Tegen azc in Overvecht

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Tegen azc in Overvecht.


Gast

#51 Re:

2016-01-09 22:36

#44: -  beste tijdens wereldoorlog 2 zijn er inderdaad heel wat Belgen gevlucht naar Nederland (en nadien onmiddellijk teruggekeerd). Ten eerste, in tegenstelling tot nu waren dat vooral gezinnen en zeker niet jonge mannen. Jonge mannen namen immers de wapens op om voor hun land te strijden. De huidige vluchtelingen nu, zijn vooral jonge mannen. Ik noem hen LAFAARDS! Ten tweede, de Belgen vluchtten indertijd een land verder, en niet over de Middellandse Zee. Turkije is ook een veilig land en een moslimland. Maar nee, liever naar de Lage landen om van ons te kunnen profiteren en hier te islamiseren. HET WORDT HOOG TIJD DAT WE WEKENLANG GAAN MANIFESTEREN VOOR HET EUROPEES PARLEMENT EN ZORGEN VOOR EEN EUROPESE LENTE, WANT WE ZIJN AL LANG GENOEG VERNEDERD GEWEEST. 

 


Gast

#52

2016-01-09 23:02

Overvecht is een probleemwijk,je kan daar haast niet meer wonen als Nederlander.

Het wordt beheerst.Er is geen groenteboer of slager meer te vinden waar moet dat heen,en onze kinderen moeten zich aan passen aan hun cultuur op scholen ect.


Gast

#53 Re: Re:

2016-01-09 23:05

#43: - Re:  

 je bent er een mooi voorbeeld van;

Lagere school niet af?,met je woonde...

En Anonymous, beetje laf he/


Gast

#54

2016-01-09 23:11

Angst voor onveiligheid

Anonymous

#55 Re: Re: Re:

2016-01-09 23:37

#53: - Re: Re:  

Derde persoon enkelvoud onvoltooid verleden tijd: hij woonde.

Ik laat je alleen maar zien hoe ridicuul de slogan "Nederland voor de Nederlanders" is. Wij wonen ook alleen maar hier omdat wij de oorspronkelijke bewoners verdrongen hebben. Dan nu doen alsof wij de oorspronkelijke bewoners zijn en daar rechten aan ontlenen: dat is pas laf.


Gast

#56 Re: Re:

2016-01-09 23:41

#51: - Re:  

 Ga je de asielzoekers nu beschuldigen van wat over hun rug gedaan werd? Turkije heeft al die tijd de asielzoekers DOORgestuurd, die MOCHTEN niet in Turkije blijven. De EU betaalt sinds kort goudgeld aan Turkije om ze vooral daar te houden.

Laten we wel bij de waarheid blijven en niet zomaar wat roepen.


Gast

#57 Re:

2016-01-09 23:48

#36: GEENDOETJEDUS -  

 Wat een onzin. Als jij niet voor jezelf in kunt staan, dan ben jij het probleem, niet de asielzoeker. Als jij gewapend gaat rondlopen, dan ben jij het gevaar, niet de asielzoeker.

Jij stelt iedere asielzoeker/moslim in staat van beschuldiging voor wat individuen gedaan hebben. Moet ik jou nu ook in staat van beschuldiging stellen voor de daden van Willem Holleeder, Willem Endstra, Klaas Bruinsma, Robert M., Tristan van der Vlis, Volkert van der Graaf? Ik lees al mijn hele leven over berovingen, diefstallen, mishandelingen en nog veel erger. Allemaal gepleegd door autochtonen. Ik heb nooit gehoord dat we die bevolkingsgroep maar moeten gaan verhinderen zich uit te breiden.

De groeten terug. Van jou hoef ik die niet.

ANTI GELUKSZOEKER

#58 alle AZC moeten dicht

2016-01-10 00:01

HEEL GOED GA ZO DOOR, PROTESTEER ZONDER GEWELD

WEG MET DIE AZC'S, WEG MET DIE GELUKSZOEKERS.

GEVEN ALLEEN MAAR ELLENDE EN NARIGHEID, EN KOST DE SAMENLEVING EEN HOOP GELD

ZE WILDE TOCH NIETS MET DE WESTERSE WERELD EN DE VS TE MAKEN HEBBEN.

WIJ ZIJN VOOR HUN TOCH ONGELOVIGE HONDEN ETC.

ZE VEROORZAKEN ZELF DE ELLENDE EN DE OORLOG DIE DR UITVOORT KOMT.

ZE KUNNEN HET NIET WINNEN VAN DE PRESIDENT VAN SYRIA.

EN NU KOMEN ZE HUILEND BIJ ONS DE WESTERSE WERELD EN DE USA

ZE WILLEN GELUKZOEKEN EN DE GRATIS DINGEN DIE WIJ WESTERLINGEN GEVEN.

ZOALS HUIS + INBOEDEL KLEDING, UITKERING, FIETS, AUTO ETC.

DAT GAAT VET MILJARDEN KOSTEN, EN DE NEDERLANDER MAG BETALEN.

Henk M.

#59 Re: alle AZC moeten dicht

2016-01-10 01:18

#58: ANTI GELUKSZOEKER - alle AZC moeten dicht 

 Toon mij de eerste asielzoeker die een auto gekregen heeft. Met dom gelul schieten we niks op.


Gast

#60 Re: Re:

2016-01-10 01:29

#51: - Re:  

 Je zult WO I bedoelen. In WO II zouden de Belgen verrekte weinig opschieten met vluchten naar Nederland; wij waren namelijk ook bezet door de Duitser.

Hoeveel Nederlanders hebben de wapens opgenomen en verder gevochten tegen de Duitser in die oorlog? Waren we dan bijna allemaal lafaards? Want afgezien van wat groepjes verzetstrijders (veelal communisten) hebben de Duitsers nauwelijks tegenstand gehad in die vijf jaren. We zijn niet gevlucht omdat we die mogelijkheid niet hadden. Waar moest je heen? Vrijwel heel Europa was bezet en de paar landen die "neutraal" waren, waren sowieso op de hand van de Duitsers, plus je moest dan nog een aantal bezette landen doorkruisen.

Zou jouw overgrootmoeder tegen jouw grootvader zeggen: "Lafaard, blijf hier en vecht voor jouw vaderland", of zou ze misschien toch eerder zeggen: "Vlucht voor je leven, mijn jong en zorg voor je vrouw en kinderen"?

Van Utrecht

#61 AZC overvecht

2016-01-10 01:35

Overvecht was een kansenwijk waar meer autochtonen moesten komen door verkoop van huurwoningen. Nu wordt er een AZC geplaatst op 700meter van de alfitrahmoskee. Dit is probleem op probleem voor onze wijk. Als deze plannen doorgaan kan ik mij niet voorstellen dat er veel autochtonen blijven wonen in dit deel van Overvecht, puur uit het oogpunt van veiligheid en het gevoel van vervreemding in je eigen wijk.


Gast

#62

2016-01-10 06:50

Nog meer ellende in Overvecht


Gast

#63

2016-01-10 07:18

Mijn handtekening spreekt voor zich .ik ben er fel op tegen .stel dat we hetzelfde krijgen als in duitsland .je durf je dochter toch de straat niet meer op te laten gaan .ze hebben hele andere normen en waarden als wij dit zie je met de marrokanen .en nu willen ze dit hier plaatsen .de hele regering is van het padje

Gast

#64

2016-01-10 08:28

Omdat overvecht al genoeg criminaliteit heeft en gelukzoekers zoeken hun geluk maar elders.

Gast

#65

2016-01-10 08:30

Ik ben tegen!!!! Overvecht was vroeger een mooie wijk.Waar je als meisjes zijnde niet bang hoeft te zijn om even een boodschapje te halen.Met de jaren is dat helemaal veranderd! Je kan tegenwoordig helemaal niet meer alleen effe naar de Gagelhof of naar het winkelcentrum overvecht zonder dat je word aangesproken of word lastig gevallen.Alles is zo naar de klote geholpen en willen ze honderden vluchtelingen plaatsen in een achterstands wijk!!!! Je voelt je gewoon niet meer veilig in je eigen omgeving! Schiet mij maar lek! Ik BEN TEGEN

Gast

#66 Re: Re: Re:

2016-01-10 08:38

#60: - Re: Re:  gingen jouw grootvader ook vrouwen verkrachten, of klaagde hij dat zijn eten niet halal was, filmde hij meisjes van 15 jaar die zich omkleden in het zwembad? Keerde jouw grootouders niet terug naar hun thuisland na de oorlog? En ja, die mannen die vluchten zijn lafaards, grote lafaards! Komen ze na Turkije direct in Nederland of Belgie? Hongarije, Griekenland zijn niet goed genoeg en de vluchtelingenkampen in Turkije ook niet? Zelfs Frankrijk is voor sommigen niet goed genoeg, zie Calais. 

 


Gast

#67 Re: alle AZC moeten dicht

2016-01-10 08:41

 


Gast

#68

2016-01-10 08:45

Heb vroeger zelf in de wijk Overvecht gewoond. Is een probleem wijk. Een AZC hier is vragen om nog meer problemen.

Gast

#69

2016-01-10 08:49

Geen azc in achterstandswijk overvecht!

Gast

#70

2016-01-10 08:52

Het is toch al een probleem wijk die dit er niet extra bij kan hebben er zitten nu al heel veel niet goed Nederlands spreken de mensen met andere culturen op een hoop de mensen van Nederlandse afkomst zijn al in de minderheid. Dit gaat sterk lijken op een getto.

Gast

#71

2016-01-10 08:57

De enige plek voor een azc is ergens midden op de zee

Beetje zwemmen zal ze goed doen
Kunnen ze dat niet ,hebben ze ook niks te zoeken in ons kikkerlandje

Gast

#72

2016-01-10 09:11

Omdat ik het zat ben dat ons eigen land uit handen word gegeven

Gast

#73

2016-01-10 09:12

Genoeg is genoeg en zeker op Overvecht problemen zat daar .

Gast

#74 Re:

2016-01-10 09:25

#1: -  

 Zet ze op de lageweide neer staan panden genoeg leeg 

GEENDOETJEDUS

#75 Re: Re:

2016-01-10 09:36

#57: - Re:  

 Lezen, goed lezen...

Nergens staat dat ik iemand ga aanvallen,  maar omdat ik liever op een politiebureau een verklaring geef, dan na een molest/aanranding in een ziekenhuis , ga ik zéker na keulen niet meer zónder over straat.

En even ter verduidelijking,  ik ben tegen misdadigers,ongeacht hun afkomst /geloof etc...dus op uitbreiding van een van bovengenoemde zit niemand te wachten, ook ik niet.

Voorts wil ik je er nog op attenderen dat er de de laatse jaren talloze hoofdrollen zijn ingevuld door de groep (waar jij het zo graag voor opneemt ) in persberichten,  en programma's over misdaaad.

En nee, ik heb het hier niet over je turkse buurtjes/collega's of aangetrouwde familieleden,  die kennen en hebben de meesten van ons, en dat zijn niet voor niks je kennissen, dat zijn geïntegreerde medelanders die ook ik indien nodig zal verdedigen. 

Maar de door linkse dove-en-blinde onder een steen levende# kom-maar-binnen-ten-koste-van-iedereen#knuffelbrigade welkom geheten meute gaat ze nog lelijk opbreken, ook U

En van mij geen groeten nee, niet zolang je ziende blind je eigen volk verkwanselt,  maar ws ben je geen vader of moeder....?!