Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Akkerdreef

#126 Te groot en niet gematigd

2011-10-08 19:38

Eens met vorige reactie, of het nou gaat om een moskee, kerk of fitnesscentrum van 600m2, er is niet genoeg plek voor die omvang hier! Ik ben absoluut niet tegen de islam, maar de betreffende organisatie staat helaas ook nog eens niet bekend als erg gematigd. Dat het een zo'n moskee is verergert de zaak voor mij dus wel. De score op de leefbaarheidsmonitor van de wijk gaat al achteruit, eerlijk gezegd ben ik bang dat een moskee van dezw omvang de leefbaarheid verder verslechterd.

Gast

#127

2011-10-08 19:53

Ik ben het niet eens met dit gebedshuis op deze locatie, want er is al weinig parkeergelegenheid In de buurt. Op de locatie is al een geloofhuis aanwezig. M.i. Is het niet verstandig om twee geloven op 1 locatie te hebben.

Gast

#128

2011-10-08 19:55

bouw het lekker in de nieuwe wijk oosterheem of de oude wijk palenstein

Gast

#129

2011-10-08 19:58

onder andere waardevermindering van de huizen
buurman

#130 moskee NEE

2011-10-08 20:07

zijn ze helemaal zot geworden daar in dat stadshuis...
durf te wedden dat er geen enkele wethouder hier een huis heeft wat straks met 30.000 euro daalt
omdat er een MOSKEE!!!!! in ze tuin staat.
ook geen moskee in loco of oosterheem,er zijn er al zat hier in de regio.
dus kom a.u.b met ze allen a.s donderdag 19:00 naar het stadshuis.om ze te laten weten hoe we er over denken...

Gast

#131 Re:

2011-10-08 20:42

#1: -

WAT DACHTEN JULLIE VAN HET OUDE DSO TERREIN DAAR IS PARKEERPLAATSEN EN RUIMTE ZAT


Gast

#132 Re: Makkelijk

2011-10-08 21:23

#4: Piet - Makkelijk

Duizend procent met uw commentaar eens!

Detective

#133 Stiekem voor de deur

2011-10-08 21:26

Dat de Moskee hier in Zoetermeer komt is wel erg makkelijk voor de jongen van de stiekem organisatie de AIVD. Die zitten hier in Zoetermeer ,dus dat is lekker dichtbij. Dan hoeven ze niet zover te rijden.En er komen ook veel parkeerplaatsen waar de jongens van stiekem kunnen parkeren en zo met hun verrekijkers de extremisten kunnen beloeren en afluisteren wat Imam Fawaz allemaal roept achter gesloten deuren.En daarna kan heel Nederland weer roepen dat het zo erg is wat ze allemaal roepen over ons Ongelovige varkens! Wat te denken om de raadszaal leeg te ruimen omdat die niksnutten daar tot nu toe alleen maar schade toe brengen aan de stad. De raadszaal is een prachtige plek. Ze kunnen de toren van het stadhuis dan als Minaret gebruiken.

Gast

#134

2011-10-08 21:28

Staat Locomotion nog leeg? Misschien is dat een prima plek. Ik gun iedereen zijn religieuze beleving, maar dit lijkt me geen goede plek, gezien de parkeerdruk. Het gaat me niet om het groen; daar laten al die fijne autochtone wijkbewoners al zo lekker hun hond poepen; alsof daar geen luchtje aan zit...

Gast

#135

2011-10-08 21:29

laat politiek zoetermeer zijn gezonde verstand gebruiken en bouw GEEN moskee in deze rustige woonwijk. Er is nog ruimte genoeg waar niemand zich hoeft te storen aan verkeersoverlast en nog veel meer narigheid. Gun Segwaert de rust die het gewend is.

Gast

#136

2011-10-08 21:44

Als het hier inderdaad gaat om een extremistische stroming, denk ik dat we ze niet moeten vestigen in Segwaert, in Zoetermeer of Nederland. Verbieden en de jeugd beschermen van dit soort religieuze indoctrinatie!
ANTI -MOSKEE

#137

2011-10-08 21:53

PLEUR OP MET DIE MOSKEE GAAT LEKKER NAAST DIE TREINBAAN ZITTEN IN OOSTERHEEM PLEK ZAT !!!

Gast

#138

2011-10-08 21:53

Probeer eens een christelijke ontmoetingsplaats te bouwen in een islamitsch land!

Gast

#139

2011-10-08 21:57

Ben voor godsdienstvrijheid, als dit ook in andere landen wordt toegepast!

Gast

#140

2011-10-08 22:27

laten ze die moskee op de maan bouwen daar heeft niemand er last van......ik wil geen moskee voor mij deur hebben je krijgt er alleen maar overlast van en waarom moet er weer zo een mooi stuk natuur gebied kapot gemaakt worden, rot toch op met klote moskee
kaas

#141

2011-10-08 22:36

ik ben absoluut tegen een moskee in zoetermeer!!!!
wij zijn hier juist komen wonen omdat het hier geen Den haag is. en wat denken jullie van de waarde van je huis? die zakt gelijk met een ton. en wat denk je van het geluid dat zo'n moskee maakt? de hele dag dat gegalagal oprotten ermee!!!! en dan die hangjongeren die rond de moskee gaan hangen. er kan alleen maar ellende van komen.

Gast

#142

2011-10-08 22:47

Wij willen transparantie dus openheid van de gemeente De actie van de gemeente achter de rug van de bewoners is een belangrijk argument om naar bij de raad van staten een beroep in te stellen.
Wij willen demogratie. Een gebedsruimte heeft geen begrip voor onze demogratie. En zes keer per dag verkeersbewegingen in de wijk, lawaai van de randstadrail en lawaai van hangjongeren de vele inbraken is niet gewenst. Prijzen van koopwoningen zakken voor de derde keer
1. Randstadrail 2. Crisis 3. Gebedsruimte. En nog honderd andere argumenten die de kwaliteit van deze wijk naar beneden hebben gebracht.

Gast

#143

2011-10-08 22:59

Waar wij wonen hebben wij al een school en trein met
een tranformatorhuisje die lawaai maakt, een flat met
een ventilatieapparatuur dat op het dak staat, dat
herrie maakt, hangjongeren op het schoolplein en ga zo
maar door.

Gast

#144

2011-10-08 23:05

ROT OP met die klere zooi in mijn wijk.
Daar gaat de waarde van ons huis.
Om nog maar te zwijgen over de tering herrie die ze gaan veroorzaken met dat KUT gejammer uit de speakers.
Het is hier sowieso al moeilijk om een parkeer plekje te krijgen als dit doorgaat moet ik mijn auto gewoon maar ergens in een plantsoentje gaan plaatsen want verder is er geen plek, en ik ken ook geen moslims dus ik kan hem ook niet in zijn tuin of voor zijn deur zetten zoals zij nu met die KUT moskee willen doen.

Gast

#145

2011-10-08 23:13


De Moskee moet er NIET komen we hebben in de wijk
al genoeg narigheid met jongeren en seghweart gaat ook erg verloeideren en dan nog een Moskee erbij NEE bedankt is iedereen vergeten dat er 11 september 2 vliegtuigen door dit geloof de torens is in gevlogen in Newyork of wordt het even vergeten nee ik ben woedend Dus NEE GEEN MOSKEE........

Gast

#146

2011-10-08 23:58

We moeten eens een kerk proberen te bouwen in marokko, dan zouden we levend gevild worden.
Belachelijk dit, Zoetermeer nu ook al richting de afgrond.
Detective

#147 laat Wethouder Speel uw mening horen

2011-10-09 00:47

Wethouder Speel heeft een Twitter account en is bevlogen Twitteraar. Als U de wethouder aan wil spreken op de plannen blijf dan in ieder geval netjes ,schelden en bedreigen is zinloos
Hier is zijn Twitter account http://twitter.com/#!/frankspeel

Gast

#148

2011-10-09 01:07

ze moeten eens bouwen aan nieuwe goede speeltuinen en geen moskees!! kost alleen maar een hoop geld! en veel mensen hebben er last van!!

Gast

#149

2011-10-09 11:26

Volgens mij is dit een prima petitie omdat men in de wijk op moet komen voor hun eigen belangen en daar hoort het behouden van groenvoorziening ( wat normaal gesproken een sterk punt is van de gemeente zoetermeer)dan ook bij.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2011-10-09 12:20