Tegen azc in Overvecht

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie Tegen azc in Overvecht.


Gast

#151

2016-01-11 19:05

Moeten eerst maar eens onze eigen problemen aanpakken. Zit zelf zonder werk en de politiek maakt zich meer zorgen om de asielzoekers of dat ze wel aan werk komen dan een Nederlander.
Flowervalley

#152

2016-01-11 19:14

Moeten eerst maar eens onze eigen problemen aanpakken. Zit zelf zonder werk en de politiek maakt zich meer zorgen om de asielzoekers of dat ze wel aan werk komen dan een Nederlander.

Marcel

#153 Re: Re: Re: Re:

2016-01-11 19:17

#66: - Re: Re: Re:  

 helemaal mee eens

Marcel v s

#154 Re:

2016-01-11 19:22

#44: -  

 Kom op zeg wordt wakker. Ik kleef hier 10 jaar en zoals wij ons aanpaste in canada en div heb ik hier niet gezien. Sterker mijn hond is niet rein en is met de dood berdeigd. anpassen zullen ze zich niet. NEDERLAND WORDT WAKKER !!!!  Als oud zeeman weet ik waar ik over praat.


Gast

#155

2016-01-11 21:24

Omdatvwe al problemen genoeg in ons wijk hebben waar de politie totaal geen grip op heeft

Gast

#156

2016-01-11 22:51

een asielzoekers centrum zetten in een wijk met een radicaliserende moskee.... hoe slim is dat....

Plaats dat azc maar lekker bij rutte om de hoek in dat kazerne.... onee want daar stemt de vvd wel tegen... 

AZC nee niet in overvecht en niet in utrecht!


Gast

#157

2016-01-11 23:05


VVD weert opvang uit achtertuin
De Prinses Julianakazerne
Waar VVD-minister Blok  in heel Nederland naarstig op zoek is naar complexen om vluchtelingen op te vangen, blijft een prachtlocatie bij hem om de hoek voorlopig onbenut. In de chique Haagse wijk Benoordenhout, waar ook premier Rutte woont, heeft de lokale VVD de komst van asielzoekers geblokkeerd. De liberalen voeren al maanden strijd in het college van burgemeester en wethouders van de hofstad om te voorkomen dat in de Julianakazerne vluchtelingen worden opgevangen.

Vorige week meldde Blok dat de voormalige kazerne is aangeboden aan het COA, maar dat deze instantie die de huisvesting moet regelen ’nog niet heeft laten weten’ of ze op het aanbod in wil gaan. Het complex stond niet op de lijst van rijksvastgoed dat Blok beschikbaar stelt voor tijdelijke huisvesting van vluchtelingen.

In het stadhuis van de hofstad klinkt een heel ander verhaal. Verantwoordelijk wethouder Joris Wijsmuller (Haagse Stadspartij) stuurde de afgelopen maanden meerdere malen aan op huisvesting van vluchtelingen in de kazerne. Hij deed dit op eigen initiatief. Dat het niet doorging, kwam doordat de VVD zich verzette.

„Vluchtelingen in de Julianakazerne is voor ons als collegepartij onbespreekbaar. 

http:// m.telegraaf.nl/ binnenland/article/ 24632836/ vvd-weert-opvang-uit-de-wijk-van-premier-rutte

 waarom daar wel geblokeerd en worden wij er wel mee oogezadeld. 


Gast

#158 Re: Re:

2016-01-11 23:32

#154: Marcel v s - Re:  

 Een warm sopje met afwasmiddel werkt meestal wel. Als je dan nog steeds hier kleeft, dan moet je toch de fabrikant van de lijm eens bellen.


Gast

#160

2016-01-12 06:47

Veiligheid voor mijn kinderen die autistisch zijn en Overvecht is al een probleemwijk.

Gast

#161

2016-01-12 11:03

Ik heb heeeeeel erg te doen met de Nederlandse bewoners van Overvecht.
Overvecht Kanaleneiland zuilen het lijkt al op een kalifaat overal moskees overal hoofddoekjes het stopt maar niet.
Het word net als de rest van Nederland zo door je strot geperst.
En blijf vooral links stemmen.
Ik leef me met jullie en je gezinnen.
Loop mee met pegida op 6 februari in Amsterdam het rode links extremistisch voormalig Nederlands Amsterdam.
En nee ik ben niet rechts extremistisch ik ben een zeer bezorgde Nederlands blanke vader die werkt en veel belasting betaald die stemt op de pvv.

Gast

#162 Re:

2016-01-12 12:08

#161: -  

 Gezien het feit dat er nog NOOIT een links kabinet is geweest in Nederland, kan het "links stemmen" dus ook niet de oorzaak zijn van de problemen die jij ziet.

Je loopt mee met Pegida en je stemt PVV? Dan ben je wel degelijk rechtsextremist. Ik zou zeggen: vooral blijven doen, dat rechts stemmen. Blijven we in de shit zitten.

Is nadenken te duur geworden dat jullie er mee gestopt zijn?

geen pseu. Marcel S

#163 Waarom?

2016-01-12 12:23

Waarom?  Kapotgeschoten woningen vanwegen een ziek regiem  is verschrikkelijk. Maar ook hier zal je (zolang ik leef) goede morgen terug zeggen! Als ik je vrouw het beste wens verwacht ik niet zoals laatst dreigementen! In de lift? Schieten kun je wel of niet ,maar een man met baard en jurk ? aub wees niet bang voor mijn hond en verplicht mij nooit om de trap te gaan nemen. Pas toen ik zei dat mijn hond een paspoort had en hy niet (inentingen daargelaten) hy rap de lift uit moest kwam de veronschuldeging. Jeetje uit dankbaarheid verwacht ik(en dat is wel weer mooi) dat ze elke dag voor wat ze krygen heel overvecht schoon maken (en houden) Goh wat zal dat een pracht worden! Flesje leeg?? PRULLEBAK en niet alleen by oud en nieuw er gebruik van maken! Natuurlijk! geef ze een kans,maar by 1 fout?   schiphol enkeltje. Nee daar zijn ze/we te slap voor En toch gun ik ze het beste! Ga niet klitten en kijk me aan! Loop naast je vrouw die als ik haar goedemorgen zeg zelf MAG andtwoorden! . Leer nederlands en je bent by mij welkom voor koffie. Wel je slippers uit en een normale broek aan! En de vrouwen erby (en je dochters)  Oh by ,,ons¨ in de flat gaaat het redelijk. Je moet het alleen afdwingen>


Gast

#164 Re: Waarom?

2016-01-12 12:25

#163: geen pseu. Marcel v s - Waarom? 

 Nou, koning Marcel, onbegrijpelijk toch dat ze niet diep voor jou buigen?

Een goede raad: leer óók eens Nederlands, want voor je het weet kent de asielzoeker beter Nederlands dan jij.

Ga

#165 Re: Re:

2016-01-12 12:53

#162: - Re:  

 En daar heb je er weer 1.

lees eerst even waar pegida en pvv voor staat en voor op komt voor je wat roept.

Kijk eens om je heen open je ogen.

en blijf lekker mensen in een hoekje zetten doe waar je goed in bent.

probeer nou eens in de spiegel te kijken en je zelf een uit te leggen wat is nu links altijd maar het zelfde roepen blaaablaa rechts is zoooo slecht.

Links extremisten aan zetters van heel veel leed en kwaad.

en maar wijzen met het vingertje want wat links doet das lekker en normaal.

weltusten 

Jan

#166 Re: Re:

2016-01-12 12:59

#162: - Re:  

 Jij betaald duidelijk niet de zelfde belasting als ik.

links extremist zeker?

 


Gast

#167 Re: Re: Re:

2016-01-12 13:00

#165: Ga - Re: Re:  

 Denk jij nu werkelijk dat ik niet weet waar Pegida en PVV voor staan?

Kijk toch eens uit je doppen, lul, dan had je geweten dat ER NOG NOOIT EEN LINKSE REGERING IS GEWEEST IN NEDERLAND!!!

Blijf jij maar lekker rechts stemmen, dan gaat dit land eindelijk naar de knoppen. DAT WILLEN JULLIE TOCH??? Vuil stelletje landverraders!


Gast

#168 Re: Re: Re:

2016-01-12 13:03

#166: Jan - Re: Re:  

 Nee, linkse mensen betalen geen belasting. Nou goed?


Gast

#169 Re: Re: Re:

2016-01-12 13:05

#165: Ga - Re: Re:  

 Hou jij je kop maar lekker in het zand! Kijk maar lekker weg, anders zou je de ontnuchterende waarheid wel eens kunnen zien. Hou vooral die oogkleppen op, huppel lekker achter de bruine horde aan en duw je vaderland nog maar dieper in de shit! Deden jullie 75 jaar geleden ook. En we hebben gezien hoe het land daarvan opbloeide.


Gast

#170 Re: Re:

2016-01-12 13:08

#162: - Re:  

Invoering van bindende referenda op landelijk niveau naar Zwitsers model. Een tweede pijler van de democratie parallel aan het partij-systeem installeren.
Gekozen burgemeester en minder bestuurslagen.

6.Samenhangende toepassing van de wet, ongeacht de politieke, etnische, culturele of religieuze aspecten van de betrokkene.

7.Meer financiële middelen voor de politie en het creëeren van meer banen bij de Politie (meer blauw op straat).

8. Afschaffen van dubbele nationaliteit, indien (zoals bij Marokkaanse) het niet mogelijk is deze te weigeren bestaat er geen mogelijkheid de Nederlandse te verkrijgen.

OK ik lees hier toch echt niks extremistisch lijk mij erg democratisch 

zomaar drie onderwerpen waar pegida voor staat.

een gekozen burgemeester luisterd misschien.

oef een referendum dat is eng misschien denken de mensen wel anders dan word er ook niks door je strot geperst.


Gast

#171 Re: Re: Re: Re:

2016-01-12 13:11

#167: - Re: Re: Re:  

 Spiegeltje spiegelje aan de wand.

kijk even in de spiegel.


Gast

#172

2016-01-12 13:21

Bescherming, behoud en een respectvolle manier van omgaan met onze cultuur en taal.
Stop het politieke en religieuse fanatisme, radicalisme, de islamisering, en laten we onze seksuele zelfbeschikking behouden.

2.Toezicht en strikt uitvoeren van de Vreemdelingenwet met oog voor de demografische, economische en culturele aspecten.
Kwalitatieve immigratie (in plaats van momenteel gemeenschappelijke kwantitatieve massa-immigratie) naar voorbeeld van het Zwitserse en Canadese model.
Criminele asielzoekers worden direct het land uitgewezen met een inreisverbod, en asielzoekers hebben geen voorrang bij het verkrijgen woningen.

 

Ik vind dit niet extreem mensen lees nou een waar pegida voor staat in plaats van dat geblaabla.

maar goed liever geen azc in Overvecht 


Gast

#173 Re: Re: Re:

2016-01-12 13:22

#165: Ga - Re: Re:  

 Ben je alweer vergeten dat je dankzij Wilders tot je 67ste mag doorwerken ipv tot je 65ste? En dat ondanks de "keiharde" verkiezingsbelofte van diezelfde haatpruik? Nog geen vijf minuten nadat de stemhokjes gesloten waren heeft Bloinde Greet zijn verkiezingsbelofte vergeten en is met CDA en VVD in bed gekropen voor Rutte I. Alweer vergeten? Vooral op blijven stemmen, krijg je straks helemaal geen AOW en geen pensioen meer.


Anonymous

#174 Re: Re: Re: Re: Re:

2016-01-12 13:25

#171: - Re: Re: Re: Re:  

  Hij kan jaren in die spiegel kijken, dan nog zal hij nooit een linkse regering in Nederland zien, want die is er inderdaad nooit geweest. Had je nu maar opgelet in de geschiedenisles en elke ochtend de krant goed gelezen en niet alleen de strips.


Anonymous

#175 Re:

2016-01-12 13:29

#172: -  

 Als je wilt liegen, lieg dan goed. Pegida staat voor "Patriotische Europäer gegen die Islamisierung des Abendlandes". Zie ik niet terug in de "definitie" die jij geeft.

Vreemd dat de methodes waarmee Pegida probeert gehoord en gezien te worden toch wel extreem zijn. Of ben je daar al aan gewend, dat je dat moorden, brandstichting en terrorisme niet meer extreem vindt?