Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag. / Opmerkingen


Gast

#501 Re: Re:

2017-11-01 17:41

#433: Mo - Re:  

 Nu precies

die mensen beslissen niet de beslissingen worden van hogerhand genomen 

in geval MP zelfs vanuit justitie en dergelijke

de mensen op de werkvloer hebben slechts te doen wat hen word verteld

dus ja ook in deze rammelt de petitie 


Gast

#502 Re: Re:

2017-11-01 17:46

#496: Lydia Jong - Re:  

 En wat doe jij met al die verhalen

allemaal lezen

dijn in kader van de privacy

is niet beter een punt te zoeken zodat het directer bij het ministerie komt?

en de petitie open houden is de petitie niet meer serieus maken

grote publiek zag je een petitie aanbieden aan iemand die bijna minister af was

timing fout

titel fout

meldpunt is er al dus overbodig

mooi aantal handtekeningen opgehaald maar moet een x klaar zijn 


Gast

#503

2017-11-01 21:12

Lydia,
Het is heel goed dat je dit hebt gedaan. Dit mag nooit meer gebeuren.
Ik zie zoveel berichten over wat niet en wel
Ik zelf denk aan de afschuwelijke momenten die Anne Faber heeft meegemaakt in haar doodsnood.
Dergelijke personen die dit doen mogen wat mij betreft NOOIT meer vrijheid/samenleving komen
Dit had beslist voorkomen kunnen worden door de beslissing van toen destijds rechter.
Je kunt je eigen dus afvragen wat/hoe rechter zijn in hun beslissing.
Het is duidelijk dat rechters in verschillende provincies grote verschillen tonen in strafzaken en de opgelegde str
Voor deze Rechter die MP beoordeelde: Schaam je diep. Ergens heb je haar dood op je geweten. (mijn mening)
Gast

#504 Re: Re: Re:

2017-11-02 15:52

#502: - Re: Re:  

Lydia doet enorm haar best om iets van de grond te krijgen en daar heb ik en gelukkig vele met mij, respect voor

gast

#505 Re: Re: Re: Re:

2017-11-02 15:58

#504: Gast - Re: Re: Re:  

 Oeps foutje.

ik wilde laten weten dat ik en vele met mij dat zeer waarderen.diegenen die commentaar hebben hadden dan zelf maar iets moeten opstarten, maar ja negatief commentaar is makkelijker dan positief bezig zijn

Lydia, heel veel mensen zijn blij met jou actie nu maar hopen dat doet door de nieuwe minister goed en snel wordt opgepakt.


Gast

#506 Re: Re: Re: Re: Re:

2017-11-02 16:28

#505: gast - Re: Re: Re: Re:  

 Wie zegt dat velen zelf niets deden

mensen zochten 

mensen leefden intens mee

mensen kregen de kans niet verder iets te doen omdat mevrouw de Jong alles naar zich toe trok voor een ander evt in groepsverband iets kon doen.

 


Gast

#507

2017-11-02 17:53

Wij hebben een dochter van net achtien , maar door het systeem dat schijnbaar zo hoordt krijgt ze maar geen hulp in de vorm van terapie ,te duur geen geld ga zo maar door wij lopen op onze tenen , WAT OP ONZE NAGELS om de vrede te bewaren...
gast

#508 Re:

2017-11-02 18:07

#507: -  

 Moeten de mail's over wie het goed doet of het in ogen vananderen niet goed doet maar eens stoppen!!!!!!!! ik heb veel respect voor mevr Lydia de Jong, Lydia, dank je wel.

nu maar hopen dat er iets mee gedaan wordt.


Gast

#509

2017-11-03 08:50

Zoveel respect voor jou.
Groetjes Miranda

Gast

#510

2017-11-05 10:12

Hoi Lydia, je doet fantastisch werk!! Spijtig te moeten lezen dat sommige mensen geen begrip hebben voor de enorme hoeveelheid werk welke dit voor jou meebrengt, en dan hun onvrede gaan uitten. Ik hoop dat je dit heel snel naast je neer kan leggen!! Vr. Gr. Martin

Gast

#511

2017-11-05 18:16

Er moet heel gauw wat gebeuren met het rechtssysteem!!!

Gast

#512

2017-11-06 10:50

Waar mogen die verhalen heen gemaild worden?

Gast

#513

2017-11-08 07:39

Beste Lydia,

Mensen zoals jij zijn buitengewoon speciaal.
Ik heb respect voor de manier en de energie waarop jij deze misstand aanpakt.

De overheid heeft de grote onvrede die er leeft onder de bevolking op geen enkele wijze in de gaten.

Veel sterkte met het vervolg van je actie.
mvg

Frans Schmitz

Gast

#514

2017-11-15 08:01

Voor mij en mijn familie heeft u het heel goed gedaan, ook wij verloren een familielid dat vermoord werd door iemand die niet in de straten van Nederland thuis hoorde. Het is inmiddels zo'n 25 jr geleden maar een kras op onze ziel die wij nooit meer kwijt geraakt zijn. Ik steun uw initiatieven van harte. Veel succes Johan

Gast

#515

2017-11-15 19:31

Hoi Lydia,

Twijfel niet aan jezelf hoor, je hebt het gewoon goed gedaan. En goed bedacht om de petitie open te laten staan.
Als ik dit lees ben ik nog steeds verdrietig en heel boos om het falen van zoveel instanties en de minister.

Anonymous

#516

2017-11-22 19:32

Dank voor alle moeite!
Anne-Marie

#517 Reactie van het ministerie van Justitie en Veiligheid.

2017-12-01 12:03

Lieve en beste Lydia,.

Ik heb vandaag een reactie ontvangen op mijn brief van het ministerie van justitie en Veiligheid over vragen die ik aan de nieuwe minister stelde over Anne Faber en straffen voor zeden en geweldsdelinquenten. Als je interesse hebt in de inhoud van deze brief wil ik dit graag aan je e-mailen. Zou je me dan een e-mailadres kunnen geven waar ik dit naartoe kan sturen?

Een wijziging in de wet wordt vermoedelijk op 23 januari 2018 in de eerste kamer behandeld. Het wordt behandeld als een wetsvoorstel Forensische zorg, zo lees ik in deze brief 

Meer van de inhoud n.a.v. mijn vragen stuur ik je graag toe.

Lieve groet van Anne-Marie. 

Prettig weekeinde gewenst.


Anonymous

#518

2018-02-21 08:57

Enig nieuws wat deze petitie heeft opgeleverd in de Tweede Kamer?


Gast

#519

2018-09-24 15:30

Volhouden je doet prima werk

Gast

#520

2018-09-24 20:27

Het is vreselijk nieuws betreffende Anne Faber en het is duidelijk dat het zgn. rechts-systeem in Nederlland meer consideratie met de dader heeft dan met het slachtoffer.

Gast

#521

2022-06-09 12:12

Goed bezig er zijn veel misstanden in ons Systeem

Gast

#522

2022-06-16 16:09

Ongelooflijk knap om zo iets op te pakken, want het is echt vechten tegen de bierkaai. Ik steun van harte Uw inspanningen om zo iets te publiceren

Gast

#523

2022-06-16 16:26

Grote klasse wat je tot nu toe hebt bereikt. Een leermoment voor velen van ons.mijn overleden vrouw zei altijd: OMZIEN NAAR ELKAAR IS EEN WERKWOORD. Ik ben daar van harte mee eens



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...