Aangifte tegen rutte/en overheid

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aangifte tegen rutte/en overheid.

Peter Wauben
Gast

#26 Weg met Rutte opzouten!!!

2013-07-02 17:38

Hup de PVV weg met de VVD


Gast

#27

2013-07-02 17:41

De regering moet geen misbruik maken van zwakken in de samenleving en goedkope arbeidskracht creëren, waar de meeste werkgevers alleen maar rijk van worden.

Gast

#28

2013-07-02 17:43

super idee !!! helaas is naast de voor noemde punten ook de integriteit van deze mensen ver te zoeken zo dan niet geheel afwezig groet eddy

Gast

#29 Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

2013-07-02 17:47

#2: Crackass - Mag ik aangifte doen tegen spelling

sorry maar helaas je hebt zelf ook een schrijf gebrek !

zeer foute zin :we trappen er elke 4 jaar in en wat is jet nut?

lijkt mij dat het moet zijn !wat is het nut!

Peter Wauben

#30 Rutte

2013-07-02 17:50

rutte moet opzouten en ontslag neerleggen bij de koning hij is een dictatuur beleid aan het uitvoeren hij gecreëerd armoede,werkelozen,faillissementen,surseances en schuldsaneringen niet alleen dat en hij is de grootste leugenaar wat Nederland ooit gekend heeft en dat is mijn mening.

Gast

#31

2013-07-02 17:56

Weg met Rutte

Gast

#32

2013-07-02 18:19

een zeer goeie actie en terecht, overheid staat niet boven de wet.
andersbekeken

#33 Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

2013-07-02 18:25

#2: Crackass - Mag ik aangifte doen tegen spelling

Kijk eerst eens naar je eigen spelling voor je ergens commentaar op heb.


Gast

#34

2013-07-02 18:26

hopelijk dat rutte snel verdwijnd en intresseert me niet hoe als die maar opzout

Gast

#35

2013-07-02 18:28

Er zouden nog wel wat namen van schuldige bij kunnen.

Gast

#36

2013-07-02 18:37

mark rutte, is een dief, hij moet zich kapot schamen, hij laat voedselbanken sluiten omdat nederland geen honger heeft nee dan moet hij eens komen kijken tussen de 500 gezinnen die daar staan en met 25 pw moet rond komen,hij moet zich schamen dat hij nederland zo uitbuit en buitenland spekt terwijl nederland in zware armoede leefd, hij heeft het goed met zn tonen op zn bankrekening en mammie die hem nog voederd.vuile huigelaar!!dat hij oprot dief van onze portomonee, wilders heeft goed gesproken, hij zou aan het hoofd moeten staan hij begrijpt het nederlandse volk, hij spreekt voor ons respeckt!! eerst balkellende die ons naar de malermoer bracht nu mark rutte en samson die ons trap achterna geeft!!doe nog eens 6 miljaard naar buitenland ze lachen zich daar kapot om die gestoorde mark ruuten die hun steunen en spekken terwijl nederlandse volk kapot kan vallen!!! ik zal nooit op je stemmen, nooit achter je staan mark rutte. rot op.

Gast

#37

2013-07-02 19:38

den haag maffia!!!!

Gast

#38

2013-07-02 19:38

ik ben het er niet mee eens wat ze allemaal aan het doen zijn dus teken ik ook

Gast

#39

2013-07-02 19:40


Rutte heeft een gemene tactieken zodat de DSW bedrijven in moeten krimpen.
En het nieuwe kabinet moet huren en koop huizen betaalbaar maken.
CDA heeft mijn DSW bedrijf uit elkaar geroeid en CDA wil de pensioen afpakken.
Groen Links wil mensen aan het werk helpen. Rutte wil de belasting verlagen zegt hij, nou de vraag, waarom deed Rutte dat niet toen hij aan de macht was niet, wie Rutte nou nog gelooft is naïef. Nou Rutte je zal bedoelen belasting verhogen. Wij moeten elke euro omdraaien straks en meer zorg betalen en de prijzen worden duurder en alleen de rijk kunnen het betalen.
Er gaat hier niets omhoog jullie zijn gewaarschuwd, jullie kunnen feest vieren dat de huurtjes weer omhoog gaan,
en jullie denken dat je gewonnen hebt, STOP DEZE PESTERIJ of ik dien een aanklacht in bij het actie huuralarm
de vorige keer heb ik er ook bezwaar tegen gemaakt, maar dat gaat toch niet werken, jullie maken de huurders mond
DOOD! En dat doet de huurcommissies ook. Het gaat jullie alleen maar om geld graaien vandaar de huurverhoging.
HOUD IS EEN KEER OP!
RUTTE II HEEFT GEEN BEGRIP EN GEEN
RESPECT
VOOR DE MENSEN MET EEN
BEPERKING!
Dat er weer 50 banen zullen verdwijnen ergens, en dit komt niet door SP!!

En zeker niet door ROEMER


Het kabinet Rutte II probeert Nederland kapot te bezuinigen en de burger tot knecht en horen slaaf te eren, de PVDA laat de zorg en de burger vallen laat zich naïef verleiden en dat noemen zich sociaal en democratisch, de PVDA en de VVD zijn pas de leugenaars, met hun smerige truukjes had Diederik Samsom en Mark Rutte zogenaamd beloofd belastingen om laag zouden gaan een weer trappen de menens er weer in.

 

 

En zolang er gediscrimineerd wordt blijft er crises! En wordt alleen maar naar geld gekeken, en niets draait om liefde en het geld systeem wordt misbruikt, en verhuurders van woningbouw sectoren noemen huurders ‘’Scheef woners. ’’ En op

de arbeidsmarkt  kijken ze alleen maar naar je beperkingen in plaats van dat ze je in

hun waarde laten. Het gaat er niet om wie het snelste werkt wie de eind streep haalt,

als we allemaal willen dat de crises  stopt  moet racisme en gierigheid  STOPPEN!

 

 

 

Bezuinigen op zorg is gewoon niet de oplossing, mensen binnen de familie geven

toch om elkaar of niet? Nou, geef veel om mijn moeder, maar zo te zien wil de

regering dat mijn eigen moeder vermoord omdat zij mij de zorg willen ontnemen

of de mensen die zorg hard nodig hebben,  nou als meneer Rutte een ongeluk krijgt

heeft hij toch ook zorg nodig? Nou dan krijgt Rutte die zorg ook niet! En zeker

Schippers krijgt die zorg ook niet en dat noem minister van Volksgezondheid.

Bezuinigen op zorg kost geld.

 

 

 

Geld moet op goede plek komen. En geïnvesteerd worden in het behoud van de zorg

en sociale werkvoorzieningen te behouden inplaats van het uit geven aan defensie

en asfalt wegen.

 

Sociale werkvoorzieningen zijn er om de beperkte mensen aan het werk te houd want ook zij hebben recht op arbeid en zij willen ook graag werken en hebben

talend, ze vinden het werk wat zij doen leuk en willen er graag mee door!

En die bemoeizucht van Rutte II willen dat bederven, en daar gebruiken ze de

Gemeente voor en de wethouders om sociale werkvoorzieningen af te breken

met een hersenloos bevel van de regering!

 


Gast

#40

2013-07-02 19:49

er moet gewoon wat gebeuren ....

Gast

#41

2013-07-02 19:54

Het zijn grote schoften! Laten ze zelf maar eens heel veel in gaan leveren. Hij zegt toch schaamteloos hoe goed hij het heeft en die Samson ook met ze we moeten geld uitgeven. We hebben niks dus dan kunnen we het ook niet uitgeven. Stelletje kneuzen daar in Den Haag!!

Gast

#42

2013-07-02 19:54

Ze zullen die oplichters zien branden in de hel!!!!!

Gast

#43

2013-07-02 20:19

Weg met rutte!!!!!!!

Gast

#44

2013-07-02 20:24

Nederland moet weer van de Nederlanders worden!

Gast

#45

2013-07-02 20:33

Ik vindt het schandalig,hoe ze in Brussel in de duurste auto's rijden,de duurste wijn en eten bestellen tussen de middag en dan die overdreven reiskosten,afstandskosten en aanwezigheidspremies incasseren en wij maar steeds meer bezuinigen.Dat is diefstal op een legale manier.DAT MOET STOPPEN!!!

Gast

#46

2013-07-02 21:21

Een woord , schandalig , hoe U , politici , Ons land vertegenwoordigt [ wat heet ] en bewust , anders kun je dit noemen , naar , op alle gronden , de afgrond brengt , financieel en ook , ONS de NEEderlander als 2e rangburger behandelt . U luistert NIET naar de bevolking , op alle fronten geld blijft WEG geven , voedselbanken , WIJ , geen financieele verplichtingen kunnen vol brengen , en maar blijven luisteren naar de E.U. wij ZIJN geen BAAS in ONS land ,Per direct , of zo snel mogelijk UW ontslag indienen , WIJ zijn het ZAT !!

Gast

#47

2013-07-03 06:53

Het is belachelijk hoe wij uit gemolken worden.
Door het kabinet je werk je eigen kapot en je houd niks over
Ieder dubbeltje moet je om draaien. Ze maken alles kapot
De ouderen die Nederland hebben op gebouwd worden vergeten
En financiël kapot gemaakt zoals de rest van het Nederlandse volk
Rutte en Samson moeten lekker weg met hun hele benden van ellende .

Gast

#48

2013-07-03 07:30

als iedereen nou ff tekend !!

Gast

#49

2013-07-03 07:34

als we al het geld wat er nu wordt uit gegeven aan het buitenland in eigen land houden , kunnen wij weer normaal leven.en "wij" (de regering)zijntoch zo gek van Amerika ???? laten ze hier maar ook maar de grenzen afsluiten.NEDERLAND VOOR DE NEDERLANDERS, ALS IK EEN BUITENLANDER WIL ZIEN GA IK WEL OP VACANTIE.

Gast

#50 Re: Mag ik aangifte doen tegen spelling

2013-07-03 07:35

#2: Crackass - Mag ik aangifte doen tegen spelling

jet????? ha ha ha...... Wat erg dit!