Aangifte tegen rutte/en overheid

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aangifte tegen rutte/en overheid.


Gast

#201

2013-09-06 18:56

Weg met prutte en samlul

Gast

#202

2013-09-08 08:54

Weg met rutte 2

Gast

#203

2013-09-09 12:55

Mark Rutte en zijn Partij VVD en
Diedrick Samsom en zijn Partij PvdA, moeten verantwoordelijk worden gesteldt en berecht worden
via het Europese gerechthof op grond van;

Schuldig zijn aan het drijven van Morderne Slavernij; Werken onder behoud van Uitkering.

Schuldig zijn door Nederlandse Burgers systematisch uit te buiten met voorbedachte raden.

Schuldig te zijn aan vervalsing m.b.t de Nederlandse Arbeidsmarkt. ( Kabinet is als Koppelbaas bezig door arbeiders uit het Buitenland aan te trekken omdat deze graag onderbetaalde werkplekken willen hebben.

Schuldig zijn aan het veroorzaken van onrust en haatzaaien binnen de Nederlandse samenleving.

Schuldig zijn door ongevraagd en zonder toestemming van Nederlandse Burgers, geincasseerde belastingsgelden als steungeld aan te bieden aan landen als Griekenland etc.

Schuldig zijn aan Verkiezingsbedrog m.b.t vervalsing van de Verkiezingsuitslagen van 21 September 2012.

Schuldig aan het feit dat Nederland door ondoordacht beleid, ten gronde wordt gericht door het land kapot te bezuinigen en het volk onder de mom van Economische Crisis, uit te buiten !!!!

Gast

#204

2013-09-09 13:02

Oprotten met deze kabinet ze plukken de mensen kaal we krijgen steeds meer ellende!!!!

Gast

#205

2013-09-09 13:03

Weg met die bende van ellende vieze boeven!!!

Gast

#206 Re: Weg met Rutte opzouten!!!

2013-09-09 13:10


Gast

#207

2013-09-09 13:13

Er moet gewoon een eind.komen aan het bedrog alles wordt duurder of we worden gekort.op andere dingen , er is.genoeg armoede.in ons eigen land , laten ze daar eerst maar,iets aan doen ipv alles weg te geven aan andere landen , en natuurlijk is het erg dat het daar ook.fout ga , maar vindt dat het nu tijd wordt,  om op te komen voor nederland.


Gast

#208 weg met dit kabinet!!!!!

2013-09-09 13:14

oprotten met dit klote kabinet!!!!!

Gast

#209

2013-09-09 13:17

het moet stoppen dit land is helemaal naar de knoppen door dit fijne kabinet maar als ze zelf maar genoeg te eten hebben lekker biefstukje op tafel dan is het goed stelletje viezeriken daar op donderen moeten ze en heel snel

Gast

#210

2013-09-09 13:51

Aftreden en wel direct, aan leugenaars en kaalplukkers hebben we niks...Nederlandse volk eerst!!

Gast

#211 oprotten met dit kabinet!!!!

2013-09-09 13:56

weg met dit kabinet!!! ook ik als wajonger heb ook mijn rechten!!!!! ik ben gronies ziek en heb er ernstige open benen aan me beide benen!! de dokters denken er nu over om mijn beide benen te amputeren!!!!!

Gast

#212

2013-09-09 14:01

oprotte rutte ga maar zelf maar eens bezuinige smerige rijke krenten kakker je denkt aleen maar aan je eigen nek vuile racist
annemarie

#213 Re: Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

2013-09-09 14:49

#50: - Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

hee, spellingsfouten maakt iedereen en soms doet mijn telefoon dat lief vior mij... Kijk naar de inhoud. En daar heeft hij gelijk in.


Gast

#214

2013-09-09 14:52

Hoe het er tegenwoordig aan toe gaat, en de besluiten die door het kabinet genomen worden zegt al meer dan genoeg. Ze onderkennen dat er in nederland armoede heerst, ze beseffen niet dat de meeste mensen nauwelijks geld nog hebben om eten te kopen, dat het bijna niet te doen meer is om je kinderen op een sport te doen, ze voor hun verjaardag een kleinigheidje te geven. Dat alle maatregelen, die ze hebben genomen, de mensen hun levenslust afneemt, de kwaliteit van het leven enorm te niet doet. Ik moet elke maand weer puzzelen hoe ik de rekeningen moet betalen, en hoe er dan ook nog brood op de plank komt.. En dat zonder dat we in luxe leven, puur de noodzakelijke vaste lasten hebben, maar die oa door de zorgpremie, zo ontzettend hoog geworden zijn, dat er van een minimum inkomen nog nauwelijks wat overblijft. ALs je zo'n 1450 euro aan inkomen hebt, daar de huur van aftrekt a 450 euro, de zorgpremie a 273 euro, gas en licht a 155 euro, water 55 euro (inclusief locosensus) gemeentelijke belastingen, a ong. 60 euro pm. uitvaartverzekering 25 euro (voor 2). internet telefoon tv a 55 euro pm autoverzek +belasting a 60 pm....en de overige verzekeringen.. Als ze daar in denhaag eens wat vaker die rekensommetjes maken, dan zouden ze zien dat de gemiddelde nederlander echt nog maar weinig overhoud, om boodschappen van te doen, om kleding van te kopen, om te tanken, om bijzondere uitgaven van te kunnen bekostigen, om te sparen.. Sparen al jaren niet meer kunnen doen, op vakantie gaan ? uhh dat is voor het laatst geweest in 2006, bekostigt toen trouwens door mijn ouders, tanken? daar moeten we geld voor opzij zetten, daar die prijzen ook de pan uit rijzen. kleding kopen? voor mezelf struin ik kringlopen af, of krijg 2de hands kleding van andere mensen..Zer beseffen daar niet, dat men zo de zin in het leven langzaam aan verliest.. dat er steeds meer mensen depressief raken, door iedere maand weer zo bezig te zijn met geld, zo op hun hoede moeten zijn met wat ze er mee doen.. Dat kinderen die spanningen van hun ouders weer oppikken.. dat hierdoor de familiedrama's alleen maar zullen toenemen. Dat ze de hele economie juist kappot maken, omdat er nog maar weinig mensen zijn die echt geld kunnen uitgeven.. Hierdoor winkels en bedrijven alleen maar failliet door zullen gaan. Dat men zich tegenwoordig meer een of ander slaaf voelt, zich vastgebonden voelt in huis, daar er geen geld is om de tank vol te gooien, om een dagje museum, of pretpark, of bisocoop te bekostigen, is ook niet meer te doen. Mensen moeten hun hobby's achter wege laten. ZE zouden in den haag eens echt in de schoenen van en gemiddelde nederlander moeten kruipen, eens zelf met dat inkomen rond moeten zien te komen , en dan kijken of ze het dan nog vinden dat er best wel meer bezuinigt kan worden. DIt land noemde ik ooit met trots mijn vaderland.. Nu schaam ik mij voor ditzelfde vaderland. En kan niet meer met trots zeggen dat ik daar woon.

Gast

#215

2013-09-09 14:55

De ministers doen alleen aan zelfverrijking. Ten eerste voor hun huidige baan. Ten tweede denken ze tijdens hun ministerschap al na wat ze daarna willen gaan doen en helpen zo die organisatie al. Ze komen allemaal met goeie bedoelingen de kamer in, maar worden dan verblind door het geld.

Gast

#216

2013-09-09 16:50

Sorry mensen volgens mij is dit duidelijk, waar het om gaat! Dus gaat het dan ook niet over spelling hebben. We zijn dit zat dus laten we onze stem horen, het moet eens een keertje afgelopen zijn! Weg met dit kabinet, dat is waar het om gaat!

Gast

#217

2013-09-09 17:02

Mark Rutte en zijn Partij VVD en
Diedrick Samsom en zijn Partij PvdA, moeten verantwoordelijk worden gesteldt en berecht worden
via het Europese gerechthof op grond van;

...Schuldig zijn aan het drijven van Morderne Slavernij; Werken onder behoud van Uitkering.

Schuldig zijn door Nederlandse Burgers systematisch uit te buiten met voorbedachte raden.

Schuldig te zijn aan vervalsing m.b.t de Nederlandse Arbeidsmarkt. ( Kabinet is als Koppelbaas bezig door arbeiders uit het Buitenland aan te trekken omdat deze graag onderbetaalde werkplekken willen hebben.

Schuldig zijn aan het veroorzaken van onrust en haatzaaien binnen de Nederlandse samenleving.

Schuldig zijn door ongevraagd en zonder toestemming van Nederlandse Burgers, geincasseerde belastingsgelden als steungeld aan te bieden aan landen als Griekenland etc.

Schuldig zijn aan Verkiezingsbedrog m.b.t vervalsing van de Verkiezingsuitslagen van 21 September 2012.

Schuldig aan het feit dat Nederland door ondoordacht beleid, ten gronde wordt gericht door het land kapot te bezuinigen en het volk onder de mom van Economische Crisis, uit te buiten !!!!
Coördinator

#218

2013-09-09 17:15

Zolang de Nederlander niet op de barricades gaat en het land plat legt met stakingen die de overheid raakt zal er nooit iets veranderen. Rutte en zijn kornuiten "beslissen" dat heeft hij al vaker duidelijk gemaakt. De Nederlandse regering kent maat een koers: wij beslissen over uw leef- budget. Als je niet meer wilt leven in een pluk en uitzuig land... Immigreer! want van solidariteit laat staan op de barricades gaan zit niet in de Nederlander. Men klaagt wel maar men pikt de acties van de regering gewoon... En stilletjes wordt de Nederlander als afgenomen waar de na oorlogse generatie zo hard voor heeft geknokt. Eigenlijk zou men zich moeten schamen dat men zich het gedrag van de Nederlandse regering laat welgevallen.

Gast

#219

2013-09-09 18:17

het kabinet moet nu opstappen voordat er rellen uitbreken

Gast

#220

2013-09-09 19:42

Je status of bankrekening maakt geen verschil. Wanneer je de wet overtreed mag er geen uitzondering zijn.

Gast

#221

2013-09-10 06:57

Ik hoop wel dat deze ondertekende petitie aangeboden gaat worden in Den Haag! Dan eerst even de spelfouten eruit halen, wel zo netjes. Nederland is het ZAT!!!!

Gast

#222

2013-09-10 10:05

Als Rutte zo graag geld wil innen, doet hij dat maar eens bij zijn eigen mensen en niet bij het gewone volk.

Gast

#223

2013-09-10 15:41

opgedonderd met die melkmuilen,mamaskindjes en volkverneukers !

Gast

#224

2013-09-26 22:42

HET IS ONGELOFELIJK HOE DE NEDERLANDSE BURGERS VERNEUKT WORDEN OP ALLE FRONTEN DOOR DIT KABINET RUTTE&CO.

Gast

#225

2013-10-15 04:00

vooral doorgaan deze club moet opstappen en opgepakt worden