Aangifte tegen rutte/en overheid

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aangifte tegen rutte/en overheid.


Gast

#151

2013-07-07 18:31

Eindelijk neemt men de democratie serieus en gaat men iets ondernemen! Het VOLK is de macht in een democratie, vergeet dat niet!

Gast

#152

2013-07-08 10:53

Wat een kleinzierig gebazel steeds over de grammatica,het punt is toch behoorlijk helder !!
Ga markje wijzen op z'n falen doe je het tenminste de goede kant uit !

Gast

#153

2013-07-08 11:06

Het is een grove schande hoe de vvd en de pvdallochtonen met de Nedelander omgaat.
Wij als oer NLer worden geplukt en bestolen voor de zuidelijke landen te redden en door de allochtonen die niet werken worden de zorgkosten onbetaalbaar.
De EU moet stoppen en de miljarden die worden weggegooid, de corruptie en de graai cultuur moet aangepakt worden en niet met een ontslag, maar de cel in met die fraudeurs en oplichters.

Gast

#154

2013-07-08 18:35

De Nederlandse politieke partijen hebben voor lange tijd helemaal gefaald!
Smartass

#155 Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

2013-07-08 18:47

#2: Crackass - Mag ik aangifte doen tegen spelling

Crackass,

 

ben je nou echt zo achterlijk?  Wat doe jij dan als ik vragen mag? zeker alleen achter je schermpje beetje lopen zeiken op mensen die tenminste wel iets proberen tegen de afbraak van NL door die klootviolen met heel veel geld die jou en mij totaal niks kan interesseren......  kortom: hou lekker je muil als je niks nuttigs te zeggen hebt...  of neem nog een lekker shotje Crack ofzo!


Gast

#156 Re:

2013-07-09 08:12

#80: -

Dus u bent wel tevreden met de regering?

U ziet niet dat heel veel mensen hier genoeg reden hebben om te reageren?

Geef dan eens een paar  voorbeelden op besluiten die genomen zijn door dit kabinet waar u achter staat.

Wij hebben het persoonlijk niet slecht maar dat betekent niet dat ik als Nederlander niet solidair kan zijn met de mensen die het wel moeilijk hebben, en de leugens van rubbere rutte zat zijn.

En voor de grammatica politie langs komt, ik doe bewust voor bepaalde personen geen hoofdletter geven, omdat de persoon in kwestie dat in mijn ogen niet verdient.

anti rutte

#157 we zijn het spuugzat

2013-07-09 09:30

Rutte heeft al genoeg zitte kutte
Vonzie

#158 Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

2013-07-09 17:44

#2: Crackass - Mag ik aangifte doen tegen spelling

Het is 'je' en geen jet. Geeft maar weer eens aan hoe snel een typo gemaakt is.


Gast

#159

2013-07-10 14:46

Denk eerst aan het Nederlandse volk , of worden je zakken weer extra gespekt met deze daad ?

Gast

#160

2013-07-11 08:20

teken allen deze petitie het is de hoogste tijd voor veranderingen

Gast

#161

2013-07-11 10:14

Ik ben het zat om me rot te werken en alles maar in te moeten leveren aan die graaiers die zich de regering noemen!!..walgelijke lui!, die alleen maar bezig zijn om ons land te verkwanselen!!..Eruit met die klaplopers!!
Piet

#162 Re: Petitie

2013-07-11 13:04

#9: Lilly - Petitie 

 Volgaarne zou ik gewag willen maken van het feit, dat het aantal Marokanen en Turken in het straatbeeld, zeer hard afneemt, dit, omdat ze door een wetje van Aboetaleb, na 9 maanden, in het socialevangnet te hebben vertoefd, 3 maanden, in land vanherkomst mogen bijkomen.Deze perikelen schaden ons BNP.

IJs

#163 Gaat dit helpen?

2013-07-13 07:46

Nee, dat gaat het niet. Net als elke andere petitie verdwijnt deze in de (digitale) duisternis. We zijn terechtgekomen in een situatie waarin de politiek het zich kan permiteren de bevolking te negeren. Deze aangifte zie ik sowieso niet slagen omdat de strafbare feiten niet concreet genoeg zijn omschreven.

Wat helpt dan wel?
We moeten eens stoppen met elkaar aanvallen op trivialiteiten zoals spelling. Dat kinderlijk gedrag en draagt niets bij.
Ook moeten we niet langer in de verdeel-en-heers strategie trappen die we voorgeschoteld krijgen. Wat mij betreft is er geen keuze tussen politiek links en rechts, alleen domme standpunten die je per geval moet bestrijden. Eensgezind als volk.

Een aangifte is dus niet de juiste weg. Justitie kan hier niets mee. Al was het maar omdat zij nooit zullen meewerken aan een klacht tegen hun eigen hoogste baas. Een motie van wantrouwen, ingediend door het volk bij een van de opositiepartijen kan wél effect hebben. Als die op de goede plek landt kan het kabinet vallen en mogen we opnieuw stemmen.

Maar doe iedereen een lol wanneer je in dat stemhokje staat. Vergeet niet wat pvda en vvd ons nu hebben aangedaan. Ook niet wanneer ze weer een prachtig in elkaar gedraaide campagne weten neer te zetten.

Ik wens ons veel wijsheid toe!

Gast

#164

2013-07-14 10:24

Aangifte vind ik een supergoed idee.
Ik zag laatst een documentaire over witwas praktijken in den Haag m.b.t miljoenen euro's per week.
Maar iets meer financiele ruimte voor een voedselbank zit er niet in.
Dat terwijl er duizenden mensen op aangewezen zijn.
Het kabinet rutte is een grote schande!!!

Gast

#165

2013-07-15 22:31

Rutte spel je met een K! ;)

Gast

#166

2013-07-17 11:01

Rutte moet gewoon weg. hij zorgt ervoor dat er niks meer van Nederland overblijft!

Gast

#167

2013-07-17 11:28

toppie deze site weet geen commentaar te geven alle ratten er uit en geert die het voor het zeggen heeft.
lila

#168 Re: Re: houd jezelf wel bij de feiten

2013-07-17 11:41

#21: - Re: houd jezelf wel bij de feiten

Geld dit vanaf 1 januari 2013 of kun je ook verhaal maken als dit in 2010 ook van toepassing was

 


Gast

#169

2013-07-17 14:24

weg met die struikrovers zo snel mogelijk.

Gast

#170 Kutte en die andere Snoeshaan

2013-07-17 15:09

Deze zak van de Vuile Vieze Dieven en zijn maatje van de Partij voor de Arabieren moeten zo snel als mogelijk opzouten, iedereen kan Nederland wel naar de afgrond helpen, daar hebben wij deze twee pipo's niet voor nodig ..... Dus stem in het vervolg P.V.V Geert Wilder dan heb je echt een stem !!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-07-17 15:13



Gast

#172

2013-07-17 17:16

Ik hoop dat ze mogen weg rotten in de cel!

Gast

#173

2013-07-17 22:18

Wij nederlanders moeten de voorbeeld nemen wat er in de arabische landen gebeurd maar dan wel zonder geweld gewoon massaal de straat op en alles plat leggen

Gast

#174

2013-07-17 23:54

Ik hoop dat dit enigszins helpt om deze twee kapitalistische criminelen te stoppen.

Gast

#175

2013-07-19 12:48

gewoon uit die EU en Rutte en de Pvd A erbij