SAMEN KUNNEN WE HET!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie SAMEN KUNNEN WE HET!.


Gast

#876 Re:

2016-06-21 16:10

#860: -  

 Ach wat heb je het toch slecht


Anonymous

#877

2016-06-23 07:01

Ter aanvulling op onze eigen petitie, "Stop de misdaden tegen de menselijkheid in Eritrea" waarvoor vandaag in Genève het rapport van de Verenigde Naties ondersteund wordt maar dankzij initiatief van een groep Eritese jongens met hulp van vrijwilligers ook in Den Haag! Integratie is zoooo belangrijk!

Gast

#878

2016-07-02 19:45

omdat dat uitschot hier niet thuis hoort! met uitzonderingen daar gelaten!

Gast

#879

2016-08-17 22:28

Omdat ik me diep schaam voor alle negatieve reacties van mensen die vinden "dat die buitenlanders hier niet meer bij kunnen" om welke drogreden dan ook.

Gast

#880 Re: Logo

2016-08-30 23:23

#867: Christelijke realist - Logo 

 Ik ben het als Belg 100% met u eens. Kijk maar even naar wat er nu gebeurt met de "redding" van  duizenden overwegend economische Centraal-Afrikaanse vluchtelingen die nu via Libie en Italië dagelijks Europa willen bereiken. Gans Afrika wil naar het "rijke" Europa! Dit zijn allesbehalve Syriers!

Is het domme klootjesvolk het soms toch nog eens met Merkel's "Wir schaffen das!". Zelf is zij intussen wel een beetje van mening veranderd... Vergeet niet dat de factuur voor solidariteit aan ons en onze kinderen zal voorgeschoteld worden. 


Gast

#881

2016-11-05 12:56

Ze hebben er niet om gevraagd.ook wil ik ter attentie u bewegen iets te betekenen voor de MINIMAS...Mensen in gemeente Amsterdam zieke gehandicapte en werklozen die geen Andre uitweg hebben verder te komen in de maatschap en afhankelijk zijn van bijstand door ziekte getroffen en of uitgesloten om.door welk.persoonlijk omstandigheden meestal  mensen van buitenlandse twee achtergrond...                                                  Worden door gemeente Adam in hoekje geduwd....ZE HEBBEN HUN BIJSTAND GEKORT EN OOK VAN HUN VERZEKERINGEN  BEROOFT EN BESPEELT(MEESTE WAREN AV PLUS.(NU VIA ZILVERKRUIS NIETS TERUG BASIS( MEESTE MOETEN VAN 300EURO OF MINDER PER  MAAND ROND KOMEN"' NIET EENS MINIMUM?? ZE DRAGEN BIJ VIA VRIJKWILLIGWERK EN ZORGEN VOOR HUN KINDEREN.(Vooral alleenstaande moeders  en vaders van allochtonen met.kinderen worden in de maling genomen..
DE MEESTE DRAGEN VEEL BIJ IN DE MAATSCHAP EN WORDEN ZO SLECHT BEHANDELD...GEMEENTE MET VERZEKERINGEN GEVEN ZE VAN TE VOREN GEEN.INFO.EN NEMEN ZO CONTROL IN CORRUPTIE WEGEN'' WE HEBBEN ZO VEEL GESTREDEN ONDER BURGERSCHAP OM VERSCHIL TE MAKEN .MAAR ER ZIJN NOG STEEDS MAATSCHAPELIJK INSTANTIES DIE HUN WERK NIET DOEN EN NOG MOILIJK TE BEREIKEN ZIJN  VOOR DEZE EN ANDERE MENSEN DIE HARD DEZE BEGELEIDINGS HULO NODIG HEBBEN""(NOG STEEDS WORDEN ZE DOOR DEZE MAATSCHAPELIJK INSTANTIES BUITEN GESLOTEN"MAAR STRIJKEN EN PROFITEREN WEL VAN SUBSIDIES ONDER INTIGRATIE PARAPLU.        .WE.MAAR WORDEN VAAK IN DE MALING GEHOUDEN"' VOORAL GEMEENTE ADAM MAAKT MISBRUIK DAT MENSEN DE TAAL NIET KUNNEN LEZEN.EN MAKEN DAAR MISBRUIK VAN.(OOK ONDERWIJS HIER SPELEN IT SPELLETJE MEE.GEVEN DE ZWARTE SCHOLEN VOORAL DE OUDERS VAN ALLICHTONEN AFKOMST GEEN INFO OF NEMEN DE CONTROL OVER DE BESLISSING GAANDE HUN EIGEN KINDEREN(EN MAKEN MISBRUIK VAN SUBSIDIES DIE JUIST DAARVOOR BESTEMT ZIJN"" OM ZE EERLIJK EN GOED TE INFORMEREN.IN PLAATS STRIJKEN ZE ALLEEN GELD VAN DOOR LEERLINGEN OP VERKEERDE SCHOLEN TE HOUDEN) WEST SLOTERMEER ZWARTE SCHOLEN DOEN DAT(EN ER IS GEEN TOEZICHT HIEROVER"' ZE BRENGEN GEEN VERBETERINGEN.(ZE DOEN DAT ALLEEN OP PAPIER"''?? SLAAP KINDJE SLAAP?? DISCRIMINATIE OP ZIN ERGST HIER"'HALLO WORD WAKKER...
WORDEN IN DE MALING GEHOUDEN AL SINDS 203.

MENSEN VERGIS JE NIET IEDEREEN HEEFT EN DRAAGT AL BIJ...IMMIGRATIE EN REINTEGRATIE'' ER IS EEN HOOP TE VERBETEREN

MAAR WAAR BLIJFT DE TOEZICHT OP EERLIJKHEID HIER?? MISBRUIK BEDOEL JE DOOR JE EIGEN GEMEENTE NOG WEL IN DE.KOND GENEUKT.

 

 


Gast

#882 Re: Re:

2016-11-07 12:26

#703: - Re:  

 Je was me voor ;)


Gast

#883 Re:

2016-11-07 14:31

#2: -  

 PVDA stemmer zeker


Gast

#884

2016-11-07 15:24

Dit gaat niet zo snel 


Gast

#885 Re:

2016-11-07 15:31

#2: -  

 En onze eigen daklozen dan? Zij moeten betalen voor een nachtje slapen in een opvang


Gast

#886 Re:

2016-11-07 20:39

#4: -  

 nee niet waar linkse hersen spinsels 


Gast

#887

2016-11-08 01:43

Multiculturele samenleving werkt niet dat is wel duidelijk na 40 jaar dus nee sluit de grenzen opvang regio 

Bange Nederlandse burger.

#888 Re: Re:

2016-11-08 21:35

#837: Zeer bezorgde burger - Re:  

Wat zijn jullie toch een stel landverraders. Ons land en cultuur worden afgebroken en jullie heten de bezetters ook nog welkom.

In Duitsland is het hele "vluchtelingen" gebeuren gefaald. Duitsers bewapenen zich massaal.

Merkel  " schaft es nicht" dus jullie al helemaal niet.

Gelukkig zijn  er nog  mensen met een gezond verstand.

 

 

 

 


Gast

#889 Re:

2016-11-12 18:52

#6: -  

 Heel veel respect voor jullie actie. Wat een ongelooflijk groot risico dat jullie nemen, want ik vermoed dat jullie zich ook op het financiële vlak verantwoordelijk/aansprakelijk stellen. Zeer sterk signaal, en heel wat anders dan gewoon "like" te klikken of iets digitaal te "delen" op je "muur".  


Gast

#890

2016-11-13 15:37

Niemand is illegaal op deze wereld! Het is een plicht als mens uw medemens te helpen. En als we met ze allen delen dan komen hebben we alles en komen nog steeds niet tekort.

Anonymous

#891 Re:

2016-11-17 10:25

#1: -  

 kijk eerst eens na de vele daklozen, kansloze, bejaarde, enz waar in dit land niet naar wordt omgekeken voordat je een ander helpt.zolang er voeselbanken nodig zijn gaat het niet goed in dit land..eerst jenzelf helpen dan een ander.

Ik gun een ieder een goed leven en ze vrijheid


Anonymous

#892 Re:

2016-11-17 10:27

#879: -  

 ik schaam me voor mensen zoals jou die met oogkleppen in hun eigen land lopen, die vol zit met voedselbanken en onverzorgde bejaarde, de zorg en scholen die alleen maar achteruit gaan.

nee het gaat zo goed hier laten wemnog meer mensen na binnen halen


Anonymous

#893 Re:

2016-11-17 10:29

#877: -  

 

 ik schaam me voor mensen zoals jou die met oogkleppen in hun eigen land lopen, die vol zit met voedselbanken en onverzorgde bejaarde, de zorg en scholen die alleen maar achteruit gaan.

nee het gaat zo goed hier laten we nog meer mensen na binnen halen zodat de problemen not meer opstapelen