Hoeilanders voor veiligheid!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Hoeilanders voor veiligheid!.


Gast

#76 Re: Re: Chico

2013-11-12 18:46


Gast

#77 Ik hou van jullie <3

2013-11-12 18:51

Zet u naam erbij als ge iets tegen de 'hangjongeren' hebt, en kom naar de 'hangplaats' als ge durft ;)
Mevrouw Vossen

#78 pd's

2013-11-12 20:50

ik vind het belachelijk dat jullie deze petitie maken, wij zijn de toekomst of niet? sorry maar jullie tijd hebben jullie gehad kom niet zagen aub, laat ons gewoon doen? we gaan naar fuiven meer niet, jullie nemen ons als Marc Dutroux? wij zijn niet verantwoordelijk voor de daden van 1 van ons.

Gast

#79 mocro

2013-11-12 21:29

Wat 'Chico' zegt

Gast

#80 Re: Stigimatiseren van onze jeugd

2013-11-13 12:43

#52: Voor een verdraagzaam Hoeilaart - Stigimatiseren van onze jeugd 

 

Mag ik u erop wijzen dat de helft van de mensen die deze petitie hebben getekend, zelf jongeren zijn.
hoeilander

#81 goed bezig!

2013-11-13 13:08

Goed werk deze petitie en proficiat aan iedereen die dit getekend heeft. Eindelijk mensen die inzien dat hangjongeren, criminelen, georganiseerde misdaad en aanbidders van Satan over dezelfde lijn getrokken moeten worden. De petitie is duidelijk het werk van een moraalridder die de samenhang van onze maatschappij goed begrijpt en niet beinvloed wordt door angst of haat. Maar genoeg gepraat, genoeg op facebook gezet en genoeg petities ondertekend. Tijd voor actie!Tijd voor massahysterie! We moeten samen eens afspreken en naar de Brico gaan voor hooivorken en toortsen. Nadien kunnen we misschien iets kleins gaan eten in Nerocafe? Ik zal reserveren want we zijn ondertussen al met 335 idioten.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-11-14 09:29



Gast

#83 Re: goed bezig!

2013-11-14 17:36

#81: hoeilander - goed bezig!

Opgelet. Sarcasme is te hoog gegrepen voor de organisator van deze petitie. Nu denken ze nog echt dat ze goed bezig zijn...

1560

#84 Re: kottelette

2013-11-14 19:06

#37: Dolf - kottelette

vuile raciste wij doen niks mis we overvalle niemand wj doen niks mis behalve daar te voetballen jullie zijn allemaal vuile raciste BENDE DE FILS DE PUTE


Gast

#85 Mocro

2013-11-14 21:21

Ga de jongeren niet lastig vallen en ga lekker poepen in de kasteel daar zijn jullie veel beter in

Gast

#86 Re: Mocro

2013-11-15 14:48

#85: - Mocro

nee nee nee

- poepen in het kasteel = een tegellegger en een madam van ovld

- deze petitie = een coiffeur(?) en een jonkie van cd&v

conclusie: in het Kuregem van de Druivenstreek zit de middenstand overal tussen... of op.


Gast

#87 Geachte Hoeilanders

2013-11-15 15:32

voor de ouders: jullie kinderen leren geen respect thuis dus ze laten het tonen op straat en krijgen ook heel terecht slaag, en als jullie er zo tegen zijn mogen jullie allemaal komen naar agora want jullie doen alsof het daar een drugkartel is maar in realiteit gewoon een plaats waar jongeren komen om te voetballen en te lachen met elkaar, maar als jullie deze jongeren hun plaats afnemen dan zullen ze gewoon naar een andere plaats gaan en waarschijnlijk ook boos en dan pas hebben jullie een probleem
jullie kinderen, als je alleen achter rug kunt praten maar slijmen bij hun is dat heeel vals want jullie gaan meer klappen krijgen dan ooit
Hou jullie bezig met betere dingen dan zoon zaken ;)

Gast

#88 probleem?

2013-11-15 15:33

Ik kom voetballen met mijn zoon en die jongeren helpen mijn zoon om beter te kunnen voetballen en niet roken enz? jullie moeten het eerst leven voordat jullie iets willen zeggen.

Gast

#89 Re: Geachte Hoeilanders

2013-11-15 18:06

#87: - Geachte Hoeilanders

Hoe komt het dan dat ik vorige maand nog ben aangesproken geweest op een fuif door het krapul dat daar rond hangt dat zegt dat als ik wiet nodig heb dat ik naar Agora moet komen...

goodguy

#90 f.y.

2013-11-16 13:14

het is jullie dat echt meer buiten zouden moeten gaan in plaats van de hele dag onzin te kijken op tv!
petitiedemerde

#91 Re: Re: Geachte Hoeilanders

2013-11-16 13:17

#89: - Re: Geachte Hoeilanders

mischien omdat jij erom vroeg ? iedereen weet dat de phobos vol met fucking junky's is. doe daar maar eens een patrouille ;) volgende keer nodig ik de politie uit voor een koffie met ons.


Gast

#92 Re: Re: Re: Geachte Hoeilanders

2013-11-16 13:49

#91: petitiedemerde - Re: Re: Geachte Hoeilanders

Ik had daar helemaal niet om gevraagd.


Gast

#93 Re: Re: Re: Geachte Hoeilanders

2013-11-16 13:55

#91: petitiedemerde - Re: Re: Geachte Hoeilanders

De Phobos zit niet vol met "fucking junky's".


Gast

#94 en pd's

2013-11-16 22:09

Doender

#95 ...

2013-11-17 09:56

Oeioeioei, zijn we nu niet een beetje te onverdraagzaam aan het worden?
Laat de jeugd toch buitenkomen; dat is toch altijd al zo geweest? Vroeger was er gewoon veel meer te doen waardoor dit minder opviel. En sorry hoor; maar wiet word overal gedeald (en dat is ook altijd al zo geweest, in mijnen tijd zelf nog aan de schoolpoort) daar hebben ze echt wel geen voetbalpleintje voor nodig hoor

Ik ben wel akkoord dat sommige mensen zich afgeschrikt voelen door het vandalisme; ikzelf zet ook liever mijn auto in de garage sinds ik gehoord heb dat er hier zomaar auto's vernield werden. De politie weet goed genoeg wie de rotte appels zijn en ze zouden hiervan beter hun werk maken.

las hierboven in een reactie van de zogenaamde hangjongeren "wij zijn niet verantwoordelijk voor de daden van 1 van ons" Beter als dit kan ik het zelf niet zeggen: het is niet omdat er een paar crapullekes tussenzitten dat men meteen iedereen op het voetbalpleintje over dezelfde kam moet scheren en vies gaan bekijken; zo maakt men het alleen maar erger

Wees verdraagzaam beste dorpsgenootjes; dat zal veel meer opbrengen dan deze petitie
slachtoffer

#96 vandalisme

2013-11-17 14:05

iemand weet van vandalisme van een wagen in de kasteelstraat de nacht van vrijdag op zaterdag door twee ingeslagen gaten in de zijflank achteraan rechts en de passagiersdeur vooraan rechts, van weet ik veel door (een pistool??-een ijspik???-een boor??...) sorry hoor, maar dit zijn voor ons onnodige kosten waar we niet om gevraagd hebben???wil de dader hiervan dan ook zo vriendelijk zijn om zichzelf kenbaar te maken aub??

Gast

#97 Re: Re: Re:

2013-11-18 03:38

#18: Ik voel me ook veilig - Re: Re:

dankuwel er zijn tog nog mensen die weten da we niks doen en dat we niemand aanvallen dikke zever


Gast

#98 Re:

2013-11-18 03:46

#53: -

tis tijd ezel


Gast

#99 Re: Re: Mocro

2013-11-18 03:54

#86: - Re: Mocro

dréré ga allemaal in het kasteel neuk allemaal me els pak gino in zijn gat pak elkaar in jullie gat dikke homo's vuile RACISTE


Gast

#100 Re: Re: Re: Mocro

2013-11-19 15:19

#99: - Re: Re: Mocro  

 

En dan vinden jullie het dus raar dat we deze petitie tekenen...