Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag. / Opmerkingen


Gast

#151

2017-10-29 08:53

Gewoon open houden inderdaad. Alles wat er nog bij komt aan handtekeningen is beter voor iedereen. Succes verder Gr Lydia

Gast

#152

2017-10-29 08:55

Beste Lydia, kritiek zal er altijd zijn. Maar wat jij hebt gedaan en blijft doen is ronduit fantastisch! Vooral dat de petitie open blijft staan is een heel verstandige en slimme beslissing. Dat houdt de druk op de politiek.
Ik heb bijzonder veel respect voor je initiatief en je optreden.

Vr groet,
Henk Boting

Gast

#153

2017-10-29 08:55

Bedankt voor alles wat je doet geweldig dat er iemand is opgestaan en actie onderneemt

Gast

#154

2017-10-29 08:57

Onderzoek minister

Gast

#155 Re:

2017-10-29 09:01

#16: -  

 En hoofdletters horen alleen aan het begin van een zin of bij een naam. En iedere zin eindigt met een punt/stip.

(Bedoeld voor de schrijver/schrijfster van #16.)


Gast

#156

2017-10-29 09:01

Wat een energie steekt u er in. Chapeau daarvoor. Ik volg u graag op de voet. Want ook ik tekende de petitie met het zelfde doel als ieder ander. Succes en veel dank voor uw moeite.

Gast

#157

2017-10-29 09:08

Hoop dat hier idd iets uit voorkomt en ik ben blij dat u zich hiervoor inzet wij hebben kleinkinderen van 12 en 16 jaar en maken ons hier toch best wel zorgen over als je dit weer hoord wat Anne Faber is overkomen we worden soms weemoedig van het rechtssysteem hoe het nu is in ons land daarom hopen we door u inzet dat er mss toch iets veranderd wij zijn blij met u inzet

Gast

#158

2017-10-29 09:08

Lydia

Geweldig wat jij doet.

Gast

#159

2017-10-29 09:08

het is al weer gebeurd maar dat moisten we los zien van anne faber ..moet je deze deskundigen ???? niet straffen en vooral de rechters die zulke miskleunen maken? er wordt ook al zeer verzoenend opgetreden tegen terug gekeerde IS jihadisten want ook deze moete zonodig nieuwe kansen krijgen...om opnieuw aanslagen te plegen en dan...dit had eigenlijk niet Mogen gebeuren hadden we dat toch maar eerder geweten Het OM om misselijk van te worden hoewel ze hun werk toch wel goed doen want als je je hondje op het strand los laat lopen krijg je zomaar 100 euro boete en dan nog niet te spreken over 5 km te hard rijden meer dan 100 euro

Gast

#160

2017-10-29 09:09

Beste Lydia,
Dank voor je geweldige inzet.
Op je laatste vraag over wantoestanden bij justitie kom ik later terug.
Voor nu fijn weekend,
Ed Hoenstok.

Gast

#161

2017-10-29 09:13

Dat dit ''rechtssysteem'' aan alle kanten faalt is onweerlegbaar. Laatst las ik nog een artikel, dat gevangenissen leeg staan en dat het dus goed gaat met de afname van misdaad. Het tegendeel is waar. De reden dat gevangenissen leegstaan is dat er
meer criminelen, buiten de gevangenis zijn als in de gevangenis. Een tweede reden, zijn de domme straffen van justitie, Taakstraf in plaats van gevangenisstraf. Een derde reden is de stelling ''criminelen en moordenaars moeten een tweede kans krijgen.'' Krijgt Anne Faber die tweede kans? Het rechtssysteem in Nederland kan regelrecht aan het spreekwoord " Zachte heelmeesters maken stinkende wonden'' worden gekoppeld.

Gast

#162

2017-10-29 09:13

Lieve Lydia,

wederom mijn dank en mijn bewondering voor hoe je dit allemaal hebt gedaan!

Ik vind het bijzonder triest als ik vervolgens lees dat mensen bij jou hun onvrede komen uiten of kritiek op jou hebben.
Heel erg jammer, maar haters gonna hate. Bedenk echter dat JIJ in je eentje meer hebt bereikt dan al die mensen die slechts hun onvrede en kritiek uiten, maar geen vinger hebben uitgestoken om ook maar iets te veranderen.

Ik vind je een held! En ik weet zeker dat de families van Anne Faber, en alle andere Anne Fabers waar wij niets van weten, zich bijzonder gesteund en gehoord voelen door de beweging en verandering die jij in gang hebt gezet.

Lieve groet,
Ingeborg


Gast

#163

2017-10-29 09:14

1e. respect voor wat u heeft gedaan.
2e. jammer dat het gesprek met de Minister niet is opgenomen en openbaar gemaakt. nu lijkt het toch weer een beetje op verdwijnen in de doofpot.

Gast

#164

2017-10-29 09:15

Beste mevrouw de Jong,
U doet het heel goed. Ik heb bewondering voor u. Het is niet niks om dit te doen.
Veel succes verder.
Met vriendelijke groet,
Anneke Winder

Gast

#165

2017-10-29 09:16

Nee, je kan het niet goed doen voor iedereen. Maar voor 99,9% heb je het prachtig gedaan. Mijn bewondering en dank.

Gast

#166

2017-10-29 09:20

Dank je wel voor het nemen van het voortouw en het is geweldig dat er actie is ondernomen. Hoe vaak klagen we en doen we er verder niets aan.
Gelukkig dat je toch het positieve van je actie blijft zien, ongeacht soms ietswat negatieve reacties.
Bedankt!

Gast

#167

2017-10-29 09:21

Schandalig zoals de wet nu in elkaar zit ! Tijden zijn veranderd , de Nederlandse cultuur is veranderd daarmee moeten we ook de wet veranderen zodat dit wat gebeurd is met Anne niet weer kan gebeuren !! De straffen moeten zwaarder worden zodat die gekken 2 keer nadenken voordat ze zo iets doen . RIP Anne Faber .

Gast

#168

2017-10-29 09:22

Beste Lydia, Geweldig deze petitie. Ik heb zelf ook een situatie meegemaakt waarin het rechtssysteem jammerlijk gefaald heeft en worstel nog elke dag de gevolgen hiervan. De dader loopt al weer de boel overal te verzieken. Is in zijn proefperiode meermaals de fout ingegaan. Dat allemaal zonder consequenties. Het is wachten op het volgende dodelijke slachtoffer.


Gast

#169

2017-10-29 09:23

Hoi Lydia,

Helaas is het onmogelijk om iedereen tevreden te kunnen stellen. Maar zoals je zelf al zegt , wat we nu met zijn allen hebben gedaan is bijzonder. Laten we hopen dat er daadwerkelijk naar het volk geluisterd word en dat de wetten worden aangepast.
Bedankt voor jou inzet Lydia en een fijne zondag.

Gast

#170

2017-10-29 09:23

Dank voor wat je doet Lydia en dat je ons ook nog op de hoogte houdt.
Diep respect!

Diana

Gast

#171

2017-10-29 09:25

Mensen mogen altijd kritiek hebben. Feit blijft dat er een heleboel mensen een statement hiermee willen maken en dat dat goed gelukt is. Als mensen geen kritiek meer mochten geven dan zou ik nu ook niet mogen zeggen dat ik het nogal kortzichtig vind van mensen die de petitie niet tekenen omdat ze de bewoording niet goed vinden (zoals de meneer van de radio-uitzending). Eerlijk is eerlijk. Zelf zou ik het ook anders verwoord hebben, maar om een tekst te schrijven waar iedereen 100% achter staat is domweg onmogelijk. Gemiste kans als je een goede actie om die reden aan je voorbij laat gaan. Het enige alternatief is domweg niks doen. Dom, dom dom...

boze burger

#172

2017-10-29 09:28

Lieve Lydia

Wat een geweldige kanjer ben je. POWERVROUW van het jaar 2017.

Dank voor je geweldige inzet.

Mensen die  kinderen en vrouwen verkrachten en vermoorden horen niet meer thuis in deze maatschappij.

Heb op tv gezien dat in Amerika voor zulke misdaden de dodencel wacht, of nooit meer vrij.

Hoog tijd dat dat hier ook gebeurt.

 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2017-10-29 09:30



Gast

#174

2017-10-29 09:32

Super respect voor je!! Moedig!!!

Gast

#175

2017-10-29 09:33

In mijn ogen, heb je alles goed gedaan Lydia. Ik bewonder jouw initiatief en doorzettingsvermogen met deze kwestie.
Fijne weekend, Mara.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...