Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +


Gast

#126

2014-01-04 13:11

Vreselijk dat zoiets gebeurd temidden van zoveel mensen en niemand ook maar iets doet!! Sterkte voor familie en vrienden. Rust zacht Claudio...

Gast

#127

2014-01-04 13:14

Goed dat er nog Belgen zijn VOOR rechtvaardigeid,

Gast

#128

2014-01-04 13:15

Een echte schande,meen het!!! Sterkte aan familie en vrienden! Rust zacht claudio.


Gast

#129

2014-01-04 13:19

We moeten ons eens allemaal eens samen komen en voor de cafe gaan protesteren en alles gewoon weg boycotten

Gast

#130

2014-01-04 13:21

Rip claudio we gaan u missen vriend

Gast

#131

2014-01-04 13:21

geweld lost niks op, dit moet stoppen

Gast

#132

2014-01-04 13:24

onbeschrijfelijk veel verdriet...
het ga je goed aan de overkant.. R.i.P lieve Claudio

Gast

#133

2014-01-04 13:26

petitie tegen zinloos geweld voor genkenaar claudio coppola...mag het recht geschieden voor deze jonge man wat zinloos is achtergelaten voor dood !!! mijn innige deelneming aan heel zijn familie,vrienden,en kenissen.

Gast

#134

2014-01-04 13:30

Het had niet mogen gebeuren!!!!! sterkte aan de familie en vrienden
Contra-geweld

#135 Verdraagzaamheid

2014-01-04 13:37

Jullie schreeuwen allemaal het woord 'verdraagzaamheid' uit als het over Claudio gaat... Maar jullie moeten eens lezen hoe jullie spreken over 'die Turken'. Ongelooflijk... Ja, de dader is fout en ja, die getuigen hadden ook meer moeten doen! Maar kunnen jullie dan spreken over de dader of de getuigen ipv 'die turk'?? Zo creëer je racisme.
Het café moet dicht? Komaan he, dan mag er geen auto meer rondrijden (want zoveel ongelukken met vluchtmisdrijf/alcohol/overdreven snelheid), er mag zoveel niet dan.
En stop gelijk ook maar eens met al die schuld in Dries zijn schoenen te schuiven. Die man heeft meer taken dan enkel dit, heeft ook een gezin, heeft ook nog een LEVEN buiten zijn job. want dat is het: zijn JOB!! Stem de volgende keer maar op iemand anders dan he... De dag dat jullie evenveel doen voor jullie job hebben jullie weer recht van spreken.
En ja, ik ben er mij van bewust dat ik hier veel reacties op ga krijgen. Maakt niet uit... Jullie zijn boos, heel boos en met recht! Jullie familielid/vriend is er niet meer en dat is zwaar kut. Zeker de manier waarop is gruwelijk... Maar probeer toch even realistisch te blijven, ondanks alle pijn en verdriet. Claudio zijn naam mag later niet rechtstreeks besmeurd worden door wat jullie nu allemaal schrijven. Hij moet geëerd worden om wie hij was!!
Veel sterkte voor zijn naasten!!!

Gast

#136

2014-01-04 13:41

Rust in Vrede Claudio, wij inwoners zullen vechten en zorgen dat dit een staartje krijgt.

Veel sterkte aan de familie

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-04 13:42



Gast

#138

2014-01-04 13:43

Claudio neefje we zullen u nooit vergeten je hebt voor altijd een plaatsje in mij hart . Uw nicht sandra

Contra Geweld laat me nie lachen!

#139 Re: Verdraagzaamheid

2014-01-04 13:43

#135: Contra-geweld - Verdraagzaamheid

Het is zijn job om voor elke burger op te komen, en niet voor een select groepje.
Als ik mijn job uitoefen zoals hij zou ik niet lang blijven, denk eraan .. hij heeft nog niks bewezen.
als hij zelf verhinderd was de zaterdag van de bijéénkomst, laat hij zich vertegenwoordigen door een schepen (heeft hij dit gedaan), nee ..
In Antwerpen wordt een jongen neergestoken en de burgemeester stond bij de familie, onze burgemeester gaat liever 'wat geld uitgeven voor een kippenkweker ' moord en brand schreeuwen voor grafiti op een moskee .. maar owee als hij een doodgewone jongen wordt vermoord in een café ..
nee hij heeft gefaald als burgemeester, maar vooral als vader .. wat als het later zijn kind is die dit meemaakt? moeten we dan wel allemaal op straat komen ..


Gast

#140 moordenaars!!!!

2014-01-04 13:46

MOORDENAARS!!!!!!!! levenslang moeten ze krijgen!!!! en dat is nog maar een kleine straf !!!! r.i.p. Claudio coppola
Gast

#141

2014-01-04 13:47

Waarom moeten sommige mensen alles doen verpesten met geweld?
Is dat enige dat er nu nog geldt?

Alweer is er iemand voor moeten sterven en ligt voor allen die hem gekend hebben nu in scherven!!!

Iemand die nog zo jong was met nog vele mooie dromen is gisteren aan de hemelpoot aangekomen!!!

Ik heb je dan niet gekend, maar volgens anderen, waaronder je familie en vrienden, was je een prachtvent!!!

Slaap nu maar zacht en het ga je daar goed en doe iedereen die jammer genoeg al is moeten vertrekken een dikke groet!!!

Tot ziens Claudio.


Gast

#142

2014-01-04 13:51

hoop dat recht geschied maar ja in belgie hebben de daders meer rechten dan slachtoffers want ze moeten begeleid worden en de slachtoffers moeten het maar ondergaan

Gast

#143

2014-01-04 13:54

Nog heel veel sterkte voor de familie!!
contra-geweld

#144 Re: Re: Verdraagzaamheid

2014-01-04 13:59

#139: Contra Geweld laat me nie lachen! - Re: Verdraagzaamheid

Das juist!! Hij had zich kunnen laten vertegenwoordigen... Maar door wie? Ali?? Laat me niet lachen he... Trouwens, die moskee is in't properste gazetteke van Limburg gekomen, daar moest hij wel op reageren. Van datzelfde gazetteke kreeg Claudio ook minder 'plaats' dan die moskee he. zijn zij dan ook fout? En nee, wij zullen later niet op straat moeten gaan, dat zullen Dries zijn vrienden wel doen. Net zoals Claudio zijn vrienden dat nu doen!

Ik ben ook een italiaanse genkenaar, net zoals claudio, en ik krijg ook vaak de indruk dat niet alles verloopt zoals het zou moeten. Gerechtigheid is iets dat niet meer bestaat. Maar ik vind het gewoon jammer dat jullie je druk maken om iets dat je niet kan veranderen. Trek je op aan de mooie herinneringen van Claudio, laat ze toch niet bedoezelen door zulke gedachtes. Je helpt er niemand mee, ook jezelf niet. Ook al is hij op de meest gruwelijke manier aan zijn einde gekomen. Degenen die het volledige en juiste verhaal kennen, zullen mss nooit spreken. En daar kunnen wij alleen maar pissig om zijn. Dus, ipv je te richten op Dries (die niks kan veranderen) richt je je beter op de staat, de wet, degenen die ervoor zorgen dat die snullen na 1/3de van hun straf terug rondlopen!!!


Gast

#145

2014-01-04 14:05

Ik hoop dat deze petitie helpt! Dat de zaak gesloten word en dat ALLE DADERS gestraft worden!
veel succes en sterkte!!!

Gast

#146

2014-01-04 14:21

Het zal nooit meer hetzelfde zijn zonder lieve Claudio, ...dat café moet dicht!!! En de betrokkene en daders moeten levenslang gestraft worden!!
Verschrikkelijk, hier zijn gn woorden voor...:(((

Gast

#147

2014-01-04 14:22

STOP zinloos geweld !!!!!!

Gast

#148

2014-01-04 14:23

Vergeet allemaal jullie handtekening niet te bevestigen door te klikken op de link die jullie via mail hebben ontvangen.

Dankje

Gast

#149

2014-01-04 14:26

Ik hoop van harte dat ze allemaal een zware straf krijgen!!! Spijtig dat de doodstraf niet van toepassing is in ons belgenlandje.
Veel sterkte aan heel te familie! X

Gast

#150

2014-01-04 14:27

Verschrikkelijk dat zulke dingen kunnen en dan ook nog mogen gebeuren in onze maatschappj.