Wij zeggen tegen azc gemeente buren
Neem contact op met de schrijver van de petitie
Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Wij zeggen tegen azc gemeente buren.
Gast |
#101 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-24 16:09#95: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Begrijpend lezen te moeilijk voor je? |
Gast |
#102 alsRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-24 16:58#101: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: als je het niet goed opschrijft wel ja |
Gast |
#1032016-01-24 17:42300 is veel te veel voor een dorp, zeker gelukszoekers met andere cultuur |
Gast |
#104 Re: alsRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 00:01 |
Gast |
#105 Re: Re: alsRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 08:59 |
Gast |
#106 Re: Re: Re: alsRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 10:58#105: - Re: Re: alsRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zolang jij je moerstaal niet lezen kunt wel, ja. |
Gast |
#107 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 11:05#100: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Islam is geen ideologie maar een godsdienst. De geblondeerde haatpruik blijft dat per se een "ideologie" noemen, omdat hij de islam anders niet kan verbieden. Volgens de grondwet hebben wij namelijk de vrijheid van godsdienst (art.1 en art. 6) en kan en godsdienst dus niet worden afgeschaft of verboden, noch iemand het land worden uitgezet omdat hij/zij die godsdienst belijdt. Dus plakt de peroxyde roeptoeter er een ander labeltje op, zodat het in zijn optiek wel verboden kan worden. Alleen, iets consequent anders benoemen, maalkt het niet anders. En iets consequent anders benoemen, omdat iemand anders het consequent anders benoemt, zonder zelf te weten hoe het dan echt heet, is toch wel een beetje dom. Vind je zelf niet? |
Gast |
#108 Re: Re: Re: Re: alsRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 11:05#106: - Re: Re: Re: alsRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ok leer jij dan je moerstaal schrijven |
Gast |
#109 Re: Re: Re: Re: Re: alsRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 11:07 |
Gast |
#110 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 11:10#107: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: En daar heeft onze geblondeerde haatpruik groot gelijk in. Zodra landen hun wetten laten bepalen door de Islam (genaamd Sharia) dan overstijgt het een godsdienst en wordt het dus een ideologie. jammer joh |
Gast |
#111 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 11:11#110: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Geen ideologie. Jammer voor jou. |
Gast |
#112 Re: Re: Re: Re: Re: Re: alsRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 11:12#109: - Re: Re: Re: Re: Re: alsRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ja ga maar schelden! haha dat linkse domme volk is toch zo snel kwaad en alles wat ze kunnen is schelden! ga maar door met je zelf voor lul zetten
|
Gast |
#113 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 11:14#111: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: zoek eerst eens de betekenis van het woord op. En vraag je dan eens af hoe jij het zou noemen als een godsdienst het functioneren van de maatschappij bepaalt. veel plezier ermee...
|
Gast |
#114 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 11:22#113: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Het Christendom heeft onze maatschappij een kleine tweeduizend jaren bepaald. Ook een ideologie? Bestaan er dan nog godsdiensten, want ELKE godsdienst heeft ALTIJD een enorme, meestal zelfs ALLESbepalende invloed gehad op de maatschappij? Dom achter roeptoeters aanhuppelen verleent je geen schijn van intelligentie. Jammer. |
Gast |
#115 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: alsRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 11:23 |
![]() Anonymous |
#116 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 11:28#107: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hahaha, you go get 'em girl! |
![]() Anonymous |
#117 Re: Re: Re: Re: Re: alsRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 11:29#108: - Re: Re: Re: Re: alsRe: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Alweer vergeten dat ik de vergelijking maakte? Of schop je gewoon tegen iedereen die je tegenkomt? Een trol, inderdaad. |
Gast |
#118 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 11:44#113: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Heb je je ooit afgevraagd waarom wij tot op de dag van vandaag (nu de invloed van het geloof sterk verminderd is) evengoed nog steeds een zondag hebben? Waarom wij onder andere Pasen en Kerstmis vieren en dan nog steeds de meeste bedrijven gesloten zijn? Waar carnaval vandaan komt? Hoe wij aan een kalender komen? Waar het grootste deel van jouw culturele erfgoed (kunst, muziek, literatuur) vandaan komt? Waar heel veel uitdrukkingen in jouw moerstaal vandaan komen? Loop jij maar dom achter je goeroe aan, volg zijn evangelie maar. Komt je persoonlijkheid enorm ten goede. |
Gast |
#119 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 14:30#54: verstandige praat - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Als dit niet lukt overweeg ik om een party op te zetten om het intern bij de gemeente optelossen. Ik ben van de partij als jij een party gaat opzetten! Zelf drank meenemen? |
Eye opener |
#120 PIJNLIJK ALS DE FEITEN ANDERS ZIJN DAN DE LEUGEN WAAR JE ACHTERAAN LOOPT2016-01-25 14:35
VraagLaat me beginnen met drie vragen:
Vraag 2. En tenslotte, stel nu dat jij hier bent, en je partner en kinderen in een oorlogsgebied zijn, waar jij ze niet kunt beschermen. Waar bommen vallen, de overheid onbetrouwbaar of regelrecht vijandig is, waar je partner en kinderen waarschijnlijk geen enkel inkomen meer hebben, en ze zonder jou aan eten moeten komen. Antwoorden opgeschreven? Dank je! (Wordt straks interessant) DiscussieIk kreeg een discussie op Facebook die ik jullie niet wil onthouden. Ik weet niet of ze echt voor het COA heeft gewerkt. Het stikt natuurlijk van de extreemrechtse reaguurders die dat standaard beweren in de hoop dat iemand ze dan serieus neemt. Wellicht is het in dit geval waar. Uiteindelijk maakt dat niks uit. Het gaat me sowieso totaal niet om de persoon, en ik wil haar niet beledigen. Het gaat me er wel om wat ze zegt, omdat er waarschijnlijk heel veel mensen zijn die hetzelfde denken. Mijn oproepIk riep mensen gister op Facebook op om het VluchtelingenFonds te steunen. Dit was mijn oproep: Zelf betalen (help jij?)Als een erkende vluchteling uiteindelijk zijn gezin mag laten overkomen, moet hij daar zelf voor betalen. Zoals je begrijpt gaat dat vaak niet. Vluchtelingenwerk heeft een fonds waarmee ze gezinshereniging ook voor die mensen mogelijk kunnen maken. De vluchteling moet dan nog steeds zelf 500 euro bijdragen. Maar helaas is het VluchtelingenFonds zo goed als leeg, en konden er afgelopen jaar maar 11 gezinnen geholpen worden. Wil je bijspringen, dan doe dat hier. Het gesprekAnita reageerde op mijn oproep met deze tekst:
Ik schreef: “Ex-medewerker van wat, Anita? Anita antwoordde:
Asielzoeker laten sparen voor gezinshereniging: haalbaar?Dit was mijn antwoord, waarvan ik denk dat het misschien voor meer mensen interessant is: “Het is niet om je te pesten, Anita, maar ik wil het graag gewoon even realistisch maken. Het is om te beginnen duidelijk dat je mijn artikel niet hebt gelezen. Als je werkelijk medewerker bij het COA bent geweest, vind ik het eigenlijk erg triest dat je er blijkbaar geen idee van hebt dat gezinshereniging pas aangevraagd kan worden, 9 maanden nadat je al geen asielzoeker meer bent maar een erkend vluchteling met een verblijfsvergunning. Hoe lang sparen?Nu dat sparen. Ik wil nogmaals even zeggen dat ik dit een absurd bedrag vind, en niet geloof dat iemand gezond kan blijven als hij in Nederlandse supermarkten slechts drie euro en zevenenvijftig cent per dag kan uitgeven aan eten. Van vluchtelingenwerk en het VluchtelingenFonds, die daadwerkelijk gezinnen hierheen halen, weten we dat dit gemiddeld 1500 euro kost. Je schreef dat je wist waar je het over had. Maar we hebben zojuist dus uitgerekend dat je eigenlijk juist geen idee had. Ik schrijf dit niet om je er in te luizen of om je belachelijk te maken, maar omdat ik denk dat heel veel mensen hetzelfde denken als jij, omdat ze eigenlijk nog nooit doorgerekend hebben wat die mening voor een consequenties heeft. Het leek me dus nuttig om dat eens uit te schrijven.” KanttekeningJe kunt kanttekeningen verzinnen. Zo mogen asielzoekers het eerste half jaar helemaal niks, maar mogen ze daarna maximaal 24 weken per jaar werken. Daarmee kunnen ze dan maximaal 43 euro extra sparen. (verdienen ze meer, dan wordt dat door de COA afgepakt). Maar hoe realistisch vindt je het zelf om te verwachten dat mensen zonder verblijfsvergunning, die de taal nog niet kennen, meteen al een betaalde baan vinden? Een belangrijkere kanttekening hebben we al kort benoemd: los van het feit dat veel asielzoekers geen reserves hebben en gezinshereniging niet kunnen betalen, mogen ze überhaupt geen aanvraag doen voordat ze als ex-asielzoeker een verblijfsvergunning hebben gekregen. Daarna mag de IND nog eens 9 maanden twijfelen over dat verzoek… De werkelijkheid is dus nog zuurder dan je op basis van de rekensom over sparen zou hopen. Jouw meningWil je zelf eens narekenen wat volgens jou een terechte spaartermijn zou zijn? Het kost gemiddeld 1500 euro om een gezin over te laten komen. Een volwassen alleenstaande asielzoeker krijgt per week 46,31 om van te eten, en 12 euro voor kleedgeld en andere zaken. (minderjarigen en gezinnen krijgen pp trouwens minder) Dit is de rekensom:46,31 plus 12 = 58,31 per week. 1500 gedeeld door X = Y En, is Y in jouw geval lager of hoger dan je antwoord bij vraag 3 bovenaan de pagina? Overweeg in dat geval eens om ze een steuntje in de rug te geven, of om je politici te vertellen dat hun regels aantoonbaar inhumaan zijn. Geloven ze je niet? Stel ze dan ook eens vraag 1, 2 en 3, en reken samen met ze uit of ze een coherente mening hebben (waar je het al dan niet mee eens kunt zijn, maar die in elk geval samenhang vertoont), of dat ze niet weten waar ze het over hebben, zichzelf tegenspreken en zomaar wat babbelen. |
Gast |
#121 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 16:10#119: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Voegt dit iets toe aan het debat, je kan het zeker niet winnen dat je over schrijffouten begint. |
Gast |
#122 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 16:23#99: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: how low can you go |
verstandige praat |
#123 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 16:41#99: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tuurlijk zou er ook wel goed nieuws zijn over asielzoekers maar weegt dat op tegen het negatieve nieuws denk het niet. Ja ik ben deels neanderthaler iedere europeaan heeft heeft een aantal procent neanderthalerbloed in zich dat is onderzocht door de heer Svante Paabo. Maar dit forum is niet voor geschiedenislessen. De beschuldeging van Marc Dutrout en Robert M zegt meer over jou dan over mij. Alles wat ik in dit debat toevoeg is van hooggeleerden of uit de media niet alleen de Nederlandse maar ook de Duitse. Onderzoek het zelf maar kijk ook gelijk even bij www.media.tpo.nl/2016/01/17. En lees het artikel over de medewerksters van een azc daar. Ze willen een appartement en auto zo niet dan staat daar volgens hun onthoofding op. Dan kan je zien hoe ik aan mijn mening kom. Ik was ook net als jij een voorstander maar als je je eigen echt verdiept kom je tot een andere mening. Ik ben er nog steeds eens dat je de mensen moet helpen maar niet hier. Dat heb je ook al eerder kunnen lezen. Dus als je tegen bent ben je gelijk een racist dit zegt weer wat over jou. Een racist wil met niets helpen. |
Gast |
#124 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 16:43#123: verstanduge praat - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nog steeds niet in staat om te lezen wat er staat? Jij hebt namelijk minstens evenveel gemeen met mensen als Marc Dutrout en Robert M. als de gemiddelde asielzoeker gemeen heeft met de daders in Keulen. Maar dat zet je nog stees niet aan het denken? |
verstandige praat |
#125 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:2016-01-25 16:45#124: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Lekker alle onderzoeken negeren dat is wat kijk het artikel maar 90 procent is zeer onaangenaam en die 10 procent wat overblijft zouden wel vrouwen en kinderen zijn |
|
Steun KEES van DAAIBOOI BEACH CURACAO
Gort over de grens moet blijven.
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
Red Nederland: Heropen de Gaswinning!
EINDE CORONA CRISIS: Overheid sta behandeling van COVID-19 met HCQ en zink en / of Ivermectine toe!
Voor een realistische snelheid van 90km/u op de Houtlaan in Wijnegem!
Zwembad het Baafje Heiloo moet open blijven!
Respecteer de euthanasiewet
Wij willen een eerlijke boer.inn.enlandbouw!
Behoud Losloopgebieden voor Honden op de Utrechtse Heuvelrug, in Austerlitz, en Zeist
Geen Noodopvang / AZC op het Hocrasterrein te Bussum
Gelijkwaardigherstel mag niet stoppen!
De St. Victorkerk behouden voor ontmoetingen.
Kortsnuiten Blijven Bestaan
Bescherm minderjarige vluchtelingen tegen het nieuwe asielbeleid!
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
Wij eisen het intrekken van de huidige vergunningen van de Fourwinds Policedog center in Geffen!
Is er iets dat u wilt veranderen?
Verandering vindt niet plaats door te zwijgen. De auteur van deze petitie stond op en ondernam actie. Zult u hetzelfde doen? Start een sociale beweging door een petitie aan te maken.
Start uw eigen petitieAndere petities waarin u mogelijk geïnteresseerd bent
Open brief aan de Belgische regering - Leg de lat hoger: stop de blokkade, stop de genocide
9257 Gemaakt: 2025-06-04
Steun Poptempel De Kuip
9337 Gemaakt: 2024-10-12
Gort over de grens moet blijven.
5488 Gemaakt: 2025-06-16
NEEN aan de afbraak van de NEKKERHAL in MECHELEN
5266 Gemaakt: 2025-06-15
Behoud de NS JongerenDagkaart
2524 Gemaakt: 2025-06-24
Pak ons buitenzwembad niet af!
1802 Gemaakt: 2025-06-02
NEE TEGEN AZC ZUIDBUURT VLAARDINGEN
1514 Gemaakt: 2025-06-04
STOP ASIELCENTRUM IN SCHILDE!
1012 Gemaakt: 2025-06-05
Kortsnuiten Blijven Bestaan
2913 Gemaakt: 2024-10-23
Geen nieuw gemeentehuis voor gemeente Het Hogeland
3333 Gemaakt: 2025-05-08
🆘 Red voetbalvereniging Batavia’90 – Laat de gemeente niet wegkijken!
706 Gemaakt: 2025-06-28
Laat de johannesschool bestaan
428 Gemaakt: 2025-06-16
STOP de plannen voor Resort Berkenstrand- behoud Camping Berkenstrand zoals het is!
612 Gemaakt: 2025-06-02
Vragen aan rectoraat en decanaat over Gaza
407 Gemaakt: 2025-06-04
Castratie-/sterilisatieplicht huiskatten Nederland
312 Gemaakt: 2025-06-04
Meningen over het voorgestelde Asielzoekerscentrum in Venlo.
3477 Gemaakt: 2024-07-07
Stop het visieloze RUP voor Schildestrand
268 Gemaakt: 2025-06-25
Betonstop Maria-ter-heide/ Brasschaat
248 Gemaakt: 2025-06-17
Eindejaarsreis
220 Gemaakt: 2025-06-05
Open brief GBS Jezus-Eik
210 Gemaakt: 2025-06-18