SAMEN KUNNEN WE HET!
Neem contact op met de schrijver van de petitie
positieve geluiden van al die mensen die zich inzetten voor de vluchtelingen krijgen te weinig podium
Re:
Ik schaam me voor al die ondertekenaars die dit land en Europa weggeven en de eigen inwoners discrimineren. Schande voor jullie. De tijd zal het leren.....
Ik ben heel bang voor mijn klein kinderen. In wat voor wereld moeten die gaan leven.
Ik wil mijn afschuw voor de islam – de leer, de dogmatiek, de verboden, de onbeweeglijkheid, de middeleeuwse achterlijkheid die is ontstaan met deze religie voor nomaden en woestijnrovers – niet onder stoelen of banken steken. (…) Zichzelf opsluitend in een gedragspatroon, dat de originele achterlijkheid halsstarrig in stand houdt (…), vormen zij een Fremdkörper in onze samenleving, dat niet lijkt te kunnen loskomen, iets bij te leren, iets te willen leren, dus verarmt (…). Zoals nu kan het niet”.
Men moet zich eens indenken, welke ghetto’s er zullen ontstaan van verouderde, en voor ons gevaarlijke, immigranten, als we niet alleen hun gruwelijke slachtgewoonten aanvaarden, maar ook hun diskriminatie van vrouwen, hun patriarchaal-autoritaire aanmatiging, hun onderwerping van kinderen, hun stamveten. Waarom van nieuwkomers aanvaarden, wat we zelf in gewoonten en wetten hebben opgeruimd?”
Re:
de wereld is van ons allemaal? ga eens naar ginder als nederlander en je zal het weten of de wereld van u is.
Re:
hoe weten we of het allemaal goede mensen zijn die naar hier komen? blijkt dat er ook al terroristen mee gekomen zijn met de "vluchtelingen" wat dan.....dan krijgen we molenbeek of parijs.....
Re: Re:
Slaat volgens mij nergens op. Moeten een paar verkeerden het dan voor duizenden anderen verzieken die wel van goede wil zijn. Allemaal dan maar over 1 kam scheren?
Omdat met behulp van de Allerhoogste en de Profeet Mohammed (vrede zij met Hem) ons geloof kunnen verstevigen in het christelijke of zelfs ongelovige Europa. Samen met onze Syrische, Afghaanse en Eritrese broeders zullen wij sterker, sterker en sterker komen te staan. De Europese toekomst behoort aan Allah!!!!
| This discussion has been closed. |