Laat de loempiakraam van MaiSon Vietnamese Specialiteiten op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum staan en sluit de kraam NIET!

Mijn ouders staan al 20 jaar met hun loempiakraam in de binnenstad, het Rotterdam Centrum. Nu met het project van FORUM moeten ze weg zonder dat ze met zekerheid terug mogen keren. Per 30 juni 2020 mogen ze er niet meer staan. Dat vind ik echt schandalig en onverantwoord hoe ze daarmee omgaan bij de Gemeente Rotterdam. Met dit bericht hoop ik dat het aankomt bij de Burgemeester Aboutaleb en hoop ik toch dat er iets mee wordt gedaan, want dit kan toch niet.

De reden waarom mijn ouders niet meer mogen staan is omdat de looproute niet toegankelijk is voor de passanten en winkeliers, maar dit is niet waar. Mijn ouders staan op een ruim plein waar er genoeg doorloop ruimte is. De tweede reden die de Gemeente Rotterdam heeft gegeven is omdat mijn ouders in de weg staan van het kunstbeeld The Two Turning Rectangles, de twee draaiende rechthoeken, maar dat is helemaal niet waar en ook die twee draaiende rechthoeken hangen er al jaren niet meer, in verband met gevaar voor de mensen.

😡😢 Mijn ouders hebben 3 jaar geleden per 30 oktober 2017 ook niet meer mogen staan in het gebied van Zuidplein en die zaak loopt nu nog. Nu zijn mijn ouders beide standplaatsen kwijt, 2 vliegen in 1 klap.. Dat kan toch niet, dit had nooit mogen gebeuren! 😢😡

Waarom mogen de andere loempiakramen wel blijven en is mijn moeder voor de tweede keer het slachtoffer van de Gemeente Rotterdam.

Waarom moeten mijn ouders voor de 2e keer weg van de Gemeente Rotterdam?

Eerst na 31 jaar een vaste standplaats opbouwen worden wij weg gestuurd, terwijl er in 3 jaar tijd weinig aan het plein is veranderd moesten ze weg bij Zuidplein.

Nu na 20 jaar in de stad moeten ze weg!

Waarom moeten deze hardwerkende ondernemers stoppen met hun hart en ziel?

Waarom zijn mijn ouders dan voor de tweede keer de gedupeerde?

Mijn ouders loempiakraam op Binnenwegplein 20 in Rotterdam Centrum waar zij al 20 jaar lang staan. Voor de derde keer zijn mijn ouders als hardwerkende ondernemers gedupeerd door ambtelijke willekeur wat niet kan en gewoon niet mag!

In 2015 zijn mijn ouders door voormalig Gebiedsdirecteur Ferry Marquart naar Binnenwegplein 9 gestuurd en gedwongen, waar nu de bouwwerkzaamheden van Primark al een aantal jaren plaats vind en dat is niet de vaste locatie van mijn ouders, want die locatie hebben mijn ouders nooit aangevraagd. Mijn ouders zijn in 2015 gedwongen naar Binnenwegplein 9 en daarna in 2017 naar Binnenwegplein 6. Constant zijn mijn ouders van het kastje naar de muur gestuurd door de Gemeente Rotterdam.

Binnenwegplein 20 tegenover ZARA is altijd de vaste locatie van mijn ouders geweest en daar hebben zij ook altijd 20 jaar lang gestaan.

De Gemeente Rotterdam draait verhalen om en verteld niet de waarheid!

In 1976 zijn mijn ouders als vluchtelingen naar Nederland gekomen, vanwege heftige Vietnam Amerika Oorlog en geweld. Nooit hebben zij hun hand opgehouden en hebben ze keihard gewerkt, wat ze nog steeds met liefde doen voor hun vaste klantenkring!

Ook hebben mijn ouders het recht om halal voedsel te verkopen. Mijn vader en moeder zijn al jarenlang zelfstandig ondernemer en Maurice van de PVV kan ons niet verbieden voor halal voedsel, waar juist veel mensen van houden, zeker in Rotterdam. Een echte multiculturele stad!

Mijn moeder heeft respect voor haar moslim klanten en uiteraard haar klanten die geen moslim zijn. Daarom dat zij 100% halal voedsel verkoopt en daar staat zij 100% achter!

❤️ Als jullie de petitie zouden kunnen invullen, graag! ❤️

Door te ondertekenen geef ik Victor Pham toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.