Wij zeggen tegen azc gemeente buren

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Wij zeggen tegen azc gemeente buren.

Gast

#126 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-25 16:46

#121: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Wie zegt dat het een schrijffout is?

Anonymous

#127 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-25 16:51

#121: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Winnen? Is dit een wedstrijdje? Had dat gezegd, dan had ik beter m'n best gedaan.

Gast

#128 Geen AZC

2016-01-27 07:47

Geen AZC in Gemeente Buren. Het stikt hier al van de Polen. Is dat al niet genoeg???

Gast

2016-01-27 08:29

Buren, het mooie dorp met de lelijke inwonders.

Gast

#130 Re:

2016-01-27 17:41

#129: -  

waar bemoei jij je mee je komt niet uit onze gemeente anders weet je wel dat Buren een stadje is.

Gast

#131 Re: Re:

2016-01-27 17:44

#130: - Re:  

Zie je nou hoe lelijk de inwoners zijn?

Gast

#132 Re: Re: Re:

2016-01-27 17:46

#131: - Re: Re:  

je bemoeit je met zaken waar je niets mee te maken hebt of je nu voor of tegen bent

Gast

#133 Re: Re: Re: Re:

2016-01-27 19:36

#132: - Re: Re: Re:  

Waarom denk je dat? Omdat ik een dorp een dorp noem? Of omdat jij denkt dat stadsrechten uit de 14de eeuw anno 2016 ook maar iets betekenen? Ga wieberen, man.

Gast

#134 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 00:46

#133: - Re: Re: Re: Re:  

haha heb je het snel even gegoogeld knul? en dan een feitje erbij vermelden zodat het toch maar lijkt dat je weet waar je over praat? lachwekkend hoor Kneus!

Gast

#135 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 01:16

#127: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Al die linkse naieve domkoppen (met jou voorop), kunnen niet wachten ons land compleet open te zettten voor al die mensen die hier wil komen profiteren van onze welvaart. Er is nu namelijk een duidelijk verschil tussen een vluchteling en een asielzoeker en momenteel komen een hoop hier naar toe die niet komen om een oorlog te ontvluchten maar voor iets heel anders. maar jullie maakt het niets uit alles mag komen en dat allemaal onder de noemer van tolerantie en menselijke goedheid. helaas wordt er van goedheid heel erg vaak misbruik gebruikt en het volk dat nu deze kant op komt zal daar dankbaar gebruik van maken. Gelukkig voor jullie domme naievelingen wonen er hier in Nederland ook nog een hoop angstige rechtse realisten die een beetje voor de balans van het gezond verstand zorgen.

Daarom ben ik echt van mening dat jullie naieve linkse weldoeners niet zonder het veel realistischer rechtse angstige verstand kan overleven want anders hadden jullie alles dat onze voorvaders hebben opgebouwd allang weggegeven aan elke zogenaamde hulpbehoevende die hier aanklopt. En waarom? ......ja waarom eigenlijk?  

Gast

#136 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 10:00

#135: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Waarmee je dus zelf bewijst niet uit Buren te komen. Dank voor je medewerking.

Gast

#137 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 12:09

#136: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

ik kom ook niet uit buren maar eerdere berichten waren dan ook niet van mij dus weet niet wat je hier mee denkt te hebben bereikt maar graag gedaan! 

Gast

#138 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 12:15

#118: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

klopt allemaal!! je hebt gelijk maar dat is toch verleden tijd voor ons? Wij zijn toch verstandiger geworden en doen we toch al een tijdje niet meer toch?

wi laten onze wetten allang niet meer bepalen door godsdienst. al zo'n beetje vanaf de middel eeuwen zijn we daar vanaf gestapt. en dat is precies het niveau waar hun nu op zitten. Middel-eeuws! en die cultuur zal dus zeker botsen met onze moderne samenleving.  Trouwens dat doet het al...

Anonymous

#139 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 15:39

#138: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Als jij droomt dat "wi onze wetten allang niet meer laten bepalen door godsdienst", dan slaap je toch nog vaster dan ik al dacht. Dan snap je dus nog steeds niet a) wat cultuur is en b) waar de onze vandaan komt. Sweet dreams!

Anonymous

#140 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 15:40

Gast

#141 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 16:54

Gast

#142 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 16:59

#139: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

is gewoon zo man! praat geen onzin: Wij laten onze wetten allang niet meer bepalen door godsdienst! Misschien vanuit de oorsprong (b waar de onze vandaan komt) heb je gelijk maar dat is al lang geleden hoor. Maar ik ben het die aan het dromen is?

volgens mij leef jij een beetje in lala land.   

Gast

#143 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 18:52

Gast

#144 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 18:55

#142: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Waar denk jij dat onze normen en waarden vandaan komen? Welk normen- en waardenpatroon denk jij dat de wetgevers in gedachten hebben (bewust of onbewust) als zij nieuwe wetten formuleren? Of denk jij dat wij plotseling de wortels van onze cultuur hebben afgeschud? Of dat wij dat zelfs maar zouden kunnen?

Ook ik zeg: droom maar lekker verder.

Gast

#145 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 20:14

#143: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

lekker kinderachtig. als ik toch zeg dat ik dat niet ben dan ben ik dat niet!!! jezus waar gaat dit over?

Gast

#146 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 20:17

#144: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

dat zeg ik: in oorsprong wel ja!! maar nu niet meer!!

Gast

#147 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 21:31

Gast

#148 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 21:35

#146: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Ook nu nog en dat is jou al uitgelegd. Waarom ben je zo hardleers?

Anonymous

2016-02-02 22:02

Sommige mensen willen nu eenmaal dwarsliggen om het dwarsliggen.

Gast

#150 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-02-02 22:57

#148: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Omdat je onzin uitkraamt!!

Onze wetgeving wordt NIET bepaald door godsdienst maar vindt zijn basis elders:(https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands_recht) Het tegendeel blijven beweren is werkelijk verbijsterend!

En in landen waar de Sharia wordt toegepast is de islam gewoon een ideologie! Ook al blijf je bij hoog en laag iets anders beweren, het is en blijft gewoon een feit.  

Maar weet je: Als jij iets anders denkt dan mag dat hoor. Maar het is dan jouw mening! Ook al is deze heel erg ver verwijderd van de waarheid. Dit is een vrij land en je mag zoveel onzin schrijven als jij zelf wilt.

Maar ik heb verder niet de behoefte om hier de domme te overtuigen van zijn eigen domheid. Heel veel plezier met dat enorme bord voor je kop en succes in je verdere leven. Je zal het heel erg nodig hebben!