Sluit de loempiakraam MaiSon in Rotterdam Centrum niet!

Mijn ouders staan al 20 jaar met hun loempiakraam in de binnenstad, het Rotterdam Centrum. Nu met het project van FORUM moeten ze weg zonder dat ze met zekerheid terug mogen keren. Per 30 juni 2020 mogen ze er niet meer staan. Dat vind ik echt schandalig en onverantwoord hoe ze daarmee omgaan bij de Gemeente Rotterdam. Met dit bericht hoop ik dat het aankomt bij de Burgemeester Aboutaleb en hoop ik toch dat er iets mee wordt gedaan, want dit kan toch niet.

De reden waarom mijn ouders niet meer mogen staan is omdat de looproute niet toegankelijk is voor de passanten en winkeliers, maar dit is niet waar. Mijn ouders staan op een ruim plein waar er genoeg doorloop ruimte is. De tweede reden die de Gemeente Rotterdam heeft gegeven is omdat mijn ouders in de weg staan van het kunstbeeld The Two Turning Rectangles, de twee draaiende rechthoeken, maar dat is helemaal niet waar en ook die twee draaiende rechthoeken hangen er al jaren niet meer, in verband met gevaar voor de mensen.

😡😢 Mijn ouders hebben 3 jaar geleden per 30 oktober 2017 ook niet meer mogen staan in het gebied van Zuidplein en die zaak loopt nu nog. Nu zijn mijn ouders beide standplaatsen kwijt, 2 vliegen in 1 klap.. Dat kan toch niet, dit had nooit mogen gebeuren! 😢😡

Waarom mogen de andere loempiakramen wel blijven en is mijn moeder voor de tweede keer het slachtoffer van de Gemeente Rotterdam.

Waarom moeten mijn ouders voor de 2e keer weg van de Gemeente Rotterdam?

Eerst na 31 jaar een vaste standplaats opbouwen worden wij weg gestuurd, terwijl er in 3 jaar tijd weinig aan het plein is veranderd moesten ze weg bij Zuidplein.

Nu na 20 jaar in de stad moeten ze weg!

Waarom moeten deze hardwerkende ondernemers stoppen met hun hart en ziel?

Waarom zijn mijn ouders dan voor de tweede keer de gedupeerde?

❤️ Als jullie de petitie zouden kunnen invullen, graag! ❤️

Door te ondertekenen geef ik Victor Pham toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.