Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-06 20:45

Gast

2014-01-06 21:09

Ik steun deze petitie voor 100%.....claudio zal verder leven in men hart.....
Iedere keer als ik langs dat rot café rij draaid mijn maag....hoop dat het zal lukken om het zo snel mogelijk te laten sluiten....in mijn ogen zijn dat moordenaars

Gast

2014-01-06 21:12

Stop zinloos geweld!! Tekenen aub met zoveel mogelijk mensen!!!

Gast

#379 #354

2014-01-06 21:20

Awel dan wil ik jou waarheid eens persoonlijk horen,want jij wilt toch maar enkel de waarheid vertellen hè?dan moet jij die dag er toch bij zijn geweest? Awel dan moeten wij maar eens afspreken, vindt je niet?

Gast

2014-01-06 22:29

stop dit zinloos geweld en blijf van andersmans zoon af zo laf !!!! heel veel sterkte aan ivo ,louisa en teresa .

Gast

2014-01-06 23:24

en ja hoor de autopsie uitslagen geven me gelijk.
1 vuist en een fataale val
2.7 promille alcohol en coke in de bloed.
binnenkort op de voorblad van het belang dat iedereen de waarheid kan lezen.
en niet meer gelooft in de fantasie van de oprichter van deze petitie.

Gast

#382 Re: #354

2014-01-06 23:32

#379: - #354

ik was die dag daar ja en heb me verklaring ook bij de politie gegeven.
schrijf u nr maar dan bel ik u voor een afspraak,om ook tegen u gezicht te vertellen hoe het is gebeurd.

Laura

#383 Autopsie

2014-01-06 23:39

En welke job oefent gij uit dat gij vertrouwelijke info krijgt over de uitslagen van een autopsie ?
Redelijk snel klaar .. Meestal duurt dat toch iets langer dan een week ..
Om op deze pagina zo de man te komen uithangen .. Ge moest u schamen .. Maar als gij de uitslag hebt .. Verwacht ik het voor donderdag in de krant .. Kijken of ge zo een grote mond blijft hebben dan ..

Gast

#384 Re: Autopsie

2014-01-06 23:52

#383: Laura - Autopsie

bel de familie van claudio en vraag erna als je het niet gelooft.
anders wacht je een beetje en ziet het in de krant.
maar uiteindelijk kom je het waarheid te weten.

IK BEN WERKLOOS EN PROFITEER VAN DE STAAT GELIJK ME VOLK, ZOALS JULLIE HET ZEGGEN!!!

Gast

#385 Re:

2014-01-07 00:02

#358: griekse -

ja griek ze hebben de ambulance niet gebeld,die was toevallig langs aant rijden en zag claudio op grond liggen??????????
denk eens logisch na.

Gast

2014-01-07 00:08

Heb daar geen woorden voor.......

Gast

#387 Re:

2014-01-07 00:39

#386: -

beter geen woorden dan geloven in da gezever wat hier staat.
GOEDZOOOO
die 2646 mensen moeten voorbeeld van u nemen.

Gast

2014-01-07 00:49

gedaan met da gezever dat hier staat.
claudio kan een heel goeie jongen geweest zijn maar die dag was claudio niet zoals jullie hem kennen
zelfs hem beste vrienden zeggen dat hij een heel ander persoon kan zijn als hij drinkt en denk eens na wat hij allemaal kan doen onder beinvloed van COKE EN ALCOHOL.
jammer dat dit gebeurd is maar is nu eenmaal gebeurd.
dat 23 jarige kerel zonder strafbald een ondernemer zit vast van een ongeluk.
1 vuist die hij beter nie had moeten geven maar was zelfverdediging.
het is zelfde als ge ruzie hebt met u vrouw thuis en ge duwt die weg die struikelt over de mat en komt met de hoofd tegen de muur en op slag dood.
is de man een moordenaar NEE maar heeft wel schuld op dood.
de dader moet veroordeeld worden met SCHULD OP DOOD niet met moord of doodslag want was absoluut de bedoeling niet.
en zeker niet voorbedacht.

leonie

#389 Rust in vrede

2014-01-07 00:55

Lieve Claudio !!!
Stil ben je van ons heengegaan. je hebt altijd voor ons klaargestaan.
geborgenheid en liefde heb je ons gegeven. zo was je hele leven. je was een schat voor ons allen. je te moeten missen zal ons zwaar vallen !!! Nog veel sterkte aan familie en vrienden van Claudio

Gast

2014-01-07 07:43

Deze petitie onderteken ik omdat ik het een schande vind dat er niet een persoon hulp heeft geboden aan deze jonge kerel die buiten in de koude lag te sterven.Al de personen die in het cafe waren zouden op een of andere manier moeten worden gestraft en het cafe moet met onmiddelijke ingang gesloten worden!!RIP Claudio

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2014-01-07 07:45

Gast

#392 Re:

2014-01-07 07:52

#388: -

Jij bent waarschijnlijk van hetzelfde soort als degene die de slag heeft gegeven en waart wss ook aanwezig in et cafe...trouwens als er iemand zwaar gewond is is het u plicht om die persoon te gaan helpen, ook al is hij mss dronken en als je dat niet doet ben je een grote lafaard en die avond waren er veel in dat cafe.Daarom is het normaal dat die gast gestraft word en fatsoenlijk.Zou eens willen zien als het bij jou in de familie gebeurt of je dan nog zulk een reactie plaatst.

Gast

#393 Als gij u verklaring hebt afgelegd zoals je schrijft h

2014-01-07 07:54

#382: - Re: #354

Als je de verklaring hebt afgelegd zoalsje schrijft heeft de politie er niks van begrepen

Gast

#394 Re: Re: Re:

2014-01-07 07:57

#343: - Re: Re:

claudio was niet onder invloed van drugs en had geen 2,7 pro mille in zijn bloed,dat heeft de dokter aan de familie al bekend gemaakt,dus stop met die verhalen de werled in te sturen,en ook al was hij wel onder invloed geweest,dan sla je nog niet iemand halfdood en laat je hem sterven zonder te helpen!!!

Gast

#395 Re:

2014-01-07 07:59

#326: -

als je hier meer van weet zou je dat dan willen verklaren tegen de politie aub? weet dat dit ook anoniem jkan,alle getuigenverklaringen zijn ontzettend belangrijk nu voor het onderzoek,de ouders en zus van claudio hebben antwoorden nodig zodat ze niet hun hele leven met vragen blijven zitten dus aub als je meer wet neem dan contact op met de politie..dit is echt heel belangrijk.. xx

Gast

#396 Re: Re: Re:

2014-01-07 08:02

#343: - Re: Re:

claudio was nooit agressief en niet onder invloed,de wetsdokter heeft dat ondertussen al aan de familie laten weten dus stop met zulke verhalen te verspreiden aub,hij is zwaargewond achtergelaten en is overleden doordat niemand hulp heeft geboden..dat is een feit!

Gast

#397 Re: Onderwerp

2014-01-07 08:03

#345: Kies een pseudoniem - Onderwerp

dankjewel,toch iemand die zijn logica en gezond verstand weet te gebruiken..:)

Gast

#398 #397

2014-01-07 08:43

Is niets te danken hoor :-) is gewoon een feit,maakt gewoon niet uit onder invloed of niet. Een mens in nood moet je gewoon helpen ook al is het u vijand. Dat heet gewoon menselijk zijn. We leven toch allemaal in het zelfde land,dus waarom elkaar gewoon niet helpen

Gast

2014-01-07 09:11

En mensen wat ik jammer hier aan vindt is dat het een straatje zonder eind is,zouden we niet beter Claudio een plaatsje geven in ons hart en de familie gewoon steunen.ik ken Claudio al jaren,ik ken hem als een vriendelijke,behulpzaam niet haatdragend en ook niet als wraakzuchtig persoon.en iedereen is boos,verdrietig... We krijgen hem er niet mee terug.en ik denk zeker dat Claudio zelf dat ook niet met wraak zou doen,of eender welke opmerkingen.daar was hij veel te lief voor.en degene gestraft moet worden of niet dat zal de tijd zelf wel uitwijzen.
griekse

2014-01-07 11:49

och ja zo zie je maar hoe achterlijk sommige mensen hier zijn zulke Zever verkopen alcohol en drugs al was het zo is nog steeds
een mens heeft allah jullie dat niet geleerd
goed geloof zeggen ze dan.
laat de familie rouwen in plaats hier zo achterlijk te doen pas jullie voor 1x
aan aan deze land.
alle dan moeten we ook maar zeggen drugs waarschijnlijk van jullie ras gehad wat ook niet mag van allah achterlijk volk