden, dit is stressverlagend. Eigen keuze voor werkzame tijden, gewoon je belastingen betalen over verricht werk en bij diverse privé omstandigheden een tandje minder werken. Dus Kabinet en Belastingdienst ZZP-ers in de zorg moeten blijven!!! Ik spreek hier namens de kraamzorg! Korte projecten bij veel verschillende gezinnen die ons inschakelen.

Gast

#285

2014-02-16 19:51

Ik heb geen woorden voor deze zeer oneerlijke beslissing
Dat hoeft niet van mij

#286 Tegen de regelneven in Den Haag

2014-02-16 21:03

De vrijheid in Nederland wordt steeds verder beknot door de regelneven in Den Haag. We gaan steeds meer naar een linkse dictatuur, die het mensen verbiedt om zelf na te denken, zelf verantwoordelijkheid te nemen etc. Je mag in Nederland je boeren verstand niet meer gebruiken. Wil je iets ondernemen, waar de medemens voordeel bij heeft, dan loop je al snel tegen regels aan. Alles wil men in vakjes en regeltjes kunnen stoppen. Dat moet ophouden. Zodra er mensen zijn die zelf hun verantwoording willen nemen, zoals ZZP-ers, dan past dat niet in het straatje van de ambtenaren, die vervolgens de suffe kamervertegenwoordigers zover krijgen om "maatregelen te nemen". Laat deze ambtenaren vertrekken naar het Oostblok. Daar kunnen ze zichzelf lekker uitleven.

Gast

#287

2014-02-17 07:30

Is een logisch gevolg,communisten willen de baas blijven over je inkomsten,anders zijn ze het overzicht kwijt en kunnen die dikbuiken van het UWV hun bonus niet opstrijken.Nederland volgt Amerikaans model alleen in de slechte dingen,niet in de goede,laat de regering eerst maar naar zich zelf kijken ,met hun neven functies,als je goed beleid wil maken heb je volgens mij geen tijd voor neven functies.

Gast

#288

2014-02-17 08:51

Zzper's zijn onmisbaar in de zorg. Ze geven uitstekende zorg.
Zijn zeer gemotiveerd.
Weinig ziekte verzuim.
Laat ons aub ons werk blijven doen.

Gast

#289

2014-02-17 08:57

Ik woon samen met mijn moeder.
Hoe moet het verder als zij geen werk meer heeft.

Gast

#290

2014-02-17 09:00

Onze regering is echt ONGELOVELIJK.
Eerst hebbe ze ons , door regering met ontslag, in de ZZP geforceerd en NU willen ze je uitkleden. Zo blijven de voormalige werkgevers (leesgrote bedrijven war de politici straks werken, lekker buiten schot. Onze regering zou eens moeten leren UIT TE KOMEN met hun budget NET ALS IEDERE GEONE NEDERLADER. Want waar kan DIE heen als het geld een opraakt? Ik kijk ui na nieuw verkiezingen. Wat zal d regering DAN schrikken..

Gast

#291

2014-02-17 10:47

overheid zou meer moeten samenwerken met de burgers..er is vast wel een meer humane èn kosten en fraudebestendige oplossing te vinden.
medi-jakje
Gast

#292

2014-02-17 11:07

ZZP is het enige juiste en humane antwoord op werkeloosheid. Gemeentes moeten er alles aan doen om bijstanders die ertoe in staat zijn te begeleiden naar verzelfstandiging d.m.v. cursusaanbod en bijscholing.
Een startend ondernemer behoort de eerste 3 jaar recht op kwijtschelding van gemeentelijke belastingen en vrijstelling van BTW-heffings-plicht te krijgen, om te kunnen concurreren. Werk is goed voor het moreel en je toekomstperspectief. En voor de koopkracht!

medi-jakje

#293

2014-02-17 11:49

Armoede en ziekte gaan hand in hand. Complementair werkend artsen en natuurgeneeskundig therapeuten hebben een zware dobber aan min Schippers.
Na de restricties van etikettering op middelen, krijgen we nu in toenemende mate te maken met onredelijke studie-eisen. Betrouwbare behandelaars zijn plechtig beëdigd en kunnen licenties tonen.
Hoe is het mogelijk dat er op Volksgezondheid een minister zit, die geen (natuur-)geneeskundige studie heeft gevolgd?! Schippers heult met de Vereniging tegen de Kwakzalverij die denkt dat iedere behandelaar die geen antibiotica en antidepressiva voorschrijft een piskijker is. Maar zij vergeet dat wij de mensen behandelen die teleurgesteld en uitbehandeld zijn door de reguliere medische sector die zich laat ringeloren door de farmaceutische industrie, en weigert zijn gezonde verstand te gebruiken. Nederlanders zijn ernstig ziek. Als we later zelf oud en afhankelijk worden, willen we toch ook graag zorg?! Dan moet nu het roer 180 graden om!
medi-jakje

#294

2014-02-17 12:16

Eerst draait de overheid door invoer van de euro de burger een loer, blokkeert dan de koopkracht door jan modaal uit te knijpen met onbetaalbare zorgpremies, belast bedrijven zo zwaar dat die failliet raken, personeel wordt werkeloos en komt in de bijstand terecht. Vervolgens bepaalt de gemeente waar bijstanders aan het werk worden gesteld. Arbeitseinsatz 40-45. Ergens klopt er iets niet...

Gast

#295

2014-02-17 15:14

Het is schandalig!!!
Dit is een goed actie!!!
Vertel het doooooor.............

Gast

#296

2014-02-17 17:16

Ik vind dit niet kunnen
de zelfstandige moet blijven !!

Gast

#297

2014-02-17 17:17

ik vind dit niet kunnen, belachelijk

Gast

#298

2014-02-17 17:19

handen af van de zzper

Gast

#299 petitie

2014-02-17 18:23

hiermee bevestig ik mijn handtekening, ik sta er volledig achter.

Gast

#300

2014-02-17 18:48

Dit is toch belachelijk voor woorden.