>> Bewoners Spijkenisse - Tegen komst Asielzoekerscentrum ! <<
Quoted post
Gast |
#572016-03-08 22:10Ik heb deze petitie getekend omdat ik niet sta te wachten op gelukzoekers. Ik ben zelf 19 jaar ik zit zelf bijna in de schulden en waarom me ouders hebben het niet breed ik moet van mijn salaris en studiefinancering al mijn rekeneningen betalen en deels boodschapen doen nouw dat haal ik niet ik sta altijd in de min. Deze gelukzoekers komen hier met de nieuwste van de nieuwste telefoontjes of ipads en maken selfies als ze aangekomen zijn aan land ? En dan komen ze hier zielig doen dat ze helemaal niks hebben ?? Ze lopen te zeiken dat het eten hier niet lekker is of b.v.b kleding die ze krijgen wat krijg je daar van tehoren nee het is niet mooi ik wil iets wits hebben of nee ik ga niet met een wijden broek lopen! Zijn ze helemaal gek geworden je moet blij zijn met wat je krijgt maar nee wat doet de regering nee kom maar we passen alles wel aan! Wat deze mensen krijgen allemaal in een week moeten wij (onze eigen burgers ) een maand lang voor werken of zelfs 2 of 3 ect. De vrouwen met kinderen mogen hier komen de mannen mogen terug en vechten voor hun land hetzelfde wat hier gebeurden in de oorlog alle mannen vochten voor hun land en vrouw en kinderen waren veilig. |
Reacties
![]() Anonymous |
#60 Re:2016-03-09 10:49:21Over welke oorlog heb jij het? De Tweede Wereldoorlog heeft in Nederland welgeteld vijf dagen (!) geduurd. Daarna was Nederland vijf jaar lang bezet en geen enkele meer vrouw veilig, terwijl geen enkele man nog vocht (buiten een handjevol verzetsstrijders, maar die hebben eerder vrouwen in gevaar gebracht dan beschermd). Niet zo verstandig om over geschiedenis te kwekken als je er de ballen verstand van hebt. En dat geldt ook voor de rest van je verhaal. Je hebt duidelijk helemaal nergens verstand van, overal commentaar op en kent geen enkel feit. Zet in plaats van haatzaaiende berichtjes op het internet liever een varkensmuts op. Past beter bij je. |
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gort over de grens moet blijven.
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
VTM, blijf Lili & Marleen uitzenden!
5772 Gemaakt: 2025-08-18
NEE tegen een AZC Hoorn
2282 Gemaakt: 2024-09-21
Red Onze Motocross Oefenterreinen in België
1963 Gemaakt: 2025-07-23
Kortsnuiten Blijven Bestaan
3687 Gemaakt: 2024-10-23
Een volwaardig Medisch Centrum terug in Nissewaard is een must
471 Gemaakt: 2025-08-12
STOP de waanzin voor een TIJDELIJKE snelweg ivm werken aan de A8 te Halle!!
753 Gemaakt: 2025-08-03
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3843 Gemaakt: 2024-07-07
Nee, Trump is de Nobelprijs voor de Vrede niet waard
246 Gemaakt: 2025-08-10
Online stemmen ALV BEN
119 Gemaakt: 2025-08-22
Behoud Pink Dream op Bijltjespad!
95 Gemaakt: 2025-08-20
Respect or Revolt
85 Gemaakt: 2025-08-22
Breng het oude Kruidvat kraamverband terug. Voor kraamvrouwen én vrouwen met hevige menstruatie!
86 Gemaakt: 2025-08-15
Steun de Buurderij in Gent (Baarle)!
1432 Gemaakt: 2025-04-08
Motie BEN
188 Gemaakt: 2025-08-14
Stop geweld tegen vrouwen: zelfverdediging op school en vergoed in het basispakket
40 Gemaakt: 2025-08-22
Petitie voor vangnet ouders van ernstig zieke en terminale kinderen
65846 Gemaakt: 2023-01-17
Veilige omheinde hondenlosloopzone bij de Asterdplas in Breda
231 Gemaakt: 2025-08-10
de Tuinwijk terug leefbaar maken
24 Gemaakt: 2025-08-20
Erkenning stilgeboren kindje
23 Gemaakt: 2025-08-23
Behoud van de clubs in Dienstencentrum Victor De Bruyne, te Hoboken
58 Gemaakt: 2025-08-14