Hoeilanders voor veiligheid!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Hoeilanders voor veiligheid!.

Tanguy vanoeveren

#101 Re:

2013-11-21 10:46

#11: -

boeite me die makakke gvd!

puber die al slachtoffer is geweest

#102 In naam van andere, niet-criminele pubers...

2013-11-27 19:44

Voor volwassenen lijkt 'agora' misschien niet zo een grote last. Zowat elke jongere gedraagt zich vriendelijk tegen een volwassene.
Deze probleemjongeren zijn niet zoals ze zich voordoen tegen volwassenen. Telkens als ik uitga in de buurt, wordt iedereen er geteisterd door deze probleemjongeren.
Als je met minder bent dan hen, is er een grote kans dat ze je aanpakken (hiermee bedoel ik afslagen).
Daarom teken ik deze petitie; niet omdat ze 'hangjongeren' zijn.

 

 

btw: -Het enige wat jullie (van agora) nu doen is bewijzen dat we gelijken hebben. Jullie kunnen dit niet normaal opvatten (ookal moesten jullie dit wel zien aankomen) en nemen meteen een agressieve houding aan.

-Het kan mij echt niets schelen dat jullie drugs gebruiken, het is immers niet daarvoor dat ik deze petitie teken, maar dan nog zeggen dat er in de phobos drugs wordt gebruikt en dat men daar iets aan moet doen... De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.

Nogmaals: Deze petitie is niet tegen drugsoverlast, maar tegen jongeren die mensen lastigvallen, inbreken, jongeren aanranden, fietsen stelen (zoals die van mij en talloze vrienden) enz.

Leeees !!!! Aaaah ik dacht het wel!!!!!!

#103 Drere NTM ! ######

2013-12-01 00:53

Kijk eens rond jullie ....... De mensen praten van dingens die ze ni eens weten !!! We doen nix mis !! Er zijn genoeg groepen van jongeren in deze streek zoek de rest in de plaats van altijd ons. !!!!!!!!!! Kom allemaal is met jullie ouders een match spelen in "agora" in de plaats van te praten ! In de phobos zijn mss goeie gasten maar ook minder goeie zoals overal ! Ook bij ons ! In de phobos is er 60% rascisten 20% junkies 10% goeie gasten 10% zatlappen van 15 jaar!
Bij "ons " 80% SUPER goeiie gasten :20 % slechte (geen junkies)!!!
Une exellente soire au rascistes et ci ya un probleme venez nous le dire en face

Gast

#104 Goering

2013-12-02 17:19

Dolf waar ben je...ik mis je? Please come back, you forgot to kill all the black and voile makkak
...

#105

2013-12-04 16:53

Het politiekantoor is op nog geen 100m van het voetbalveldje en toch zijn er zoveel klachten over de jeugd die daar rond hangt? Is het dan niet hoog tijd dat ze eens beginnen werken? Ipv een hele dag de krant te lezen in hun witte vw (flitswagen) kunnen ze toch beter een hele dag patroueren?
.......

#106

2013-12-04 18:32

Deze petitie heeft ocharme 300 handtekening. Zo onveilig voelt men zich dan toch precies niet? Hopelijk blijft de agora en wordt het echte probleem aangepakt. Het gaat hier over 1 jongeman waarvan bijna iedereen zijn naam kent en toch loopt hij nog vrij rond? Als je 1 maal fout geparkeerd staat om te gaan sporten in de sporthal krijg je een boete, maar die man die al verschillende klachten tegen zich heeft wordt niet aangepakt? Enfin, een petitie is zeker geen oplossing. Maak van een mug geen olifant! Geef de jeugd zijn vrijheid om te leven, te ontdekken en te verkennen. Een vraag aan de personen die deze petitie tekenen: zijn jullie zelf nooit jong geweest, zelf geen kinderen, zelf nooit kattekwaad uitgehaald?

Gast

#107 Re: Drere NTM ! ######

2013-12-05 13:55

#103: Leeees !!!! Aaaah ik dacht het wel!!!!!! - Drere NTM ! ###### 

 

Daar zit dus juist het verschil. In de phobos doen ze niet aan vandalisme of pikken ze geen fietsen. Nee, hun fietsen worden gepikt door jullie, en iedereen weet door wie maar ik ga geen namen noemen. En gebruik geen cijfers als ze niet kloppen want ik kan evengoed zeggen dat aan agora 80% krapul zit en maar 20% "goed volk". En dus omdat jullie fietsen stelen, aan vandalisme doen en mensen irriteren om niet te zeggen dat jullie ze bedreigen, betekend niet dat zij rascisten zijn. Als jullie blank waren was het ook tot dit punt gekomen, er zijn daar trouwens ook een paar blanken die serieus mijn voeten uithangen. Dus stop met de phobos hierin te betrekken want in de phobos gebeurt er niets illegaal, zij zijn noch rascisten noch zatlappen. Als jullie je echt met iets willen vergelijken, verglijk jullie dan met een stuk stront op straat dat iedereen stoort. En stop met te zeggen dat jullie niks fout doen want er komt niet zomaar zonder reden een petitie. Deze petitie is er met een reden en die reden is dat de meeste, en ik benadruk de meesten, van jullie heel hard onze voeten uithangen dus doe er iets aan of draag de gevolgen aan jullie de keuzen.

Gast

#108

2013-12-08 15:04

Ik ken veel mensen van het pleinte sommigen zijn vriendelijk en sommige zouden echt weg moeten Als je echt iemand wilt opnemen moet het wel RIDA zijn da is een jongen die al verschillende personen heeft afgedreig en mensen geslagen hij is echt een zeer slechte invloed op iedereen daar.

Gast

#109

2013-12-08 15:14

Ik denk niet da we overdrijven met deze petitie als bijna 400 mensen deze petitie ondertekenen, wat ze daar doen is zeer ongepast met mensen te bedreigen en te vandaliseren vroeger kon ik gerust gaan voetballen met vrienden op het pleintje en nu gaat da totaal niet meer, ik hoor nu ook al dat ze dingen vandaliseren zoals auto en het pleintje zelf, het is vol graffiti en er ligt ook overal afval, die jongeren moeten gewoon allemaal een verbod krijgen uit Hoeilaart en gewoon de gevangenis in waar ze behoren.

Gast

#110 Re:

2013-12-08 15:18

#106: ....... -

Ja zijn naam is rida smijt die buiten en al 50% van het probleem is opgelost


Gast

#111 Re: Re:

2013-12-08 20:12

#110: - Re:  

 

Die Dylan kan er anders ook wa van ze...

Gast

#112 Re: fils de puuutttt

2013-12-11 18:35

Drere agora!!! ######

#113 Voor al de racisten !!!!

2013-12-11 18:45

Vous etes tous des grands fils de puts et on vous baize TOUS!!!!!
Jullie hebben problemen maar als jullie kunnen praten achter jullie computer allemaal he !!!
Kom is al die racistische opmerkingen is in ons gezicht zeggen!!
En als ge ni durft dan moet ge ni praten !
Ahn ja ik wou jullie nog zeggen ......iedereen bij ons is minstens 2 talig !!
Dit is niet het geval bij de vlamingen !! Blijf maar goed in jullie huisjes !!
Want het is "gevaarlijk" op straat !!
Goeie avond aan alle racisten !!
En aan de politie agenten die mij daarstraks gecontroleerd hebben voor niets ( ik wachtte op mijn bus!!!!)
Bonsoir a. TOUS!!!
Mistah

#114 Aan de drere van agora

2013-12-12 17:33

Kijk Agora-kindjes.

In de plaats van de hele tijd "fdp" ik neuk u dit , dat kunnen jullie beter wat meer moeite doen om vriendelijker over te komen. Ik ben al verscheidene keren jullie tegengekomen en keer op keer voel ik me geintimideerd. Hoe jullie ons aankijken als we voorbij stappen? Hoe jullie jullie gedragen tegenover jullie medemens?! Ik ben helemaal niet racist maar als jullie zeggen van kom naar het voetbalpleintje of wat dan ook is het vast niet om een vriendelijk gesprekje te houden. En als we onze namen vermelden worden we binnen de kortste keren tog in elkaar geslagen door een paar van jullie bendeleden. Ik wil jullie niet buiten , ik wil gewoon dat dit "KUT" gedrag verandert

Merci om dees te leze ;)

Gast

#115 Re: Ik hou van jullie <3

2013-12-13 21:21

#77: - Ik hou van jullie <3

Meer van dees gedrag.. weer iedereen zitten befdreigen

 


Gast

#116 #agora

2013-12-17 20:20

Oké de mensen die hier over de agora praten. Jullie kennen die jongen helemaal niet,jullie bekijken ze scheef en geven commentaar gewoon omdat ze daar zitten? En willen jullie zwijgen over Rida ja,die jongz heeft fouten gemaakt ma is veranderd en het zou fijn als je u mond zou houden als je ze niet kent. En over Dylan zwijgt je best ook maar. Het zijn gewoon jongere die bij mekaar hangen, zijn jullie nooit jong geweet? Denk daaraan voor je commentaar geeft op andere want jullie zijn ook niet perfect! Jullie kenne ze niet en de mense die ze wel kenne weten hoe ze zijn. Dus zwijg erover als je niks deftig hebt te zegge,danku!!

Gast

#117 Re: #agora

2013-12-21 00:14

#116: - #agora

Ga Rida zijn lul afzuigen he, homo!

Christophe

#118 Duurzaam project

2013-12-28 18:29

Ik ben momenteel bezig met een ontwerpsvoorstel voor het stuk groen tussen het Nero Cafe en het basketbalveld in kwestie. Voor mij is het afsluiten van het plein geen oplossing, maar enkel een verschuiving van het probleem.

Het idee is om het park te activeren door verschillende energie genererende installaties te voorzien. Windmolens, schommels, staanfietsen, etc. Naast een 1000 tal LED lampjes te doen schijnen op de 4 bestaande bomen zal er ook een mogelijkheid zijn om GSM's en I-phones te laden. De bedoeling is om de mogelijkheid te geven aan de jongeren om hun steentje "fysiek" bij te dragen aan een gezondere samenleving.

Feed-back is welkom

Gast

#119 Re:

2014-02-03 08:02

#108: -

stop me praten over die mensen serieus


Gast

#120 Re: Re:

2014-02-16 18:25

#30: gast. - Re:

Ma ge verstaat het niet

Het zijn niet de ouderen het zijn de jongeren, ik ken mensen in agora en ik ben al meerdere keren bestolen dus kom ni af me onschuldig

En geloof mij een voor een zijn het crapulen

ik word 1 keer in de maand door die mannen bestolen het is een bende geen groep jongeren, Ze dealen drugs ze stelen geld en gsms van onschuldgen

Nutteloos geweld

Slagen iedereen die niet doen wat ze vragen volgens mij weet niemand hier wat er echt gebeurt

Steven

#121 Er is wel goeie jongen

2014-06-25 16:32

Er is daar een Marokkaanse Hollander die zich Chico noemt die is wel vriendelijk
De rest die Rida enzo zijn vuile makakken

Gast

#122 Re: Re: Drere NTM ! ######

2018-10-11 13:28