Anne Faber dood door schuld rechtssysteem

Anne Faber dood door schuld rechtssysteem / Mededelingen / Oproep en een kort verslag van afgelopen dinsdag. / Opmerkingen


Gast

#226

2017-10-29 11:12

Ik vind het geweldig wat je doet en wat er al bereikt ia!!!

Imke de Boer


Gast

#227

2017-10-29 11:17

Geloof me als ik zeg dat ik enorm respect voor je heb, ga er maar eens aanstaan om dit in goede en de juiste banen te leiden, dus van mij krijg je een 10+
je doet er tenminste wat aan, voor zo ver mij bekend is zie ik nog niemand hiermee aan de slag gaan! Ik lisa steun je hoe dan ook

Gast

#228

2017-10-29 11:23

Die ex mariner in het zuiden van het land. Loopt nu alweer bijna vrij rond !! Ooit in Groningen waarna ene tbs in Assen zomaar aanbelt en iemand afslacht. Een beest van ene kerel. Vrijlating van iemand die achterop een bromfiets zat en zogenaamd niet schuldig was. Ik meen overval op juwelier.e bezig. Ik was super onschuldig in persoonlijke zaak, weke ik hier niet omschrijf. Sprookjesverhaal waarbij de eerste beste agent moet zijn gaan twijfelen. Betrokken rechercheur is inmiddels pleite en raakte kennelijk verliefd en ging vel te ver. En heel vreemd OM giong zomaar mee. mb aanhouding. Mijn leven verwoest!!Afijn, er zijn honderden gevallen. Puttense moordzaak.( d etoenmalige leider kreeg erebaantje notabene!) Zaak Marianne Vaatstra. P:as na aandringen na jaren van Peter R de Vries kwam er schot in. Maup Caransa onderzoek. Die verpleegster die jaren onschuldig vast zat. . Kortom duizenden voorbeelden. Na Anne ook weer in het noorden van het land. Zaak Saban. Zaak van die ander zware crimineel die enkelbandje kreeg na maanden onderzoek van recherche. Hop bandje doorknippen en in vliegtuig naar Turkije. Tijd voor onderzoek naar DIE rechter. Tot 2x toe!!.

Gast

#229

2017-10-29 11:24

Van mij krijg je een dikke pluim. Het zijn vooral de rechtsgeleerden die nu zuurpruimerig met de zogenaamde uitleg van wetsartikelen komen om jouw actie onderuit te halen. Dat toont vooral hun eigen onmacht en gevoelloosheid uit. Negeer dat soort lieden en blijf strijden voor een goede zaak! Peter van Weel

Gast

#230

2017-10-29 11:27

Beste Lydia,
Ik hoop dat je nog vele mails mag ontvangen. Ik wens je heel veel succes en blijf de voortgang volgen. Ook deel ik het zoveel mogelijk op social media.
Mvg, Annet.

Gast

#231

2017-10-29 11:31

Graag spreek ik, mede-ondertekenaar van de petitie, mijn grote waardering uit voor uw enorme inzet. Ondanks uw woede over het gebeurde is het u gelukt de juiste maat in het oog te houden. We hebben helaas moeten constateren dat er ook velen zijn die de oprechtheid van uw bedoeling in twijfel trekken. Ik hoor daar in elk geval niet bij. Integendeel: ik ben juist van uw oprechtheid overtuigd. Dat mensen verschillend denken en het begrip 'tolerantie' verschillend interpreteren moeten we respecteren. Maar ik word boos als men ons al bij voorbaat verdacht maakt omdat wij populistische sentimenten in de kaart zouden spelen. Ik sta volledig achter u.
Kees Mijderwijk

Gast

#232

2017-10-29 11:33

Dank je wel dat je dit wilt doen Lydia voor ons allemaal en om onze kinderen te beschermen
Het is verschrikkelijk dat dit soort eerst moeten gebeuren voordat het rechtssysteem wakker geschud wordt.dank je wel voor je inzet

Gast

#233 Re:

2017-10-29 11:34

#220: -  

 Bijzonder jammer dat u dit zo ziet.


Gast

#234

2017-10-29 11:36

Fantastisch nieuws en erg bedankt voor de inzet! Nu blijven volhouden, zodat er een verandering tot stand gaat komen.
Op psychiatrisch/ psychische gebied is er nog zo veel onduidelijk en behoeft meer wetenschappelijk onderzoek. Tot die tijd moeten de burgers beschermd blijven!! Dus verandering van het rechtssysteem is echt noodzaak.
Jack

#235

2017-10-29 11:38

Lydia, Chapeau!


Gast

#236

2017-10-29 11:42

Beste Lydia,
Heel goed gedaan en het zal ongetwijfeld een pittig gesprek zijn geweest. Volhouden voor de toekomst: steeds weer herhalen dat dit niet kan....

Gast

#237

2017-10-29 11:46

Mijn grote bewondering voor hoe u / je dit hebt aangepakt en dit blijft doen zodat het hopelijk onder de aandacht blijft bij politiek Den Haag en anderen.
Hartelijke groet,
Lydia manche.

Gast

#238

2017-10-29 11:46

Alle waardering voor uw werkwijze, inzet en resultaat tot nu toe. Han Schneider

Gast

#239

2017-10-29 11:46

Lydia je bent geweldig!!

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2017-10-29 11:50


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2017-10-29 11:53



Gast

#242

2017-10-29 11:54

Beste Lydia,
Dat je in je eentje op deze manier inzet hebt voor iets wat in heel Nederland leeft, verdient groot respect! Maakt niet uit dat het niet iedereen tevreden stemt; dat kan ook niet. Van mij verdien je respect, respect en respect!! Het kan niet anders dan dat er vanuit de regering actie op volgt in de vorm van een wetswijziging. Dank voor je initiatief! Groet, Monique

Gast

#243

2017-10-29 11:54

Heel goed gedaan Lydia, bedankt!

Gast

#244 Re: Re:

2017-10-29 11:55

#233: - Re:  

 Niet zo zien zo is het

alles begon met een petitie


Gast

#245

2017-10-29 11:59

Beste Lydia,
Je hebt het héél goed gedaan! De beste stuurlui staan aan wal, zoals ze zeggen. Nogmaals proficiat met je initiatief en hopelijk is deze petitie de aanzet om het door en door rotte rechtssysteem (ook in België!) EINDELIJK grondig te veranderen.
Met sympathie en vriendelijke groet,
Koen Vermeiren (België)

Gast

#246

2017-10-29 12:02

Lydia, ik kan alleen maar zeggen, wat ben jij goed bezig!

Gast

#247

2017-10-29 12:03

Het is geweldig wat je hebt bereikt Lydia. Petje af. Het is noodzakelijk om de Haagse pluchezitters duidelijk te maken dat het zo niet verder kan. Ons hele rechtssysteem is vergiftigd. Er is alleen maar aandacht en nazorg voor de daders en de slachtoffers worden overal vergeten. Dat moet anders. Een dader moet standaard opdraaien voor alle kosten van hetgeen hij/ zij heeft aangericht. Nu vallen slachtofers in een diep gat en moeten maar zien hoe ze het allemaal geregeld krijgen. Worden daarmee afhankelijk van verzekering en sociale voorzieningen en krijgen te maken met koele instanties. Hoe anders is het voor de daders. Niet meewerken aan TBS is standaard opleggen van TBS met dwangverpleging en de dader moet het tegendeel dat hij/ zij wel geschikt is om terug te keren in de maatschappij maar aantonen. Als ik een snelheidsovertreding bega en er wordt een foto gemaakt van de achterkant van de auto moet ik ook aantonen dat ik niet de dader was. Het softe gedoe voor daders moet echt stoppen!! En iedereen die vindt dat die zieke daders noig een kans verdienen moeten die lui dan maar in huis nemen en ze verder opvoeden en niet de maatschappij er mee opzadelen. Verder moeten er minimum straffen komen en minder mogelijkheden voor rechters om zielig doende daders ter wille te zijn. Verlof geven omdat de oma oid overleden is. Te gek voor woorden. Dat is de concequentie van de daad die ze begaan. Dus aanpakken. Ik beschou daders net als onkruid in de tuin en die koester je niet maar verdelg je. En alleen in hele uitzonderlijke gevallen kan ik begrip opbrengen voor een dader zoals iemand die jarenlang wordt getreiterd iod.

Gast

#248

2017-10-29 12:04

Hopend dat deze inzet vruchten afwerpt. en een mogelijke omkeer van de rechtspraak zoals deze nu is.
s.t.

Gast

#249

2017-10-29 12:05

Keurig! Nu volhouden en concretiseren!!!!

Gast

#250

2017-10-29 12:12

Wij zijn, ondanks dat sommige mensen vinden dat je het niet goed zou hebben gedaan, ontzettend blij met dit initiatief en jouw gedreven inzet. Daar is in onze ogen helemaal niets mis mee, integendeel als je kijkt naar de vele aanmeldingen!!!! Respect en wat ons betreft verdien je een lintje!



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...