Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +


Gast

#426 Re: ..

2014-01-09 00:37

#369: Laura - ..

geweldig antwoord laura,chapeau schitterend op zijn plaats gezet waarvoor dank ;)


Gast

#427 Re:

2014-01-09 00:42

#326: -

kan je daar iets meer over vertellen? als je meer weet ga dan aub naar de politie want deze zaak stinkt aan alle kanten,we willen de waarheid,voor de familie,voor de vrienden,voor claudio,dit is zo onrechtvaardig :(


Gast

#428 Re:

2014-01-09 00:49

#306: -

Lieve Bijnens uit genk, ga je het dan echt nooit afleren? dit is een petitie Voor Claudio en trienen zoals jij die eerst op  facebook net dezelfde boodschap plaatsen en daarop al worden aangesproken ,en dan hier ook nog eens hetzelfde doen,mss had je eerst de petitie eens moeten lezen,je maakt hier nogmaals geen vrienden mee dus bij deze,je stem wordt verwijderd,wij steunen claudio ,geen cafe vol getuigen die alles proberen te doen lijken op een ongelukkig voorval,ik hoop voor jou dat dit nooit met je zoon,je broer of je neef gebeurd want dan zou je wel anders praten,je stem wordt verwijderd en met plezier ingenomen door andere mensen die wel solidair zijn met de overledene en zijn familie,dom dom dom van je ...game over,doe tuncay de groeten van ons okee?


Gast

#429 Re: Re: Re: Verdraagzaamheid

2014-01-09 00:58

#273: contra-geweld - Re: Re: Verdraagzaamheid

mag ik vragen bij welke schepen we daarvoor moeten zijn? ;)


Gast

#430 Re: Re: petitie voor claudio

2014-01-09 01:00

#235: gast - Re: petitie voor claudio

zou goed zijn als je met deze informatie naar de politie stapt want dit is nuttige informatie ;)


Gast

#431

2014-01-09 14:39

Volledig mee eens ik zou ook zo reageren als het mijn broer zou zijn al die mensen moesten allemaal meemaken wat claudio meemaakte maar karma pakt terug nu gaat iedereen ervoor boete voor alles en vooral om te zwijgen met de waarheid komt je beter uit dan te zwijgen

Gast

#432

2014-01-09 14:48

Ik vind t heel mooi om deze petitie te starten en hoop uit de grond van mijn hart dat er eindelijk iets aan gedaan wordt!! Wat er hier gebeurt is met Claudio kan absoluut niet!! En de mensen die getuigen waren van dit en niks gedaan hebben moesten ervoor gestraft worden, Want treffen hier heel veel schuld aan!! Maar helaas zjjn wij vrienden, familie enz.. Een dierbaar iemand kwijt!!! Claudio je was een tof iemand, ik kende je van school (tisl) ik zal je missen!

Gast

#433 Petitie voor claudio

2014-01-09 14:52

Ik vind t heel mooi om deze petitie te starten en hoop uit de grond van mijn hart dat er eindelijk iets aan gedaan wordt!! Wat er hier gebeurt is met Claudio kan absoluut niet!! En de mensen die getuigen waren van dit en niks gedaan hebben moesten ervoor gestraft worden, Want treffen hier heel veel schuld aan!! Maar helaas zjjn wij vrienden, familie enz.. Een dierbaar iemand kwijt!!! Claudio je was een tof iemand, ik kende je van school (tisl) ik zal je missen!

Gast

#434

2014-01-09 16:13

heel veel sterkte aan vrienden en familie van RIP Claudio Coppola

aan de cafebaas en schuldigen .. draai de rollen eens om stel dat dit met jou of een dierbare van u gebeurt zou je dan deelnemen aan die dodelijke slag ???

super petitie en gelukkig zijn er vele die idd zo denken over zinloos geweld

groetjes
Objectief

#435 Re:

2014-01-09 16:32

#420: -  

 

Erg veel moeite hoef ik hier precies niet te doen, om als een verstandig persoon over te komen.. Wat ben ik dankbaar dat ik niet in de marginaliteit ben moeten opgroeien. Hier over nagedacht kan ik dan jullie verkeerde interpretaties en geïrriteerde reacties ook niet kwalijk nemen.

Gast

#436

2014-01-09 17:07

Ook al kende ik het slachtoffer niet, niemand verdiend om op deze manier uit het leven te stappen! Daarom teken ik deze petitie met heel mijn hart.. Ik hoop dat niemand hier ongestraft mee weg komt!! Veel sterkte aan familie en vrienden.

Gast

#437 Re: Re:

2014-01-09 17:43


Gast

#438

2014-01-09 17:49

verstand heb je niet...ik zou je het willen uitleggen maar dat heeft geen zin. je bent het niet waard om hier verder op in te gaan... en ik ben fier op wat jij marginaal volk noemt..dat ik bij die groep mensen hoor!!!

Gast

#439 Re: Re:

2014-01-09 18:05

#421: - Re:

in hun nationaliteit is het normaal dat hun vrouw afgerammeld word!!!

 

S

#440 Re: Re: Re:

2014-01-09 18:18


Gast

#441 Re: Re: Re: Re:

2014-01-09 18:19


Gast

#442 Re: Verdraagzaamheid

2014-01-09 18:21

#135: Contra-geweld - Verdraagzaamheid

ahwel hier ben ik het nu wel mee eens hoor!!!claudio had vrienden van tukse-marrokaanse-belgishe-nederlandse-duitse.....nationaliteiten,dus praat over dader ipv turk............dit helpt niet,ookal hebben we grote woede!!!!


Gast

#443 Lieve bijnens

2014-01-09 18:23

Als je zo graag alcohol hebt zoals op je profielfoto te zien is pas dan maar op da je ook niet ongelukkig ten val komt als je op een dag teveel op hebt!
Kies een pseudoniem

#444 #442

2014-01-09 18:23

Groot gelijk heb je

Gast

#445

2014-01-09 18:33

Het is toch zo! Moet ze daarom zo oud geworden zijn om zo belachelijk kinderachtige praat hierop te schrijven. Als ge niets nuttigs te zeggen hebt hou dan je mond! Ze weet niets van claudio zijn leven.. Als ze meer verstand had zou ze gezwegen hebben. ZIELIG!! Mensen zonder levensvreugde. ZIEK

Gast

#446 Re:

2014-01-09 18:36

#306: -

met de vuist hahaha!daar waren ze te laf voor om met de vuist te vechten,het is bewezen met een hard voorwerp en geen vuist!!!en meerdere slagen op zn hoofd en stampen en verwondingen.............dus houw uw mond als je van niets weet!!!en een voorbijganger heeft hulpdiensten verwittigd,stelleke onnozelaars!!!!


Gast

#447 Re: Re:

2014-01-09 18:49

#435: Objectief - Re:

Afhankelijk van uw definitie van marginaliteit zou je eventueel in de illusie kunnen blijven leven dat je inderdaad niet in de marginaliteit bent opgegroeid...daarenboven 'verstandig' zijn heeft nix met marginaliteit te maken in tegendeel...van waar al die arrogantie vraag ik mij af...Om te beginnen is alles wat je waarneemt een interpretatie dus jouw objectieve kijk is ook een interpretatie en niet objectief. De wetenschappelijke onderzoeken en waarnemingen die door artsen gedaan zijn dat is dat is het enige objectieve. Ik heb u niet zien zwaaien met de verslagen van de wetsdokter om uw objectieve observatie te staven. Daarnaast relativeer je 'geweld'en tegelijkertijd kan je geen begrip opbrengen voor de morele afkeur en irritaties van de mensen op de berichten waar je een overleden persoon in een negatief daglicht stelt. Die personen noem je marginaal, heb je liever lappen dan geschreven uiting van irritaties? Als je er niet tegen kunt dat mensen op je zogenaamde objectieve kijk reageren dan zou je best zwijgen en zeker zolang je die objectieve kijk niet kunt staven met onderzoeken van eventueel gerechtsdokter of de artsen die de jongen behandeld hebben.

contra-geweld

#448 Re: Re: Re: Re: Verdraagzaamheid

2014-01-09 19:02

#429: - Re: Re: Re: Verdraagzaamheid

dat mag je vragen, helaas is er geen antwoord op ;-) Maar ik ben er zeker van dat er tussen die raadsleden mensen zijn met empathie!! Soms kunnen ze, onder druk van de partij, niet altijd reageren zoals ze willen.... dat heet ook politiek he!

En goh ja, die politiek: wij hebben ze in handen -> volgende verkiezingen zullen er wel koppen rollen denk ik. Maar of dat iets gaat veranderen... 't zijn de mensen die moeten veranderen, niet door wie we geleid worden. WIJ moeten weten wat we doen, niet ons iets laten voorschrijven.

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat de waarheid (hoe ze ook mag zijn) naar boven komt.


Gast

#449 Re: Lieve bijnens

2014-01-09 19:12

#443: - Lieve bijnens

Vuile wijf! Overal moet je kunnen steuken he. Is niet de eerste keer dat je ruzie zoekt. Ben je nog al tegengekomen, volgende keer hou ik me niet meer rustig!! Je kende hem niet eens, dus zwijg aub over alles!!


Gast

#450

2014-01-09 20:01

Heel veel sterkte en ik hoop dat het jullie lukt xxx