Stopkinderhandel

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Stopkinderhandel.


Gast

#1

2016-10-10 08:55

Mijn zoo tje is vanaf zijn 7e levensweek uithuisgeplaatst door leugens van intervence en niet juiste onderzoek van zijn letsel. Na bijna 1 jr is hij weer thuis maar wij hebben veel moeten missen. Na eindlijk echt onderzoek is bewezen dat hij mishandeld is door het ziekenhuis en hij is onterecht afgepakt! Zoals wij altijd hebben gezegd! Er moet meer concrete bewijzen zijn en waarheids bevindingen plaats vinden voordat er zulke zware stappen worden gezet want wij zullen nooit deze tijd terug krijgen helaas

Gast

#2

2016-10-10 09:02

begeleidend schrijven

dit alles is veroorzaakt door politie enschede zij vonden het nogal leuk mijn verleden moet willig omhoog te halen waardoor ik nu doorzet

ik ben alexander verheij

een normale jongen die verneukt is door de politie zo jeugdzorg in kwam
op twaalfjarige leeftijd door drie volwassen agenten in verhoorkomer gedrukt met iets wat ik niet gedaan heb
ben daar zo bang van geworden de druk en bedreiging waardoorik toegaf en zo in jeugdzorg kwam

ik kwam op groot emaus

waar de manier naar medebewoners en mij al niet helemaal aanstonden

24 uur kamer opsluiting poepen plassen in hoekje van je kamer

gouden gids over schrijven 1200 paginas zonder wc slapen of eten of school
tot deze hele maal overgeschreven was

bosbes groep achter in ons gebouw jogie van 12 6 soms 12 uur naar lang naakt op
de trap neer gezet door begeleiding vrouwlijke begel;eiding manelijke begeleiding
mede clienten ook meiden liepen er langs zomer winter maakte de begeleiding niet uit trap was ook
in het zicht van de buiten deur ook mensen buiten dat gebouw konden dit zien


mijn oom kwam met hardaanval in het ziekenhuis mijn oom wou mij halen had geen straf of watook mocht niet mee
heb mijn oom nooit meer levend gezien dat neem ik ze nog kwalijk
ik mocht naar de begravenis aan het handje van groeps leiding half uur moest ik weer weg


vervolgens is bij mij de knop om gedraaid omdat er erg duidelijk geen enkel begrip was voor
de bewoners daar branden aan dat toeuwtje is ook zo iets

tevens bij fixatie's en time out plaatsingen zaten de begeleiders op kantoor te poggen over hoe pijn zij de betreffende
mede client deden (slachtoffer)in dit geval

de medie catie zitten sporen in van xtc en mdma ook wel bekent als (amfetaminne)
deze bewuste chemische troep dwongen ze de kinderen te slikken

ik ben echt nog nooit zo erg geschrokken toen ik er achter kwam wat het was
dit is mensen rechten schending

tevens zit tactus vol met ex jz junkies en leger des heils ook
kinderen uit jz worden gesloopt inplaats van geholpen ja geholpen voor de geld
knip van justitie en de staat en de stichtingen

elk kind in zone internaat krijgt de stichting 600 euro per dag voor de staat ongetwijfeld nog meer
ook bij drugs dwang verdienen de stichtingen en psychiaters aan hun optiek van hulp is een pilletje hier een pillitje
daar inplaats van het op de correcte weize op te lossen inbgesprek gaan en toty oplossingen komen
dat woord komt bij deze mensen niet voor

tevens komt daar medische schade uit dikke kinderen slacht verzorgde kinderen
door dat ze zich zelf niet meer kunnen verzorgen en zo ook niks leren om in de toekomst wat te berijkenj
kinderen worden beinvloedbaar door deze zooi waardoor zij in de maatschapij als makelijke slachtoffers zijn
voor katvangers loverboys criminele akties al dat soort sjit

is dit wat de bedoeling is dit is grof weg levens vernietiging

ook ik heb die meds gehad ook werd dikker ook ik kon mij niet verzorgen ook ik heb geen
school kunnen afmaken omdat ik doen gehouden werd leerplicht ontneming


ik heb ook deze medicatie gehad en het stoort mij vandaag de dag nog
ik slaap slecht en heb flashbaks

ben op 17 jarige leeftijd thuis gezet terwijl ik ots had ze hebben mij zo zwart gemaakt waar door ik op
trajectum hoeve boschoord kwam heb daar voor crisses gezeten echter heb ik daar 6 jaar lang mijn naam moeten zuiveren

tevens kreeg ik bewind beschikking voor mijn 18 de afgegeven zonder dat ik het goedkeurde
tevens ben ik zo tot mijn 29 in intramurale zorg gehouden

totale kosten 4miljard wat ze verdient hebben aan mij maar verder geholpen nee kapot gemaakt is de juiste benaming


ik ben niet moelijk handel baar maar wil wel eerlijk behandeld worden en met respect en ook dat er rekening word gehouden met mijn flashbaks
ik voelmij zeer bedreigd door hun inponerende gedrag waar door ik de flashbaks krijg daar maakt ploitie enschede gebruik van om zo mij
overal van de schuld te geven en ik vind dit niet leuk

ik wil gewoon met rust gelaten worden en wil dat mijn naam gezuiverd word middels generaal pardon met een fixe schade vergoeding ik moet immers alles
opnieuw doen school alles ik word door de politie lastig gevallen daardoor val ik iedereen lastig zij doen dit telkens

ik heb er niet om gevraagt ik wil mijn leven heel graag terug wand ik heb dit niet verdient
en ook niet hoe erg ik word aangepakt terwijl ik mijn best doe om buiten de politie te blijven maar ze zoeken mij op

ik heb mij zelfs soeverein laten verklaren omdat ik gewoon bang ben voor de politie

en als klapper op de vuur pijl hebben ze mij ook nog proberen te dwingen in geestelijke behandeling te gaan
dat is niert gelukt dan nog maar een leugen maken en mij zo een ibs voor schotelen

ze hebben hier mee mijn grootste angst waarheid gemaakt waardoor ik geen pschiater meer vertrouw

dit is opgezet kaart geweest en mij overal de schuld van geven terwijl ik mijn best doe uit de problemen te blijven


ik dien bij deze de artikel 12 procedure in en mijn eis is naam zuivering middels generaal pardon en alle kosten wat zij verdient hebben aan mij aan mij te betalen de slachtoffer dus
ik ben niet geholpen waarvoor dit geld bedoeld was dus wil ik het bvij deze zelf zodat ik me zelfd ga helpeh om mijn leven op te bouwen wat zij mij
ontnomen hebben

en dat alle personen die hier in vermeld staan strafrechtelijk vervolgd gaan worden
en dan bedoel ik ook eerlijk zonder partij kiezen gewoon zoals dit rechtsysteem ontworpen is
niet hoe het nu gaat corrupte en doofpotjes

gaat dit opgelost worden kan ik het een plaats geven en heeft iedereen rust van mij en
kan er vertrouwen komen tussen elkaar

ik geef hierbij de nederlandse staad een termijn van 14 werkdagen om dit te gaan oplossen en
mij mijn leven terug te geven wat de nederlandse staad mij afgepakt heeft

ik vorder het totaal bedrag van 4 miljard euro terug en excusses van de koning willem alexander conform generaal pardon
enik wil dat mijn naam hierbij gezuiverd word

gebeurt dit niet zijn alle gevolgen en kosten voortvloeiend hier uit verhaal ik ook op de nederlandse staat
14 werkdagen daarna zonder pardon europese hof in brussel

dan ga ik de rechtelijke macht aanklagen wegens medeplichtig aan kinderhandel-kindermishandeling sexueelmisbruik drugsdwang en verminking van het menselijk lichaam en misdaden jegens mens heid

dat is de laatste stap bij europese hof brussel en dan zijn de rapen zuur

Gast

#3

2016-10-10 09:03

Voor mij gaat het om de houdbaarheidsdatum die ouders krijgen om hun kind weer thuis te kunnen krijgen.
minie1000

#4 uithuisgestolen door politie en wsg

2016-10-10 09:32

mijn kleinzoon, 22-05-2013 1 week na zijn eerste verjaardag. Weg,

de dag ervoor geef je m nog een kus, dag lieverd tot morgen dan is oma er weer.

door valse leugens van een ambulantmaatschappelijkwerkster van riwbz.

ben als oma zijnde overal buitengehouden, door de bitch.

leugens en bedrog en valse info.

nooit geen papieren gekregen, kleinzoon is al 3 jaar weg en heb sinds afgelopen jaar pas de papieren binnen, van wsg.

konden we dus binnen 3mnd in hoger beroep. (deze tijd is mij ontnomen dus netzoals die van mijn dochter)

als ik Toen wist wat ik Nu weet......

ondertussen is er een kleine uk bij van nu 9 mnd. meteen een ots. maar doordat Oma heeft gezegd alles loopt Nu via mij, meteen hb aangevraagd via advocaat mieke krol. Ots ervan af dus vanwege vrijwillig hulptraject en oma .

waarheidsbevindingen? wordt niks mee gedaan. in de familie kijken? wordt niets meegedaan. wsg nalopen of het gegrond is ? wordt niets mee gedaan.? beloftes van voogden kind komt terug als je dit of dat doet? leugens. iedere mnd 2 mnd nieuwe voogd nu 3 jaar later 15 voogden verder. en zo is er nog een hele lijst.

rvkb,....raporten die niet kloppen .

ik wil mijn kleinkind bij mijn dochter waar hij hoort ondanks dat hij dus al 3 jaar weg is.


Gast

#5 Re: uithuisgestolen door politie en wsg

2016-10-10 09:39

#4: minie1000 - uithuisgestolen door politie en wsg 

 Wilt u dit via de mail sturen.

 

stopkinderhandel@hotmail.com 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-10-10 09:44


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-10-10 09:47


Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-10-10 09:48



Gast

#9

2016-10-10 09:57

Ik maak momenteel zelf het leed wat jeugdzorg heet mee ze liegen en verdraaien alles ben moeder met gezag maar informatie krijg ik niet weet nu al weer een maand niet waar mijn kleine man van bijna 3 zit

Gast

#10

2016-10-10 10:04

Omdat ik al 3jaar vecht om mijn kinderen terug te krijgen
Ik wordt niet gehoord door jgz en jarabee
Ik niem het struisvogelpolitiek zolang hun maar betaald worden en ga zo maar verder
Alles doen wat van je gevraagt wordt en blij worden gemaakt over algemeen dooie musjes

Gast

#11

2016-10-10 10:10

omdat mijn chronisch zieke kleindochter die ik altijd verzorgde op verzoek van haar aan borderline lijdende moeder is gedeporteerd door jeugdzorg en in een tehuis geplaatst is, terwijl ik de voogdij op mij wil nemen.op mijn dringende telefoontjes wordt niet ingegaan, ik krijg geen enkele informatie omdat ik geen gezag heb, ik wil haar uit dat vreselijke tehuis verlossen en weer bij me hebben

Gast

#12

2016-10-10 10:23

omdat mijn ons zoontje ten onrechte is weggeplaats zit al 5 maanden geheime locatie krijgen geen informatie weten niks waar hij zit hoe het met hem is totaal niks is totaal onmenselijk

Gast

#13

2016-10-10 11:00

Wij hebben met deze instantie temaken lopen tegen leugens en onwaarheden aan. Luisteren niet en communiceren ook niet met je. Zetten ons neer als agressief gewelddadig om hun doel te berijken. Wij vinden deze organisatie niet open en eerlijk en transparant, begrijpen niets van hun werk denk en handel wijzen.

Gast

#14

2016-10-10 11:22

Onze drie jongens zijn dit jaar uit huis geplaatst door leugens van de gezinsvoogd van het leger des Heils en ze blijft maar liegen. En ze werkt totaal niet volgens de richtlijnen. Ze is echt een kinder handelaar

Gast

#15

2016-10-10 11:49

Het enige wat ik kwijt wil is dat ze me kinderen terug moeten geven ze zijn onterecht uit huis gehaald en vals beschuldigen waar niks van waar is!!

Gast

#16

2016-10-10 12:39

We zijn hier zelf ook slagtoffer van, met onze kleinzoon Joey

Gast

#17 Re:

2016-10-10 13:49

#15: -  

 Wil je je verhaal anoniem per mail sturen naar 

stopkinderhandel@hotmail.com 


Gast

#18 Re:

2016-10-10 13:51

#16: -  

 Wilt u uw verhaal evt anoniem naar  ons toe mailen.

stopkinderhandel@hotmail.com 

Dan kunnen wij het mee nemen met deze handtekeningen  naar de 2e kamer

En u mag ook lid worden van onze Facebook groep 

https://www.facebook.com/groups/1821259751445010/

 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-10-10 14:02



Gast

#20

2016-10-10 17:47

omdat jeugdzorg en wsg onterecht haar uit huis heeft geplaatst en keer op keer leugens verteld om geld te verdienen....

Gast

#21

2016-10-10 18:21

Iedereen die hier is en zijn verhaal wilt doen stuur ons  een mail.

 

stopkinderhandel @hotmail.com

Alleen alles wel aan elkaar schrijven)


Gast

#22

2016-10-11 15:23

Hi dank hoe meer je hebt deze sites,Met Sisto sim tegen het departement van de bescherming van kinderen en hun andere,Hun onconventionele misleidende afdelingen.

Gast

#23

2016-10-11 15:38

Hi dus 1 jaar zonder reden Zij hebben mij beroofd,mijn twee kinderen, Ik weet het niet met de Nederlandse,en dus speelde ik hoe lang,bekken staat rechtvaardigheid zal niet,genaamd Tamara Van Rijn,zoveel onware,Zelfs nu, het leven huis wil om hen te geven Please help me.

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2016-10-12 20:17



Gast

#25

2016-10-13 11:23

Omdat ik gezinnen ken waar dit onterecht is gebeurd. En dit kan en mag iemand niet zomaar doen zonder dat er echt onderzoek naar is gedaan. Daarmee teken je kinderen voor de rest van hun leven.