Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +


Gast

#526 Re: Re:

2014-01-12 16:44

#518: - Re:

Je hebt groot gelijk. Ik snap het ook niet wat de mensen bezield om hieraan mee te doen. Aan zoiets doe ik ook niet mee. Gaat echt te ver. Als de mensen het goed vinden dat ze hieraan verdient... voor mij goed. Ik moet te hard werken voor mijn geld om sinterklaas te gaan spelen omdat ze haar broer kwijt is. Ik heb zoveel mensen verloren. De kern is de daders opsluiten en niet geld verdienen


Gast

#527

2014-01-12 17:11

Dus eigenlijk willen jullie zeggen. Telkens als er een benefiet voor iets wordt gehouden dat iemand er altijd munt uit wilt halen. Dus eigenlijk is het nooit nodig. iedereen heeft geld genoeg en kan alles betalen. Wat een gemakkelijke wereld hebben wij toch!

Gast

#528 Re: Re: Re:

2014-01-12 17:12

#520: - Re: Re:

Ik vind het zeer beangstigend dat je dit vergelijkt met de lotto winnen :s:s:s


Gast

#529

2014-01-12 17:12

De advocaten gaan zeker niet door rekenen. Als er een tegenpartij is. Euh juist wel denk ik. Ach ja mensen keer voor u eigen deur. Maak u eigen rekening wilt ge

Gast

#530 Re: Re: Re: Re:

2014-01-12 17:15

#528: - Re: Re: Re:

je hebt gelijk misschien was de vergelijking niet heel juist van mij. Maar bedoelde eigenlijk gewoon. Dat ik het vreemd zou vinden als iemand munt wilt slaan uit het overlijden van een familielid.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-12 17:28


RIP CLA

#532

2014-01-12 18:10

Ik was een goede vriend van Claudio, hier mijn rekeningnummer BNP PARIBAS FORTIS 001-GELDWOLF-234

Gast

#533

2014-01-12 18:56

Ik vind het belachelijk voor woorden wat hier allemaal verteld wordt. Het is niet dat ze honderd euro per steunkaart vragen.. dit is duidelijk blijk van jaloezie omdat je niet zoveel vrienden hebt die dit zouden doen voor jou. Denk eens aan zijn petekindje die nooit nog iets kan krijgen van haar peter! Het geld zal wel besteed worden zoals het moet. Het is niet dat teresa er een villa mee gaat kopen he!

Gast

#534 Re: Re: petitie voor claudio

2014-01-12 19:06

#478: - Re: petitie voor claudio

was claudio al dronken toen hij in jullie café kwam???


Gast

#535 Re: Melkkoe?????

2014-01-12 19:08

#477: - Melkkoe?????

halllo,één vraagje was claudio al dronken toen hij bij jullie binnen kwam???en heb je hem zien drinken dan????

 


Gast

#536 Re:

2014-01-12 19:39

#522: -

jij schrijft belachelijke dingen echt waar!zelf er aan verdienen,als deze mensen het zo breed hadden zouden ze dit niet doen,en duur verdiende centen in steken,nog zo een zever ,5 of 10 euro sterf je niet van!!!en niemand is verplicht!!!je was op gebedswake en bijeenkomst?waarom ???om er bij te zijn als nieuwschierige???schaam u!!!!smerig echt waar!!!


Gast

#537

2014-01-12 19:44

aan alle zeveraars hier met hun belachelijke redeneringen.....wat heeft dit te maken met er geld uit te slaan???betaal jij de begrafenis eens van iemand als je het zelf niet breed hebt?je hebt er geen idee van!!!!claudio had zo geen verzekering lijk jullie die op komt voor de kosten en de tegen partij zal moete betalen bij moord......ja idd als hij middelen had om het te betalen,maar hij heeft "niks" dus krijgen ze ook niks,denk na voor je iemand met onzinnige woorden wil kwetesen,schaam jullie die hier zo praten,claudio draait zich nu al om!!!en jullie noemen je vrienden!!de naam vriend onwaardig!!!

Gast

#538

2014-01-12 19:47

al had cla gedronken en drugs genomen,al zou hij agressief geweest zijn wat niemand van ons 100 percent weet......dit geeft geen recht met een voorwerp op zijn hoofd te slaan tot hij in coma beland!!!vuist tegen vuist..........kennen ze dat niet meer,neen alleen laffe daden.............

Gast

#539 Re: Re:

2014-01-12 19:52

#506: - Re:

dan bevraag jij je maar eens tegoei wat een uitvaard kost,spreek over dingen wat je weet,10 jaar geleden ja kwam je daar mee toe en dan nog de advocaten kosten ed...............de tegenpartij krijgen ze niets van,hij heeft "zogezegd " niets dus............mijn schoonbroer 2 jaar geleden,de goedkoopste wat er was omdat er geen geld was,en deze uitvaard kwam toen al op de 5000 en dan zonder steen nog erna...........dus ik praat over dingen wat ik weet!!!en wij hadden nog geen ziekenhuis kosten of gerechtskosten.....................zwijg dus aub!!!


Gast

#540 Re:

2014-01-12 20:01

#496: -

claudio was gek van zijn zus en petekind,dat werd mezelf door claudio verteld!haar rekeningnr is via ander pas geopend,dit is niet haar persoonlijke nr. ookal kwam ze daar veel,iedereen weet dat deze cafe al jaren een beruchte cafe genoemd word,oa voor drugs-buitenlandse vrouwen ed......iedereen zijn ding of je daar binnen gaat of niet,maar doe nu niet alsof het een goede cafe is,en idd mss was cla agressief od dat weet niemand zeker,nog geen reden om hetgeen daar gebeurd is!alstublieft,denk na wat je schrijft............je kan/mag een mening hebben maar hier mensen zo de grond mee inboren......ik hou zielsveel van mijn broers maar heb ook geen foto's van ons prive............wel familiefoto's dus wat heeft dat er nu mee te maken


Gast

#541 Re: Re: Re:

2014-01-12 20:03

#499: - Re: Re:

:-) whoehahahahahahahaha ,echt he!!!


Gast

#542 Re:

2014-01-12 20:12

#457: -

ahwel zeer veel waarheid,niemand kent het juiste verhaal ,alleen claudio en de dader(s) en hier word vreselijk veroordeeld tegen elkaar en voor en tegen claudio,ieder zal fouten gehad hebben ! niets te maken met nationaliteit of afkomst!!! het had niet mogen gebeuren dat is een feit,we kunnen de tijd niet terug draaien jammer genoeg!dus rip claudio! hits mekaar niet zo op aub,dit is toch geen spelletje kat en muis hier!


Gast

#543 Re:

2014-01-12 20:20

#538: -

De echte junkies zaten en zitten nog steeds in die cafe!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-12 20:33



Gast

#545 Re:

2014-01-12 20:40

#544: -

Ben geen racist maar volk dat er in die cafe rondloopt heeft uit het emmer gepist je ziet de mentaliteit alleen al van op deze petitie te lezen


Gast

#546 Re: Re:

2014-01-12 20:40

#543: - Re:

zo denk ik ook hoor,nu kunnen ze een mens zwart maken bha bha bha, dat ze hem nu gerust laten we zijn hem al kwijt,dat is al erg genoeg!!!


Gast

#547 Re:

2014-01-12 21:30

#538: -

ik heb vernomen dat hij enkel en alleen een klap heeft gehad.dat heb ik van verschillenden gehoord.Als hij nuchter was was hij niet zo ongelukkig terecht gekomen.dat is mijn mening.Van niemand heb ik gehoord dat er met een voorwerp is geslagen.Het verhaal wordt natuurlijk gedramatiseerd door te zeggen van---hij heeft moeten knokken met een hele cafe,hij is meerdere malen geslagen met een ijzeren staaf,enz.enz...het klinkt natuurlijk mooi.maar mensen rtap daar aub niet in.cla heeft een corrigerende tik gehad uit zelfverdediging en hij is ongelukkig terecht gekomen.BASTA


Gast

#548 Re: Re: Re:

2014-01-12 21:41

#509: - Re: Re:

Juist claudio was een vaste klant daar en teresa kwam daar zelfs met haar dochtertje.


Gast

#549 Re: Re:

2014-01-12 21:42

#547: - Re:

Hebben ze u ook verteld wrm ze hem buiten hebben laten liggen?   Ze weten alles maak je geen zorgen er zijn camera beelden er valt niets te verdedigen.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-12 21:54