Tegen azc in Overvecht

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Tegen azc in Overvecht.


Anonymous

#226 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-15 22:10

#224: - Re: Re: Re: Re: Re:  

 Jij noemt driehonderd idioten in een pakkie "zoveel aanhang"? Hahaha!


Anonymous

#227

2016-01-15 22:15

Ja pas op, op 17 miljoen inwoners is dat toch een mooi begin. Laat die loses een hobby hebben; zolang ze niemand lastig vallen mogen ze zich onderling gerust aftrekken.


Gast

#228

2016-01-15 22:16

LOL        


Gast

#229

2016-01-15 22:39

Omdat er nu al problemen zat zijn in de wijk.


Gast

#230 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-16 07:42

#225: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Moeilijk hè luisteren naar een ander.

ik zeg ik ben tegen geweld.

maar ik zie het sober in dat is wat ik bedoel.

Luisteren in plaats van gelijk te zeggen dat ik voor geweld en rechts extremisme ben.

 

 


Gast

#231 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-16 11:27

#230: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

 Hoe kun je nu beweren dat je tegen geweld bent, als je er meteen aan toevoegt "maar als het niet anders kan"? Daarmee geef je toch aan dat je wel degelijk situaties ziet waarin geweld volegns jou geoorloofd is? Dan ben je dus NIET tegen geweld.

Als jij vindt dat ik slecht lees omdat ik wat anders begrijp dan jij bedoelt, dan kan het ook zijn dat jij slecht schrijft. Of niet soms?


Gast

#232 Re: Re:

2016-01-16 12:57

#204: - Re:  

Heel Makelijk ik kom ook uit een ander land en heb mij gewoon aangepast anders had ik dit niet geschreven

 


Gast

#233 Re: Re: Re:

2016-01-16 17:17

#232: - Re: Re:  

 Mooi, dan kunnen anderen dat dus ook. Discussie overbodig.


Gast

#234

2016-01-17 11:23

Als ik de verhalen via de media zie maak me dat angstig .Ik durf mijn dochter niet alleen meer door de buurt te laten lopen. En ik vind de plek waar het azc komt niet gepast daar zitten kinderen met een beperking dat zijn die mensen niet gewend in hun land hebben zulke kinderen geen toekomst .ze kunnen vrij rondlopen in een wijk waar veel speeltuintjes zijn met zwembadjes.Moeten onze kinderen en wij vrouwen zo ons aan gaan passen Omdat hun dat niet gewend zijn ? wil gewoon blijven leven hoe ik dat gewend ben er zijn al genoeg hangjongeren en criminaliteit in overvecht en dan de armoede die is ook hoog .begrijp dat ze ergens geplaats moeten worden maar we zitten vol bedank dat ik mijn verhaal kon vertellen. angstige moeder uit de wijk

Gast

#235 Re:

2016-01-17 20:59

#234: -    

 "Ze kunnen vrij rondlopen in een wijk". Ja, erg hè, als mensen vrij rond kunnen lopen. ik snap ook niet waarom ze die mensen niet aan de ketting leggen.


Gast

#236 Re:

2016-01-19 10:18

#227: -  

 Dit staat in de Koraan geschreven:” 8. De Oorlogsbuit (Al-An’faal)
Geopenbaard nà de Hidjrah. Dit hoofdstuk heeft 75 strofen. 65. O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen.


Gast

#237 Re: Re:

2016-01-19 16:20

#236: - Re:  

 En wat heeft dat te maken met vluchtelingen? Als ik Nederlanders moet gaan beoordelen op wat in de Bijbel staat, dan vliegt iedereen het land uit!


Gast

#238

2016-01-20 08:37

Op dezelfde wijze blijft iedere eurocraat en eurofiel beweren dat de islamitische integratie in het Westen naar wens verloopt en dat de problemen door een paar 'extreem rechtse' conservatieven worden overdreven of zelfs verzonnen. De integratie van moslims in Europa verloopt echter net zo gladjes als het Israëlisch-Palestijnse vredesproces of de Arabische Lente in Syrië. Huizen, bussen, auto's en burgers staan letterlijk in brand, maar desondanks zouden we hard op weg zijn naar blijvende vrede met de moslimwereld. En als dat ergens niet lukt is het nooit de schuld van de moslims, maar altijd van ons.

Kijk bijvoorbeeld naar de Palestijnse Gazastrook waar het Westerse geloof in het eigen gelijk -en dat van de islam- in slechts enkele jaren tijd toe heeft geleid. Geef de mensen een stem, verkiezingen, een eigen stuk land, geld en wapens, en hun verlangen om zichzelf te midden van hun vijanden op te blazen om zo de 72 maagden in het islamitische paradijs te verdienen verdwijnt vanzelf. Althans, dit was -en is- de gedachte. Wat er werkelijk gebeurde is dat de mensen doelbewust radicale islamitische terroristen tot hun officiële leiders kozen en het geweld en de terreur juist verveelvoudigde.


Gast

#239 Re:

2016-01-20 09:52

#238: -  

 En wat heeft dat te maken met vluchtelingen? Geef nu eens redenen waarom er in Overvecht geen opvang moet komen. Zolang je dat niet kunt, moet je je eens afvragen wat je eigen probleem is.


Gast

#240 Re: Re:

2016-01-20 10:28

#239: - Re:  

 Lees nog eens 238 dan.

Snap je het niet?


Gast

#241 Re: Re: Re:

2016-01-20 13:35

#240: - Re: Re:  

 Wat heeft dat te maken met vluchtelingen? Ben je niet in staat om het uit te leggen? Waarom kom jij met deze verhalen als het over vluchtelingen gaat? Vluchtelingen, niet de mensen/ideologie/geloofsovertuiging waar jij het over hebt. VLUCHTELINGEN! Snap je nu nog steeds niet wat JOUW probleem is?