>> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<

Quoted post

Gast

2016-03-08 22:10

Ik heb deze petitie getekend omdat ik niet sta te wachten op gelukzoekers. Ik ben zelf 19 jaar ik zit zelf bijna in de schulden en waarom me ouders hebben het niet breed ik moet van mijn salaris en studiefinancering al mijn rekeneningen betalen en deels boodschapen doen nouw dat haal ik niet ik sta altijd in de min. Deze gelukzoekers komen hier met de nieuwste van de nieuwste telefoontjes of ipads en maken selfies als ze aangekomen zijn aan land ? En dan komen ze hier zielig doen dat ze helemaal niks hebben ?? Ze lopen te zeiken dat het eten hier niet lekker is of b.v.b kleding die ze krijgen wat krijg je daar van tehoren nee het is niet mooi ik wil iets wits hebben of nee ik ga niet met een wijden broek lopen! Zijn ze helemaal gek geworden je moet blij zijn met wat je krijgt maar nee wat doet de regering nee kom maar we passen alles wel aan! Wat deze mensen krijgen allemaal in een week moeten wij (onze eigen burgers ) een maand lang voor werken of zelfs 2 of 3 ect. De vrouwen met kinderen mogen hier komen de mannen mogen terug en vechten voor hun land hetzelfde wat hier gebeurden in de oorlog alle mannen vochten voor hun land en vrouw en kinderen waren veilig.

Reacties

Anonymous

#60 Re:

2016-03-09 10:49:21

#57: -  

Over welke oorlog heb jij het? De Tweede Wereldoorlog heeft in Nederland welgeteld vijf dagen (!) geduurd. Daarna was Nederland vijf jaar lang bezet en geen enkele meer vrouw veilig, terwijl geen enkele man nog vocht (buiten een handjevol verzetsstrijders, maar die hebben eerder vrouwen in gevaar gebracht dan beschermd).

Niet zo verstandig om over geschiedenis te kwekken als je er de ballen verstand van hebt.

En dat geldt ook voor de rest van je verhaal. Je hebt duidelijk helemaal nergens verstand van, overal commentaar op en kent geen enkel feit. Zet in plaats van haatzaaiende berichtjes op het internet liever een varkensmuts op. Past beter bij je.