Wij zeggen tegen azc gemeente buren

verstandige praat

/ #123 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-25 16:41

#99: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Tuurlijk zou er ook wel goed nieuws zijn over asielzoekers maar weegt dat op tegen het negatieve nieuws denk het niet.

Ja ik ben deels neanderthaler iedere europeaan heeft heeft een aantal procent neanderthalerbloed in zich dat is onderzocht door de heer Svante Paabo. Maar dit forum is niet voor geschiedenislessen.

De beschuldeging van Marc Dutrout en Robert M zegt meer over jou dan over mij.

Alles wat ik in dit debat toevoeg is van hooggeleerden of uit de media niet alleen de Nederlandse maar ook de Duitse. Onderzoek het zelf maar kijk ook gelijk even bij www.media.tpo.nl/2016/01/17. En lees het artikel over de medewerksters van een azc daar. Ze willen een appartement en auto zo niet dan staat daar volgens hun onthoofding op.  Dan kan je zien hoe ik aan mijn mening kom. Ik was ook net als jij een voorstander maar als je je eigen echt verdiept kom je tot een andere mening. Ik ben er nog steeds eens dat je de mensen moet helpen maar niet hier. Dat heb je ook al eerder kunnen lezen. Dus als je tegen bent ben je gelijk een racist dit zegt weer wat over jou. Een racist wil met niets helpen.