Aangifte tegen rutte/en overheid

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Aangifte tegen rutte/en overheid.


Gast

#226

2013-11-14 20:37

Rutte2 weg er mee neem je rotzooi mee Nederland
Gaat kapot door jullie

Gast

#227

2013-12-01 01:41

harstikke goed

Gast

#228 wie maakt Rutte van kant/ en de rest??????

2013-12-02 15:32


Gast

#229

2013-12-13 17:40

het hele politieke systeem en het koningshuis plus alle burgers van dit land werken eraan mee omdat ze alles maar slikken waar de politiek mee aankomt gewoon opstaan en staken als ze niet naar het volk willen luisten dan moeten die politieke ratten gewoon voelen

Gast

#230

2013-12-13 17:51

je petitie komt in handen van nog zo een staats orgaan die net alsof doet of ze het zo erg vinden maar je moet nederland zien als een co operatie we zijn allemaal loon slaafjes de slavennij is nooit afgeschaft alleen gemoderniseert net als piraten vroeger zaten ze op een boot tegenwoordig in een gebouw en rutte of geert wilder zijn allemaal puppy,s die bestuurd worden door invloedrijke families rockefellas ilimunati europese unie lijkt wel zo een soort Hitler trekjes te krijgen get and stand up for your right the new world order vecht tegen deze dictators voordat het te laat is want ook die burgers die bij de politie werken zijn gewoon de slaafjes van de elite en die zijn zo dom als een achtereind van een varken om in de maat te lopen flikker toch op met die hele kut land het stroomt vol met vreemdelingen we worden vervreeemd van ons eigen volk

Gast

#231

2014-01-18 06:19

Weg met ze geef mij maar wilders

Gast

#232

2014-01-18 06:20

Weg met ze wilders aan de macht krijgen we eindelijk nl terug

Gast

#233

2014-01-18 09:33

Het is tijd dat wij onze onvrede met de politiek die alles beloofd en niets doet laten horen, misschien komt er dan een verandering in deze politiek.
Nieuwe landelijke verkiezingen

#234 Re: Leer eens onze taal

2014-03-18 22:03

#99: PietjePuk - Leer eens onze taal

PietjePuk, het gaat hier niet over grammatica. Ik vind eerder uw reactie dom.

Het gaat hier om mensen, die dit kabinet werkelijk spuugzat zijn.

Als het aan dit kabinet ligt, komen er nog veel meer mensen die noch de taal, noch de grammatica beheersen.

Scholing onbetaalbaar, evenals de zorg, huisvesting, gas  elektra.

Dit kabinet wil de mensen arm en vooral onwetend houden. Makke schapen.

Maar Nederland is het spuugzat.

Ik ben inmiddels 62 jaar, en heb nog nooit zo'n zooitje ongeregeld meegemaakt.

Maria

#235 Rutte en Samson

2014-03-18 22:25

Wij kunnen, als Nederlanders het kabinet toch afzetten.
Wij leven toch in een democratie.
Kabinet Rutte en Samsom, zijn toch ondeugdelijke artikelen, wij willen ons geld terug.
Wij willen, wat ons is beloofd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

#236

2014-03-21 15:12

Een goede zaak. Ik ben Rutte/Samson meer dan zat. Ik vind het een stelletje huichelaars.

Gast

#237

2014-03-21 16:11

Ik vind het een schande, dat Dhr. Rutte onze soevereiniteit heeft verkwanseld door ondertekening van het ESM WURGCONTRACT! Uit de EU als het economisch mogelijk is, en wel als een haas!

Gast

#238

2014-03-21 17:06

Jammer dat ik later tegen mijn achterkleinkinderen moet zeggen. Oma heeft er met de PVV alles aan gedaan om jullie te beschermen tegen invloeden van buitenaf.

Gast

#239

2014-03-21 17:37

Referendum hebben we recht op, laten we beginnen uit de e.u

Gast

#240

2014-03-21 17:54

Ik baal als een stekker deze Regering moet weg

Gast

#241

2014-03-21 19:31

wordt tijd dat dit kabinet vertrekt wij Nederlanders worden al veel te lang gediscrimineerd en niet te vergeten de ouderen en chronisch zieken die ze lopen te pesten zodat deze 2 groepen als eerste het loodje leggen dan is dat weer opgeruimd ik vind het barbaars maar hun kunnen het makkelijk zeggen met een riant salaris

Gast

#242

2014-03-21 22:57

Deze overheid moet gewoon opsodemieteren ben het spuugzat
Met die schijnheilige klerelijers, beetje mensenlevens verzieken.

Gast

#243

2014-03-22 09:57

In de hoop dat dit wat opleverd heb ik getekend , alleen geloof ik helaas niet in het hele poppenkast gedoe genaamd politiek , zover ik weet heeft zo lang ik leef nog geen partij gedaan wat hij beloofde , en hebben ze al die jaren slechts hun zakken gevuld en het volk steeds armer gemaakt , samen met de bank hebben zij de huidige crisis veroorzaakt , als we ons geliefde land willen behouden zouden we ons moeten verenigen en eenmalig zaken op orde stellen en als daar eenmalig een overvloed van geweld voor nodig is , is dat een kleine toegift voor de gene die hun land lief hebben , maar zolang wij maar blijven geloven in de tv en ons slechts alleen kunnen uiten door middel van spandoeken , is ons land ten dode opgeschreven , ik zelf met mijn gezin zijn financieel uitgeput en zullen deze ellende nog 1 jaar aanzien en is er dan nog niets veranderd zijn wij genoodzaakt te emigreren ( vluchten) naar een financieel stabiel land .

Gast

#244

2014-03-22 12:24

ik doe aangifte tegen al politicie van vvd cda pvda cu sgp, wat denken zij wel niet om de moties van de pvv afteschaffen als zij er eentje indienen, daar pak je ons volk mee die op wilders stemmen het is rassistisch, en het hoort niet.ik wil dat rutte aftreed en dat samsom ook aangklaagd wordt hoe hij toen dacht over de marokkanen en dat daar niks aan gedaan wordt

Gast

#245

2014-03-22 18:57

Ben het gewoon zat het hele kabinet. Een en al leugens.Zelfs de pvda , heb er altijd op gestemd maar een ding weet ik zeker , mijn stem krijgen zij nooit weer.
een heel teleurgestelde nederlander, van nederlandse af

#246 aangifte rutte, samson

2014-03-28 22:24

Ik ben geschokt door het groeiend aantal zelfdodingen, door de crisis, de bezuinigingen bij de GGZ, mensen die niet of nauwelijks hulp krijgen allemaal door bezuinigingen van dit kabinet.
Zieken, die geen medicijnen kunnen betalen. Ze staan echt in de kou. Als ik dan Mark Rutte en Samson zie, die breed grijnzend vertellen, dat er nog meer bezuinigingen nodig zijn op Nederland er weer bovenop te helpen. Hoeveel mensen moeten er naar de klote gaan, voordat zij inzien, Dat juist zij Nederland naar de klote helpen. Het kan hen echt geen reet schelen, als ze maar de begroting op orde hebben. Er moet toch een mogelijk zijn, om dit kabinet te dwingen om af te treden. Ze hebben zo'n nederlaag geleden bij de gemeenteraadsverkiezingen, toch hebben zij het nog steeds voor het zeggen. En gaan ze gewoon door. Nederland is ontevreden, wat heeft de gemeenteraadsverkiezingen op opgeleverd, bitter weinig. Ze schuiven alles af op de gemeente, zijn zij er vanaf. Verdienen dik geld en hoeven er niets meer voor te doen!!! Ik ben geen fan van Geert Wilders, maar in veel dingen heeft hij wel gelijk. Nederland eerst.
komst
persoonlijk aan Rutte en Samson

#247 Aangifte Rutte en Samson

2014-03-29 23:21

Mark Rutte en Samson, hebben zich uitgeroepen tot de meest gehate Nederlanders.
Ik heb één wens, en dat is dat ze zo snel mogelijk hun ambt neerleggen. Zodat Nederland weer Nederland kan worden. Niet langer een melkkoe van Brussel.
Niet langer de arme uitkleden, zorg, huisvesting, gas en elektra voor velen onbetaalbaar maken. Voedselbanken als paddenstoelen uit de grond rijzen. Die de vraag niet meer aan kunnen. Door dit

kabinet is de armoede enorm gestegen, net als de rijkdom. Uithuiszettingen aan de orde van de

dag, afsluiting van gas water en licht, neemt schrikbarend toe. Onverzekerden, neemt
schrikbarend toe.
Aantal zelfmoorden neemt schrikbarend toe, dit alles door Mark Rutte en Samson. Mensen zijn wanhopig, ik zie het ook niet meer zitten. Minister president slaap zacht. (Boudewijn de Groot)

Gast

#248

2014-04-02 12:51

Punt 3 en 5.
Wij mochten op de sociale ( hoe sociaal?) werkplaats Novatec te Tolbert (Gr.)geen zedenaangifte doen.(In 2006) De politie liet ons 4,5 maanden wachten na lobbyen om een zedenaangifte te doen. Belangenverstrengeling was hier aan de orde. We hadden de dader bekentenis in zijn huis in het bijzijn van een getuige. Inmiddels bezitten we 8000 handtekeningen van face to face. (zie blz. 52/19)De politiek doet niets! Wie wel?? Wilt u ook tekenen?
aangifte tegen rutte en samsom en spekman

#249 Re: Rutte en Samson

2014-04-03 14:00

#235: Maria - Rutte en Samson

jullie denken niet aan armoede en nederland maar jullie hebben veel geld gegeven aan buitenland die hard nodig hebben en jullie denken ons en nederland niet dus stem ik jullie niet op mei en ik zal op wilders stemmen

Marcel

#250 Re: Aangifte Rutte en Samson

2014-04-03 14:31