Lang Leve het Zuiderpershuis?

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Lang Leve het Zuiderpershuis?.


Gast

#376

2012-06-10 20:14

We vinden het jammer dat wij niet vaker de voorstellingen in het Zuiderpershuis kunnen bezoeken, aangezien wij in Roosendaal wonen, toch eventjes 50 km. verderop! De paar voorstellingen die wij in het verleden mochten bijwonen waren echter steeds van een zeer hoog niveau en zijn ons altijd bijgebleven.
Het is voor ons dan ook onvoorstelbaar wanneer deze rijke bron van cultuur zomaar zou opdrogen. Er zijn potdorie nog wel andere zaken waarop bezuinigd kan worden, maar die behoren waarschijnlijk tot de 'prestigeprojecten' van de Vlaamse overheid?
Mensen van het Zuiderpershuis, we steken jullie een hart onder de riem en wensen jullie alvast een mooie verjaardag toe!

Gast

#377

2012-06-10 23:40

Schande dat dit zou verdwijnen, Antwerpen heeft duidelijk niet genoeg invloed in brussel...als je ziet welke andere (gentse) verenigingen wel geld krijgen....schande !!!

Gast

#378

2012-06-11 14:31

wie diversiteit hoog in zijn of haar vaandel draagt, moet er voor zorgen dat het Zuiderpershuis, een van de belangrijkste diversiteit in kultuuraanbrengers, blijft bestaan.....Kultuur is voor iedereen..........

Gast

#379

2012-06-12 12:40

We hebben dikwijls genoten van de culturele activiteiten en verwachten dat in de toekomst te kunnen blijven doen.
Wim Harkx

Gast

#380

2012-06-12 19:39

Ik hoop dat jullie een massa handtekeningen verzamelen want zo'n pareltje in onze Stad mag niet verdwijnen. Mijn vriendenkring doet alvast mee ...
Ik vraag mij steeds af wat de criteria van zo'n Minister zijn ??

Gast

#381

2012-06-12 20:29

Hoe is het in godsnaam mogelijke, dat ze de ontspanning van de kleine man, weeral willen afnemen, terwijl ze langs de andere kant zoveel miljoenen weggooien aan onbenullige zaken. Ik steun jullie volledig, want ik ben een échte theaterfreak.

Gast

#382

2012-06-13 18:47

Ik begrijp niets van het negatief advies. Als er één culturele plaats is, buiten Brussel, waar ik nog zo'n twee keer per jaar naar toe ga is dat precies het Zuiderpershuis in Antwerpen. Ik begrijp niet dat net dat initiatief moet sneuvelen.

Gast

#383

2012-06-19 23:53

Indien negatief zou het heel spijtig zijn voor het publiek, het gebrek aan diversiteit cfr programma en ook voor alle medewerkers die zich dikwijls belangeloos inzetten!
Welke beslissing dan ook, een pluim voor jullie allen! Hopelijk tot binnenkort!!

Gast

#384

2012-06-24 22:53

Ik hoop dat de verontwaardiging even groot is bij diegene die enkele weken geleden te roepen en te tieren omdat de Sinksenfoor dreigde te moeten verhuizen, niet eens te verdwijnen...

Gast

#385

2012-06-25 17:20

ik heb drie indische concerten gezien, en ben zo in de ban geraakt van de tabla, ook een zondagmiddagconcert met de drumleraar van mijn zoontje, met veel marokkaanse muzikanten en invloeden, ook een opvallende blinde violist; een marokkaans vieruurtje: topklasse! moet blijven! ik las net als oplossing inkomprijzen verhogen, want echte liefhebbers hebben dat er wel voor over?? veel succes

Gast

#386

2012-11-06 13:57

Ik hoop dat de petitie helpt, goede moed gewenst.
marmur

#387 gemis

2012-11-16 12:04

We vinden het jammer dat we niet meer naar Antwerpen kunnen voor een geweldig concert in het Zuiderpershuis, of het nou Afrikaans is of blues, of een mooie voorstelling. Het is een gemis voor de gezellige stad Antwerpen, als je van ver komt ga je wat eten en drinken etc. en besteedt je dus geld in de stad. Helaas voor Antwerpen moeten we nu voor dit soort concerten naar Rotterdam. 't Is jammer dat de beleidsbepalers niet beseffen dat als je de subsidies voor cultuur stopt, je ook de economie schaadt. met vriendelijke groet, Louis en Marijke, Zierikzee. www,marmur.nl en go2music.nl waarop je o.a. foto's van concerten in het Zuiderpershuis aantreft!