Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-11 15:51



Gast

#502 schande

2014-01-11 16:02

Luister eens goed hier, vriend neef broer schoonbroer of uitbater of wie gij ook zijt er is iemand in die cafe dood geslagen en buiten achterlaten alleen beesten doen zo iets DUS HOE DURFT GIJ ZO TE PRATEN EN DIE APEN CAFE TE BESCHERMEN! SCHAAM U!

Gast

#503 Re: Re: Re:

2014-01-11 20:41

#499: - Re: Re:

Wat hier allemaal staat geloven jullie wel.
hier proberen ze van een junk een superheld te maken.
Verzamel handtekeningen om cafe internationaal te sluiten daar is jullie superheld waarschijnlijk aan zijn coke gekomen.


Gast

#504

2014-01-11 22:05

Wat een zever allemaal. Wat maakt het uit als hij drugs zou gebruikt hebben? Maakt dat van hem een slecht mens? Hij is niet gestorven aan een overdosis maar is vermoord! Misschien moet ge da woord eens vertalen in de taal die gij spreekt dan snapt ge het misschien. Hoe durft ge te zeggen dat teresa hier haar slag uit wil slaan. Gij zijt misschien zo een profiteur dat ge zo een gedachtengang hebt. Al geven we haar een miljoen euro. Haar broer is dood en niks zal daar iets aan veranderen. De pijn zal altijd blijven. Dus stop met u belachelijke berichten en zoek u een leven

Gast

#505 Re:

2014-01-11 22:21

#504: -

Stimulerende middelen als cocaïne en speed kunnen zorgen voor agressie.

Ook alcohol kan dit effect hebben.

Recente cijfers over drugs en agressie zijn niet voorhanden. Oudere cijfers laten zien dat driekwart van de daders van uitgaansgeweld onder invloed is. In 84% van de gevallen ging het om alcohol en in 14% om een combinatie van alcohol en drugs. Personen die vaak dronken zijn en mannelijke gebruikers van cocaïne zijn het vaakst bij vechtpartijen betrokken.

Geen alcohol geen drugs = veilig leven!!!!!  En Claudio had beide.


Gast

#506 Re:

2014-01-11 22:24

#504: -

Een uitvaart kost vandaag gemiddeld 3000 à 5000 euro.

Er is meer dan 10.000 euro gespraard.

????



Gast

#507

2014-01-11 23:05

Theresa heeft dezelfde slechte gewoontes als haar broer.Het mag wat kosten een paar lijntjes...

Gast

#508

2014-01-12 03:35

Wat hadden ze dan allemaal in die cafe erdoor gesnoven om claudio zo achter te laten? Rip vriend!

Gast

#509 Re: Re:

2014-01-12 03:42

#505: - Re:

Wat zit er in die cafe dan ? Junkiekot alleen dealers en gebruikers mogen binnen!


Gast

#510

2014-01-12 09:57

Als hij zo agressief was als gij beweert waarom zijn de rollen dan ni omgekeerd? De moordenaar wist ni wat hij deed anders was dit niet gebeurd

Gast

#511

2014-01-12 10:08

wat is het toch makkelijk om dit allemaal anoniem te doen ... er zijn mensen die zich moesten schamen... maar nee die voelen zich nog superieur!!! er verplicht u niemand om geld te storten en laat de familie hier buiten want jullie gaan verder en verder met mekaar op te hitsen grtjs nadia

Gast

#512 Moord

2014-01-12 10:15

Jullie hebben een moord op jullie geweten das een feit!! De rest is bijzaak!!
En heb respect voor zijn familie en vrienden, hoe ze zonder hem verder moeten leven!
Stel je maar is voor in hun plaats als dit jullie zou overkomen!

Gast

#513

2014-01-12 13:42

Ik vind het zeer erg wat er met Claudio gebeurd is. En als de toegebrachte verwondingen zijn dood veroorzaakt hebben, dan moet de moordenaar(s) hier zwaar voor boete. Niemand kan hier zomaar mee wegkomen. Indien het café voor criminele overlast zorgt, dan dient dit zeker onderzocht te worden.
Jammer vind ik wel hoe hier misbruik wordt gemaakt van het goed hart van de mensen om hier geld voor in te zamelen. Indien het hier om moord gaat zal de familie zeker een fikse schadevergoeding ontvangen en de gerechtskosten worden dan ook gedragen door de verliezende partij. Deze kosten zullen zeker gedekt worden. Dus het doel van deze geldinzamelingactie op persoonlijke rekeningen en via benefiet, heeft in mijn ogen niet veel meer te maken met gerechtigheid maar heeft een eerder smaakloze commerciele neiging. Het verlies van Claudio is onbetaalbaar. De focus zou hier moeten liggen op het straffen van de daders. En mogen ze de gepaste straf krijgen!
Als het toegelaten wordt mijn nederige mening hier te delen, vind ik het niet ongepast dat de benefiet afgelast is.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-12 14:55



Gast

#515 Re: Re:

2014-01-12 15:09

#514: Gast - Re:

Totaal mee akkoord. Ik hoop dat de mensen dit inzien en zich niet laten meeslepen in deze persoonlijke verrijking op basis van haar overleden broer. Ik vind dit echt ongehoord. Zeer spijtig wat er met Claudio gebeurd is. Maar dit is echt te gek voor woorden.


Gast

#516

2014-01-12 15:40

Wanneer gaan ze de cafe sluiten? Als daar nog wat gebeurt zeker..

Gast

#517

2014-01-12 15:55

Respect is een woord wat blijkbaar niet iedereen kent. Wat heeft het te maken met de dingen wat hij doet? Drank, drugs heeft hier toch echt niks mee te maken. Er zijn zoveel mensen die dit doen. Is dan iedereen slecht. is het zo dat iemand vermoord moet worden als hij dit doet. En die benefiet is heel goed dat dit wordt gedaan. Beseffen jullie dan niet wat dit allemaal kost. Het ziekenhuis, een advocaat is echt niet gratis hoor. Erna kan dit misschien verhaald worden. Maar ondertussen moet het toch wel betaald worden. En als die geen geld hebben om te betalen. Wie gaat het dan vergoeden... De familie heeft al genoeg afgezien. Hoe zou het voelen denk je iemand te verliezen. Ze hebben trouwens ook aangegeven dat ze een deel schenken aan andere organisaties. Als ze echt hun slag eruit zouden willen halen zouden ze dit niet doen he. RESPECT een beetje is niet misplaatst. Stoort ge u aan dit. Reageer er dan gewoon niet op.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-12 16:00



Gast

#519 Re: Re:

2014-01-12 16:13

#518: - Re:

Wat ze ook schenken maakt toch niet uit.  Zijn dit onze zaken? Beeld u eens in, dat je iemand zou verliezen. Dit is ten eerste zeer pijnlijk. Maar de nasleep hoort er ook bij. Ze zullen hier wel verstandig mee omgaan. Ze zullen echt geen slag willen slaan op de dood van claudio. Krijgen ze erna het geld. Wat volgens mij nog heel veel jaren kan duren. Dan kunnen ze hier ook nog iets mee doen. Kijk ik heb ook geld gestort. Maar dit is omdat ik dit zelf wou. Niemand wordt hiervoor verplicht he. Dat we willen deelnemen aan de benefiet is ons probleem. Willen we er geld voor geven ook. Iemand die dit zever vindt. Moet niet gaan en niet betalen. Is het jouw kameraad niet ok. Geen probleem! niemand ligt er van wakker. Dat wij iemand zijn verloren! Doet heel veel pijn. Pakte hij drugs of dronk hij veel ok. Wisten wij dit? misschien wel ja en dan moet er dan iemand vermoord worden. ik dacht het niet... lieve claudio en familie laat dit niet aan je hart komen...


Gast

#520 Re: Re:

2014-01-12 16:16

#518: - Re:

Wint ge de lotto. Gaat ge dit dan ook niet zelf houden! Ze doen ermee wat ze zelf willen! Ze zullen het wel goed gebruiken. Wat een zever dat ze hun eigen broer of zoon willen gebruiken om geld te verdienen. pfff echt erg


Gast

#521

2014-01-12 16:17

shana en annick enz ook heel erg. Maar deze mensen hebben niet zo lang in het ziekenhuis gelegen. Dit kost nu gewoon super veel geld. en moet betaald worden.

Gast

#522

2014-01-12 16:19

Inderdaad! Ik heb heel veel respect voor Claudio. En iedereen heeft recht op een menswaardig bestaan. Om deze reden heb ik ook deelgenomen aan de bijeenkomst, gebedswake... Wat een gebrek aan respect is, is munt te proberen slaan uit dit incident. Dmv het medeleven van de mensen zich persoonlijk te verrijken. Dat ik al even respectloos voor die arme Claudio als hetgeen de beesten in dat café hem hebben aangedaan.
Ik heb ook een lening lopen. Moet ik nu ook een benefiet organiseren zodat de mensen mijn lening betalen? Dit benefiet is ijskoud profijt halen uit dit gebeuren. Blijkbaar hebben de omstaanders meer respect voor Claudio dan de eigen zus... Ik vind het jammer voor Claudio dat ze hem niet meer konden bieden dan dit. Ik heb zelfs mijn twijfels dat dit benefiet een goede zet is voor het proces begonnen is..
Het stoort mij niet. De mensen dat zich geroepen voelen om geld te doneren in dit crimineel benefiet, moeten dit maar doen. Ik zal hier in ieder geval niet aan deelnemen. En ik wilde dit hier vermelden zodat andere mensen ook eens 2 keer zouden nadenken voordat ze zomaar hun zuur verdiende centen weggeven aan iets dat uiteindelijk voor een totaal ander doel zal dienen. Dit benefiet blijft schaamteloos profijt!! Maar ja, als ze het nu niet doet is het wel een gemiste kans om een mooi centje te verdienen... Schande


Gast

#523 Re:

2014-01-12 16:26

#522: -

och ja kijk jou mening. iedereen mag zijn mening geven, geen probleem. Maar ik bekijk het gewoon anders.

Kies een pseudoniem

#524 Onderwerp

2014-01-12 16:40

Schrijf een reactie...moordenaars schaam u als ge een geweten hebt sluit die zaak zelf laffe honden!
Dan over geld mensen zwart praten haal claudio zijn geld uit om te beginnen schooiers!

Gast

#525

2014-01-12 16:44

Onze begrafenissen worden niet door de ocmw ondersteund!