Hoeilanders voor veiligheid!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Hoeilanders voor veiligheid!.


Gast

#26

2013-11-06 10:34

eindelijk gebeurd er iets, niet vijf voor twaalf maar bijna vijf na twaalf!!!!
Gaste

#27

2013-11-06 10:55

#21 en #22 volledig met jullie eens. Het zou veel positiever zijn naar oplossingen te zoeken, en daarmee bedoel ik niet: weg met de speelpleinen, weg met de jongeren..

Gast

#28

2013-11-06 11:18

Those who would give up essential liberty to purchase a little temporary safety deserve neither liberty nor safety.
Gast

#29

2013-11-06 11:19

De mate waarin mensen zich al dan niet veilig voelen, komt niet steeds overeen met de effectieve veiligheid in een dorp, stad of land. Het veiligheidsgevoel wordt mee bepaald door onder andere media-berichten, verwachtingen, edm. Dit is ook de reden waarom ik deze petitie erg gevaarlijk vind. Ik heb erg veel respect voor Hoeilaart en de Hoeilanders en ik vind het heel erg dat sommige mensen onrecht werd aangedaan. Deze mensen dienen inderdaad op te komen voor hun rechten en rechtvaardigheid dient te geschieden. Door publiek moord en brand te schreeuwen ga je deze rechtvaardigheid echter niet bereiken. Publieke angst, wantrouwen en paranoïde gedachten worden hier echter wel mee gecreëerd. Elke jongere die nu (al dan niet toevallig) in het park of op de parking van de Delhaize rondloopt bij avond of nacht, wordt scheef bekeken. Niet iedereen gaat deze berichten relativeren en beseffen dat het niet over alle jongeren gaat. Creëer ajb geen intolerante gemeente.
gast.

#30 Re:

2013-11-06 11:40

#11: -

ik passeer elke dag langs de jongeren die voetballen aan het pleintje van de delhaize , mischien moet je eens met hun praten i.p.v ze scheef te bekijken , het zijn vriendelijke mensen, tegenwoordig kuisen ze zelf het plein! , politie controleert ze bijna elke dag ook al doen ze niks verkeerd! probeer gewoon eens om hen een kleine beetje te leren kennen voor je ze criticeert.

weg met die petitie!

#31 Re: Re: Re:

2013-11-06 11:47

#18: Ik voel me ook veilig - Re: Re:

dus jongeren dat zitten en praten over wat ze gedaan hebben of voetballen enzo zijn irritante pubers ? WAT is de mens toch aan het worden..

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-11-06 11:51



Gast

#33 Re: Re: Re: Re:

2013-11-06 12:41

#31: weg met die petitie! - Re: Re: Re:

Pubers zijn per definitie irritant, luid en stinkend :) . Maar in veel reacties hier worden ze criminelen genoemd en daarom ben ik tegen deze petitie.

Voor een verdraagzaam Hoeilaart

#34 Onveiligheidsgevoel is een perceptie!

2013-11-06 13:45

Een onveiligheidsgevoel heeft vooral te maken met perceptie. De ene voelt zich sneller bedreigd dan dan de ander... heel jammer dat er vanuit bepaalde politieke hoek misbruik wordt gemaakt van dat fenomeen en ze maar al te graag olie op het vuur gooien. Wat mij betreft zijn die even erg als die 3 of 4 crapuultjes die in Hoeilaart rondlopen. Hou julllie bezig met politiek en niet met spelletjes op kap van de inwoner!

Gast

#35 Re: Onveiligheidsgevoel is een perceptie!

2013-11-06 14:02

Crapuultjes ?? Mensen worden fysiek aangevallen en bedreigd!
Voor een verdraagzaam Hoeilaart!

#36 Re: Re: Onveiligheidsgevoel is een perceptie!

2013-11-06 14:28

#35: - Re: Onveiligheidsgevoel is een perceptie!

Ik heb dat nog niet voorgehad, meegemaakt of gezien. En ja, dan is het zeker crapuul. Maar dat is van alle tijde!

Dolf

#37 kottelette

2013-11-06 15:40

varkenskotelletten rond uwe nek hangen, dan laten ze je gerust. ;)

Gast

#38 Re: kottelette

2013-11-06 17:37

#37: Dolf - kottelette

u moet een verstandig man zijn...

gast

#39

2013-11-06 18:22

Komt ervan als het huidig beleid van vandaag ervoor kiest van Hoeilaart een stad te maken in plaats van het gewoon een gezellig dorp te laten blijven. Trekt veel meer mensen aan die geen band meer hebben met Hoeilaart!
En ondertussen maar fier zijn op hun verstedelijking, niets om fier op te zijn!

Gast

#40

2013-11-06 18:43

Hoeilaart moet voor en van de echte "doenders"blijven,t'is hoog tijd voor een grote kuis!!!

Gast

#41

2013-11-06 18:44

Agora moet weg.

Gast

#42

2013-11-06 20:07

Ik heb al verschillende personen horen klagen over hun onveilig gevoel wanneer ze 's avonds alleen naar een avondvoorstelling willen gaan in het FSC. Ik doe dit als steun in de hoop dat er tijdig wordt ingegrepen.
gastboete

#43 z

2013-11-06 21:12

Minder Bruin en meer Blauw op straat(met ballen aan hun lijf)

Gast

#44 Re: Re: kottelette

2013-11-06 21:14

#38: - Re: kottelette

Het mogen ook ribbekes zijn...

**####Hangjonger

#45

2013-11-06 21:32

Deze petitie is belachelijk ..... Die jongeren hangen rond omdat de gemeente niets doet voor hun....als ze teveel lawaai maken ?????.......waarom verplaatsen we dat pleintje niet? Er komen vaak ouders met hun kinderen spelen..... En er is nooit iets gebeurd!!!!!..... Ik vind het erg dat alles wat er in hoeilaart gebeurd op hun kap moet gezet worden !!!! De burgemeester zou eens moeten gaan praten met hun om alles op te lossen ....Door het fijt dat ze in de krant gepasseerd zijn denken de mensen slecht over hun ...... Maar ze zijn niet allemaal slecht ... """"DE MENSEN GELOVEN ALLES WAT ZE LEZEN!!!"""
Ze moeten eens de echte criminelen aanpakken in plaats van jongeren die gewoon met hun vrienden op straat wandelen !!!!
De mensen zijn bang van jongeren die hun nooit iets hebben gedaan !

Gast

#46 Re: kottelette

2013-11-06 21:32

#37: Dolf - kottelette

sale raciste va


Gast

#47 Re: Re: kottelette

2013-11-06 21:52

Wrm is er zoveel racisme !

Gast

#48 Re:

2013-11-06 22:45

#39: gast -

Volgens mij ben jij het type dat ook zaagt als er wat paardenstront ligt op de baan. Dat is nochthans landelijk...

Voor een verdraagzaam Hoeilaart!

#49 Re:

2013-11-06 22:48

#42: -

En heeft u het zelf al meegemaakt of enkel maar van horen zeggen? Ik ben er meer en meer van overtuigd dat deze petitie een politieke afrekening is. Jammer!


Gast

#50

2013-11-07 07:08

deze petitie is zeker nodig, want niettegenstaande de vele klachten veranderd er niets en wordt het onveiligheidsgevoel steeds maar groter. Het ergste is dat de daders alleen maar rechten hebben en de slachtoffers alleen maar plichten. De daders mogen de politie zelfs behandelen als het vuil van de straat.