Pitbullverbod

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Pitbullverbod.


Gast

#1

2013-09-18 09:21

ik vind dat dit niet kan

Gast

#2

2013-11-19 12:52

Geachte,
Het hondje van mijn vrouw werd op 28/09/2013 op de inrit van ons huis gebeten door een pitbull.
De jongen man(uit het huis gezet door zijn ouders),had zijn hond niet onder controle,d zijn pitbull was aan gelijnd maar had geen muilkorf aan.Volgens de politie was dat niet nodig,en zijn de verklaring,van de jongen ten opzicht van mijn vrouw tegen strijdig, de jongen heeft geen verzekering en is het woord tegen woord.
Mijn vrouw is ook gebeten en is naar de spoed afgevoerd om de honden beten te laten verzorgen.

Grt. Paula Leten,astridplein 27 3941 hechtel-eksel.

Gast

#3

2014-02-24 13:44

Succes en hopelijk mag gizmo bij jullie blijven , dat is z'n volste recht !!!

Gast

#4

2014-02-26 11:15

Ik woon ook in de westhoek, meerbepaald in Ieper en hier geldt hetzelfde verbod. ( alhoewel dat ik dacht dat dit enkel was op het kweken van deze "rassen" )
ik heb al 7jaar een amerikaanse Staffordshire Terrier en dit zijn de beste maatjes die men kan hebben!! mijn zus was vroeger bang zelf van kleine honden en sinds we onze stafford hebben is die angst weg ... dit verbod is de grootste onzin ooit , ik ken zoveel mensen met verschillende soorten " gevaarlijke " honden maar ben in mijn hele leven enkel en alleen gebeten door jack russels en van die schoothondjes die geen manieren hebben ..

Er mag van mij wel een verbod komen op mensen die hun honden mishandelen of verwaarlozen want het zijn die honden die echt gevaarlijk worden.

Gast

#5

2014-04-05 07:59

Ik woon ook in Ieper en heb een American Stafford. Enkele leuke mensen in de straat belden de politir omdat ze bang waren van onze 'gevaarlijke' hond. Hij was toen ocharme een pup van 3 maanden. Politie aan fe de deur en de nodige uitleg ontvangen over het verbod. zolang er geen klachten zijn ging men geen stappen ondernemen....
j.e

#6 Re:

2014-05-29 00:27

: -

Domme wet of plaatselijke verordering!

kijken alleen maar naar uiterlijk niet naar het karakterCze zouden het karakter van de persoon die deze achterlijke regels heeft verzonnen is moeten nakijken  dat persoon is niet goed bij zijn hoofd!

maar ligt ook aan idioten media die alles opblazen maken van een mug een olifant

Amstaff best breed ever

#7 Re:

2014-05-29 00:35

#gecondoleerd2: -

als een pitbull bijt heb ineens hele ras het gedaan!

mensen zien vaak niet dat hun kleinere hond vaak de grote hond uit daAG noemen ze napoleon syndroom mensen vinden het grappig als een kleine Hondje het op  te nemen tegen grotere soortgenoten .wat bij grote honden totaal niet wordt getolereerd maar omdat het maar zo'n klein lief schattig hondje zou zijnwoord helaas Een hoop Getolereerd. klinkt raar maar weet uit ervaring dat zitten er soms zelf om vragen


Gast

#8 geachte peter bervoets

2015-02-21 12:45

als er iets met gizmo gebeurd dan zullen er veel mensen je dit nooit vegeven want  riskeer hem iets aan te doen 

want dat beestje heeft nog nooit iets misdaan  als je hem niet kan houden weet je hem te brengen  je weet dat wij er geen problemen mee hebben en word ook tegoei verzorgd dus bij deze weet je het mvg jimmy b


Gast

#9

2016-09-28 14:52

Iemand die een hond al 13 jaar heeft en nooit tot last is geweest aan de leiband loopt.
Het is inmiddels toch wel achterhaalt. Veel sterkte.