Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag. / Opmerkingen


Gast

#176

2017-10-29 09:33

"Onderzoek minister".

Gast

#177

2017-10-29 09:33

Beste Lydia, ik vind het een prima initiatief. Ik ondersteun het dan ook van harte. Oprecht bedankt voor je voortrekkersrol. Groet Jan Braber

Gast

#178

2017-10-29 09:33

Kan slechts zeggen dat ik waardering en bewondering heb zoals u deze (onze) zaak behartigd.
Hoop wel dat we ook nu niet met een kluitje het riet worden ingestuurd. We weten immers al decennia-lang dat de huidige politiek niet te vertrouwen is. Kijk maar weer wat er zoal door de politiek (met name CDA) wordt gezegd over het referendum over de sleepwet. Een zaak die ook vele Nederlanders bezig houdt, en terecht.
Dat verontrust mij enorm. Deze politiek is niet meer van de Nederlanders, want er spelen veel andere belangen.

Nogmaals succes en hiermee spreek ik ook mijn vertrouwen in u uit.

A. Damen.


Gast

#179

2017-10-29 09:33

Ga zo Door Lydia.
Trots op je.
Grt monique

Gast

#180

2017-10-29 09:34

Ik geloof jou gelijk Lydia..
ik vind t erg moedig en goed van jou dat je dit doet .
De petitie open laten staan is een goed idee . Laat t volk maar spreken. Laat t ministerie maar zien wat er gebeurd in ons land . T is te gek voor woorden dat dit kan gebeuren. Vast is vast en niet eerder los en na moord zowieso nooit meer vrij .
Ik wens iedereen sterkte doe dit hebben moeten mee maken.
Gr Annet

Gast

#181

2017-10-29 09:36

Super wat jij doet Lydia! Ik heb veel respect voor jouw hoe jij dit aanpakt en ook hoe jij ons op de hoogte houdt. Chapeau!

Gast

#182

2017-10-29 09:36

Het rechtssysteem faalt inderdaad dit had nooit mogen gebeuren. Mijn eigen ervaring is als je als slachtoffer iets meemaakt, vaak zelf in de verdachtenbank komt te zitten. De dader krijgt alle rechten. Ik snap dat het ook voorkomt dat mensen vals beschuldigd worden, maar ook dan lijkt het rechtssysteem niet te willen zien. Het rechtssysteem is naar mijn mening compleet doorgeslagen. Kijk naar de zaak Holleeder deze man mag nooit meer vrij net zoals de dader van Anne Faber. Dit zijn psychopaten, die er niet voor terug deinzen, om een ander onherstelbaar leed aan te doen. Door hun manipulatieve gedrag weten ze hulpverleners en het rechtssysteem te bedriegen. Strafrechtdeskundige Henny Sackers moest zich schamen over het stukje wat hij heeft geschreven. Als ervaringsdeskundige en ex van een justitie man die redelijk hoog zit, weet ik als geen ander wat voor machtsspelletjes er gespeeld worden op hoog niveau.
Ik heb afgelopen verkiezingen voor het eerst niet gestemd. Stemde jaren VVD. Zij beloofde in 2012 ook meer rekening te houden met slachtoffers, wat ik zie dat mensen als Michael P alle rechten krijgen, en als nabestaanden en slachtoffer krijg je vaak levenslang, of moet je het net zo als Anne Faber met een afschuwelijke dood bekopen.

Gast

#183

2017-10-29 09:36

Vreemd? De minister hoeft de afgelopen 10 jaar de zaken waarbij tbs patienten keer oo keer de fout in gaan open te slaan om te zien hoe fout het systeem in elkaar zit. Daar komt bij de bezuinigingen op dit soort instanties van het kabinet rutte de afgelopen jaren.

Gast

#184

2017-10-29 09:37

Respect voor jou!!!
groet Trudy Siermans

Gast

#185

2017-10-29 09:38

Je doet het geweldig

Gast

#186

2017-10-29 09:41

Dank en respect voor alle inspanningen. Paul Baak, Voorburg

Gast

#187

2017-10-29 09:45

Heel goed en moedig dat je deze petitie bent gestart en al zoveel vorderingen hebt gemaakt,respect.en je hebt je hart op de goede plek,fijne zondag Cora

Gast

#188

2017-10-29 09:48

Beste Lydia , u heeft inderdaad iets unieks gedaan . Ook vraagt u om andere wantoestanden te melden . Vandaar meld ik u een relaas dat ik in mijn nabije omgeving heb meegemaakt . Ouders van een vriend van mij , een ouder paar van rond de 65 , waarvan de moeder slecht ter been was , zijn op een zeer brute wijze in elkaar geslagen met een brommerhelm en neergestoken . Waarbij de vader ernstig gewond raakte . De daders waren Antelianen .
Het paar heeft daarvan direct aangifte gedaan bij de politie . Waar ze al heel snel op terug zijn gekomen door het feit dat de daders , inzage krijgen in de aangifte , en zodoende het adres en telefoonnummer van de slachtoffers konden achterhalen . Het stel werd door de daders opgebeld met de mededeling , (bedreiging) dat ze het karwei zouden komen afmaken , als ze niet snel de aanklacht in zouden trekken . Waarop de ouders dat ook meteen gedaan hebben , uit angst vermoord te worden . Dit zijn toch toestanden in dit land die niet door de beugel kunnen . Het slachtoffer word totaal niet beschermt en de dader word bevoordeeld de wereld op zijn kop dus. Lydia ik begrijp dat dit iets heel anders is dan de zaak van Anne , maar wilde het je toch melden om er op te wijzen dat het rechtssysteem in ons land aan alle kanten rammelt en vaak uit valt in het voordeel van de dader in plaats van het slachtoffer .

Lydia heel veel respect voor je inzet , die uiting geeft aan de verontwaardiging van heel veel mensen , over ons rechtssysteem . Dank dat u dit mogelijk hebt gemaakt .


Gast

#189

2017-10-29 09:50

Oma dat u dit gedaan hebt, maar hoe zit het nu met de aanklacht, is dat ineens van de baan nu die minister zo lief doet? Die aanklacht gaat toch wel gewoon door.

Gast

#190

2017-10-29 09:55

Succes!!

Gast

#191

2017-10-29 09:56

Beste Lydia, Mijn respect, bewondering en ondersteuning voor je moedige, waardevolle en belangrijke initiatief. Het 'collectief van de overheid' vergeet vaak het 'belang van het individu'. De eerste taak van de overheid is niet de economie, gezondheidszorg, educatie of wat dan ook, maar in eerste instantie justitie, politie en leger, haar EERSTE taak is de veiligheid van haar bevolking. Niets meer en niets minder. Dank je! Rik Cruys

Gast

#192

2017-10-29 09:57

Erg goed gedaan, respect voor al je werk.

Gast

#193

2017-10-29 10:00

Prachtig! Getuigt van moed en doorzettingsvermogen, empathie en de wil om daadwerkelijk iets te betekenen voor de mensen rondom, de maatschappij, voor allen die gewoon weg recht hebben op een veilig leven, vooral om het leven van onze jonge mensen in de toekomst veilig(er) te stellen. Houdt moed, spreek via deze petitie.

Gast

#194

2017-10-29 10:02

Wat een ongelofelijke prestatie. Ontzettend veel respect naar u toe en dat het snrl resultaat mag hebben in ons falende rechtssyteem.
Onze dochters vrouwen en zussen en moeders horen veiliger te zijn en hopelijk ziet de minister dat in. Ga zo door.

Gast

#195

2017-10-29 10:03

Je bent een toppertje.
Groet Betty Ruurs

Gast

#196

2017-10-29 10:03

Gehele straf uitzitten en verplichte psychologisch onderzoek stengere straffen geen taak straffen

Gast

#197

2017-10-29 10:05

U bent heel goed bezig.
Ga alstublieft hiermee door.

Gast

#198

2017-10-29 10:05

Hallo Lydia,
Ik heb je aankondiging aan mijn beste vriendin gestuurd. Haar dochter is ongeveer 7 jaar geleden aangevallen in Hoofddorp.
Ze is ontsnapt aan de aanval/aanranding van een poolse man die haar na het uitstappen van de bus bij het station 's avonds in de bosjes heeft gesleurd,ze is tijdens de aanval bedreigd met de dood als ze zou gillen. Omdat er mensen langs kwamen heeft ze kunnen ontsnappen.
De politie in Hoofddorp heeft hier niets mee gedaan.
En de dochter heeft de gebeurtenis geblokkeerd en wil er eigenlijk niet over praten.
Dus denk ik dat er van de moeder (mijn beste vriendin) een reactie gaat komen. Bij haar leeft het nog steeds, ook denk ik bij de dochter, en bij mij zeker omdat ik ook het e.e.a. heb meegemaakt (ik ben nu 64 jaar oud), ik heb altijd het gevoel gehad en terecht, dat vrouwen vogelvrij zijn en dat er met ons gedaan kan worden waar mannen zin in hebben zonder serieuze consequenties. Veiligheid en justitie dient vrouwen niet!.

Ik heb de indruk dat de regering niet blij is met de petitie en dat ze willen dat de aandacht die het heeft gekregen verdwijnt, Juist daarom ben ik heel blij dat de petitie nog steeds open is.
Zou het misschien mogelijk zijn voor je om een FB pagina te openen voor de petitie. En dan met admins/moderators per provincie te bewerkstelligen dat dit niet onder het vloerkleed wordt geveegd.
Voor Anne Faber.

Mvg
Hilke (op FB Vahana Hilke Eitner).
Tenno van Noord

#199 Anne Faber petitie

2017-10-29 10:06

Geweldig gedaan hoor Lydia. Fantastisch dat je dit op je genomen hebt!!


Gast

#200

2017-10-29 10:08

Jammer, Lydia, dat er altijd negatieve reacties op alles zijn . Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken. Ik vind geweldig wat je (en wij ook een beetje) voor elkaar hebt gekregen!
Chapeau!
Fijne zondag,
Margret



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...