Feskens moet bij Willem II blijven!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Feskens moet bij Willem II blijven!.

Wim Sprangers

#126

2013-05-25 14:23

De petitie teken ik (nog) niet, want ik heb het hele verhaal niet van alle partijen gehoord. Wel lees ik op Tilbo allemaal verwensingen naar iemand als Jan van Esch en dan vooral uit de supportershoek. Hij zou Bottelier hebben weggestuurd, alleen een eigenbelang nastreven en zou nu kennelijk ook achter het vertrek van Feskens zitten. Ik zou graag het antwoord willen horen op de vragen: Waarom de clubraad (met daarin de supporters) unaniem heeft ingestemd met zijn benoeming als commissaris? Waarom heeft men niet tegen zijn voordracht en dus benoeming gestemd, met de wetenschap dat hij Bottelier heeft weggestuurd.

Daarnaast vind ik het op zijn zachtst gezegd not done, dat een vertegenwoordiger van dat supporterscollectief bepaalt wie een supporter is en wie een toeschouwer.


Gast

#127

2013-05-25 15:27

feskens is willem 2 streppel is maar een voorbijganger

Gast

#128

2013-05-25 16:15

Echte Willem II ers dienen behouden te blijven voor onze club.
Over een paar jaar is Streppel weer weg (als hij beter kan).

Gast

#129

2013-05-25 18:33

De clubraad kon de benoeming van Jan van Esch niet tegenhouden. Tijdens zijn periode van algemeen directeur heeft Martin Kroeze deze taak waargenomen. Toen Marco Faber algemeen directeur werdt heeft Jan van Esch weer zitting genomen in de RvC. Hier had hij recht op, omdat de externe financiers dit bedongen hebben in de onderhandelingen met Bottelier. Dat je hier praat over "hij zou Bottelier hebben weggestuurd" geeft aan dat je ook hier niet op de hoogte bent van de feiten. Dit is inmiddels namelijk bij iedereen ( die de feiten kent en zich interesseert in de zaak ) bekend. Ik ben ervan overtuigd dat als de schuld van de externe financiers is afbetaald ( oktober 2013 ) er niemand in de clubraad accoord gaat, als er voorgesteld wordt Pijnenburg en van Esch hun zetel te laten behouden. Dit is onlangs ook nog uitgesproken door de voorzitter van de RvC.

En het benoemen van "supporter of toeschouwer" op Tilbo wordt nu uit zijn verband gerukt. Iedereen die naar de club gaat is supporter/toeschouwer. Het ging er mijn inziens, aan te tonen dat veel supporters/toeschouwers zich helemaal niet bezighouden met het randgebeuren bij Willem ll. Dat er dan reeds 950 supporters/toeschouwers zijn die de petitie ondertekend hebben zegt daarom veel. En de stelling dat dit slechts een klein deel is, is absoluut onjuist. Het is inderdaad maar 10 tot 15% ( van het gemiddeld aantal supporters/toeschouwers dat bij wedstrijden op de tribune zit ), maar is het ook niet maar een klein deel van de supporters/toeschouwers die verantwoordelijk is voor het positieve geluid van de laatste maanden? Deze kleine groep supporters/toeschouwers heeft de laatste maanden een voortrekkersrol gehad, en heeft er mede met enkele clubmensen voor gezorgd dat de club de laatste maanden in een positieve flow zat. Ik ben bang dat door de ontwikkelingen rondom John Feskens, deze groep supporters/toeschouwers er weleens voor kan gaan zorgen dat de club de komende tijd op een andere manier in het nieuws komt.

Ik heb de berichten op Tilbo ook gelezen, en lees al jaren wat er allemaal gezegd wordt, en ben ervan overtuigd dat veel mensen hier vooral reageren om Dirruk onderuit te halen. Ik weet 1 ding zeker endat is dat Dirruk geen onzin verteld op Tilbo, in het verleden niet, en ook nu niet!!! Helaas lijkt het erop dat sommigen blind zijn voor kritiek op bepaalde figuren, ondanks dat blijkt dat er wat er door Dirruk geschreven is op Tilbo tot nu toe altijd blijkt waar te zijn. Gelukkig komt de info wel bij de juiste mensen binnen de club terecht zodat er actie ondernomen wordt. De term wanbeleid is meer gepast dan velen willen geloven.

Als laatste nog over het SCW. Dit is een officieus collectief en als er iemand uitspraken doet buiten het SCW om, is dit op eigen titel.

Wim Sprangers

#130 Onderwerp

2013-05-25 19:02

Dus ze hadden het niet tegen kunnen houden? Ik heb toch wel degelijk een bericht voorbij zien komen, waarin staat dat die clubraad unaniem met zijn benoeming heeft ingestemd. Als ik jouw betoog lees, dan heeft die stemming dus helemaal niks voorgesteld. Maar kennelijk heeft die clubraad zich daarvoor wel laten gebruiken.

Recht praten wat krom is, is kennelijk ook een vak. Om nog maar te zwijgen over het feit om Ereleden, Leden van Verdienste, oud-spelers en vrijwilligers die zitting hebben in die Clubraad een lachtertje te noemen. Of mag dat gewoon, want dan wordt er niet namens dat collectief gesproken, maar op persoonlijke titel zeker?

Zolang er allemaal halve berichten over zaken naar buiten komen, kan niemand het meer volgen. Als dan wordt gevraagd om openheid van zaken, dan blijft men het antwoord schuldig. Of je zegt alles, of je zegt niks. Want anders ben je net zo schuldig aan slecht communiceren. Iets wat de club wordt verweten.

TilburgRC

#131

2013-05-26 09:01

Het verleden heeft al keer op keer bewezen dat er vanuit de beleidsmakers volop beleid wordt gevoerd met een enorme bijsmaak waarbij mensen geschoffeerd worden, machtsspelletjes, eigen belangen enz enz. De andere kant van het verhaal is voor mijn per definitie al door het gepasseerde in het verleden ongeloofwaardig. Dirruk weet erg goed van de hoed en de rand, is zeer goed geinformeerd. Daarbij hoe men nu weer zo onprofessioneel omgaat met een van onze grootste talenten, tranentrekkende ontwikkeling. Deze jongen gaat verloren voor onze club, alleen al op de manier waarop hij steeds wordt benaderd. En dat is zeker de schuld van Streppel!!!!

Gast

#132

2013-05-26 09:46

@Wim Sprangers,

Als ze het niet tegen kunnen houden gaat er ook niemand tegenstemmen, he? Er is net zo unaniem mee ingestemd als met de jaarcijfers van afgelopen jaar. hou toch op joh. En over de ereleden, leden van verdienste, oud spelers en vrijwilligers niks dan lof. Prima mensen, ze hebben echter niks te zoeken in het orgaan clubraad. Ze zijn allemaal "bedrijfsblind", weigeren feiten en bewijzen te accepteren en weten absoluut niet wat er speelt binnen de club. Het overgrote deel van deze personen weet nog steeds niet waarom Mark van Hintum is ontslagen en waarom het contract van Marco Faber niet wordt verlengt, om nog maar te zwijgen over dat gedoe met die cijfers en berekeningen iedere keer.

Je hebt gelijk wat betreft die halve berichten die er maar naar buiten komen. wanneer leert de club nou om eens gewoon open en duidelijk te communiceren. Een paar weken geleden werdt er door Streppel en van Boekel duidelijk en open gecommuniceerd. Hier kregen ze zelfs complimenten en applaus voor. Als men dan vervolgens 3 weken later het eigen verhaal onderuit haalt verwacht je toch meer dan 3 nietszeggende regels tekst. En dan is het toch niet aan de supporters om alles op tafel te leggen. zolang de juiste mensen maar op de hoogte worden gebracht is het goed.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2013-05-26 12:36


Wim Sprangers

#134

2013-05-26 12:40

Weet ik niet. Ik heb daar wel eens over gesproken met een lid van die clubraad en moet je zeggen dat het hele orgaan erg onduidelijk voor me is. In algemene zin is het wel zo dat als je het ergens niet mee eens bent, kan je altijd en misschien moet je dan tegen stemmen. Het zal dan wel niks aan het eindresultaat veranderen, maar je geeft wel je mening en dus een signaal af naar de buitenwereld. Als je in die clubraad gaat zitten en je stemt maar niet, omdat het niks uithaalt, ziet je daar dus voor Jan met de korte achternaam. Ik zou dan de eer aan mezelf houden, als ik constateer dat het allemaal een wassen neus blijkt te zijn en de inhoud meer weg heeft van een theekransje dan van een orgaan wat werkelijk iets betekent.

Halve berichten is helemaal niet goed en dat maakt het niet uit wie ze naar buiten brengt. Ik vind echter wel dat die clubraad ook niet goed communiceert. Want die vage verslagjes die telkens worden gepubliceerd, roepen bij mij meer vragen op dan antwoorden. Dat is niet de verantwoordelijkheid van de club, maar van die clubraad. De club heeft er geen zitting in, dus die raad moet zelf communiceren en dat doen ze tot op heden ook maar met enkele regeltjes tekst.


Gast

#135

2013-05-26 15:46

Gewoon niemand een seizoenkaart kopen. Kijken of Feskens dan nog geen goede aanbieding krijgt.

Gast

#136

2013-05-26 17:24

ik blijf gaan naar willemII. Ook zonder Feskens en ZEKER met STREPPEL

Gast

#137

2013-05-26 17:47

ik heb de petitie getekend omdat john feskens echt moet blijven.

Gast

#138

2013-05-26 17:53

Clubicoon altijd behouden meer toegevoegde waarde dan de rest vh bestuur samen

Gast

#139

2013-05-26 18:29

club mensen moet men behouden zoals ook andere clubs het doen.
Streppel is een oefenmeester voor hoofdklasse,maakt ook de spelers niet beter,altijd smoesjes naar een nederlaag.wil alleen zijn eigen beschermen,ook intern.r.v.c let op je zaakje.
Rosmalen

#140 Re:

2013-05-26 19:48

#1: -

Ajax heeft na een aantal magere jaren de zaak opnieuw opgebouwd met clubmensen, PSV ziet nu ook in dat clubmensen belangrijk zijn voor de club en haalt ze weer binnen. Wat doet Willem II, die stuurt ze weg. Onbegrijpelijk!

Mijn inziens is John Feskens belangrijk voor de club en moet behouden worden. Echte clubmensen die de clubcultuur bewaken  zijn er maar een klein aantal, passanten kun je genoeg krijgen! Ben zuinig op je clubmensen, die moet je koesteren en niet wegsturen!

John Feskens moet blijven!!


Gast

#141

2013-05-27 06:56

hij moet gewoon blijven laat Streppel maar gaan daar heb je helemaal niets aan .
devil

#142 Re:

2013-05-27 13:52

#1: -

ze gaan weer de zelfde fout in als een paar jaar terug,toen met jonker.leren we ut hier in tilburg dan nooit


Gast

#143

2013-05-27 15:05

De club is voor echte Willem 11ers

Gast

#144

2013-05-27 15:21

john onze beitel,een icoon voor willem2 en tilburg en wat hij allemaal voor willem2 betekent en dan heb ik het vooral voor de echte willem2 er die het weet en laten wij die historie niet verloren laten gaan,john is willem2 en bestuur denk nou eens naar als jullie voor willem2 wat betekent ,dan laat je dit niet gebeuren,dus laat nou eens zien aan zeker john maar ook als willem2 er we verliezen er veel mee,meer wat jullie als bestuur beseffen een echte tilburger die in hart en nieren al zijn jaren als voetballer en assistent jongens laaaaat dit niet gebeuren,want mij hartje gaat zeker stuk als het zal gebeuren,maar ga er niet van uit beitel love you

Gast

#145

2013-05-28 05:22

ONS ICOON MOET BLIJVEN!!!!!!!!!!!!!

Gast

#146

2013-05-28 05:47

Als ze Feskens laten gaan verliezen ze een heleboel supporters!

Gast

#147

2013-05-28 06:07

Den beitel hoort bij Willem II

Gast

#148

2013-05-28 06:31

Naar mijn mening moet Streppel meer begrip tonen voor de historie van Willem II. Misschien wordt hij ooit zelf wel eens een echte Willem II aanhanger.

Gast

#149

2013-05-28 15:27

Beetje jammer dat d'n beitel zijn contract niet verlengd kan worden.
Maar dat dhr streppel wel een andere assistent zou willen.

Gast

#150

2013-05-28 18:58

zolang de fes niet terug is bij willem2 kom ik niet meer kijken.
Maar streppel zal zijn vriendjes wel laten komen.