TEGEN de prijswijziging van de KNHS 2016

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie TEGEN de prijswijziging van de KNHS 2016.


Gast

#51

2015-11-11 21:47

De prijzen van de KNHS zijn te duur en lopen uit de hand!!!!

Gast

#52

2015-11-11 21:47

De paardensport is al duur zat. Het is niet leuk meer om te starten als het allemaal zo duur is.

Gast

#53

2015-11-11 21:51

alle verhogingen bij KNHS dienen voor de te duren investeringen welke gedaan zijn alsmede teveel personeel

Gast

#54

2015-11-11 21:55

Er wordt betaald voor de rijvereniging (die afdraagd aan de knhs), de endurance vereniging (KEV, die afdraagd aan de KNHS en apart aan de KNHS. Oh ja, en dan nog de wedstrijden.....

Gast

#55

2015-11-11 21:58

Wedstrijd rijden en de gehele paardensport is al een hele dure hobby maar als de knhs de prijzen nog duurder maakt is het bijna niet meer te betalen en meer een 'elite' sport dan voor de gewone burger een leuke sport om te betalen.

Gast

#56

2015-11-11 22:05

Word voor mjj en mijn dochter belachelijk duur! Is €2,- hier en paar euro daar.
Uiteindelijk moet ik er ontzettend hard voor werken om uberhaubt te kunnen starten.
Het maakt het alleen maar moeilijker ook voor de verenigingen. Etc etc etc.
Zo vergaat mij het plezier.. En de animo.En zijn wij als gezin duurder uit.Helaas, erg jammer.Vroeger met het papieren systeem waren wij wel goedkoper uit. De wedsrrijden uitdagender en veel meer plezier.

 

........


Gast

#57

2015-11-11 22:07

De sport moet leuk kunnen blijven voor iedereen! Amateur of niet.

Gast

#58

2015-11-11 22:08

Omdat het te gek voor woorden is om zoveel te moeten betalen om je hobby te kunnen uitvoeren!

Gast

#59

2015-11-11 22:16

Paardensport moet leuk blijven voor iedereen. Het is al duur genoeg zonder deze verhogingen.

Gast

#60

2015-11-11 22:21

KNHS misbruikt zijn monopolie op deze manier en legt de drempel voor de sport te hoog

Gast

#61

2015-11-11 22:30

Ik vindt het niet normaal dat ze het zo duur maken!!!

Gast

#62

2015-11-11 22:40

Vind de prijsstijging belachelijk hoog

Gast

#63

2015-11-11 22:52

Omdat het gewoon te duur wordt mensen die weinig geld hebben zouden hier door niet mee kunnen doen aan wedstrijden of voor hun plezier kunnen mennen omdat alles is verdubbelt in prijs
Marga Benes
Gast

#64

2015-11-11 22:53

De hele berekening van de bond klopt voor geen meter. Ben je geen wedstrijdlid dan krijg je 4x per jaar het blad Paard en sport gratis.

De wedstrijdruiter moest verplicht het blad afnemen en ervoor betalen dik €30. Dus als wedstrijdruiters het blad niet meer krijgen hoeven ze ook €32 minder te betalen. Dit staat los van wel of geen startkaart.

Bijna alle sportverenigingen geven hun leden een gratis clubblad, dus het was al absurd dat we hiervoor moesten extra betalen!

Maar de bond wil ons voor een plastick pasje €28 meer laten betalen, daarnaast worden de proefjes ook nog minimaal €2,50 per proef duurder.. en het lidmaatschap €2. Terwijl  het voor de bond juist goedkoper is geworden na invoering van de digitale aanlevering van data en dat verenigingen en ruiters zelf alles digitaal moeten aanleveren. Dat scheelde arbeidstijd, dus personeelskosten, dus een besparing. Logischerwijze zouden dan de bedragen naar beneden moeten gaan i.p.v. stijgen!

Daarnaast moeten we lid zijn van een paardensportvereniging die ook al heeft aangekondigd de prijzen te verhogen omdat er al minder leden zijn en er zijn nog geen 10 leden meer die wedstrijden rijden... het wordt alles bij elkaar gewoon voor hobby mensen niet meer te betalen!

Misschien moet de bond eens hun tarieven vergelijken met andere sportbonden en dan zullen ze begrijpen waarom er al minder wedstrijdruiters komen en door deze verhoging zal het aantal nog sneller afnemen en ouders zullen sneller besluiten om hun kinderen geen startkaart meer te geven,vaak hebben ze geen 1 maar meerdere kinderen en je wilt al je kinderen hetzelfde geven... En volgens mij zijn de kinderen van nu toch de toekomst voor alle verenigingen, daaruit moeten weer nieuwe topruiters komen?

Geen enkele sport is zo duur als de paardensport. Want als je lid bent van bv een  voetbalclub mag je ook wedstrijden spelen zonder extra te betalen alles zit bij je contributie in en is vele malen goedkoper dan een paardensportvereniging en als je ook nog een eigen paard of pony hebt wordt je helemaal een melkkoe.

De vereniging heeft leden nodig die hun club presenteren naar buiten toe, wedstrijdleden zijn het visitekaartje van een vereniging en trekken nieuwe leden aan. Dus beste KNHS wees zuinig op de wedstrijdruiters en verander deze tarieven snel.


Gast

#65

2015-11-11 23:11

Omdat het gewoon niet normale prijsverhogingen zijn en leuk 7,- op vooruit dacht het niet zeker niet met meerdere startpassen!! Dit is te absurd voor woorden ze moeten zich diep schamen.

Gast

#66

2015-11-12 00:00

Omdat ik voor zowel onder het zadel als voor mennen een startpas heb. Hierdoor ga ik fors meer betalen!!

Gast

#67

2015-11-12 00:10

Mijn kids zijn dol op paardrijden maar word dit nog duurder zal ik hun moeten teleurstellen !!

Gast

#68

2015-11-12 01:28

Met meerdere paarden in de wedstrijdsport wordt dit voor mij onbetaalbaar op deze manier. De KNHS zou een faciliterende organisatie moeten zijn die IEDEREEN de mogelijkheid biedt om paardensport te bedrijven, maar ze maken er een elitesport van.

Gast

#69

2015-11-12 01:56

Sport moet leuk en toegankelijk blijven

Gast

#70 en dat niet alleen

2015-11-12 02:00

De prijzen zijn schrikbarend hoog. Maar wordt ook vergeten dat de proeven ook anders gaan worden op gesteld en uitgesloten in de proef ook erg aan gepast. De wedstrijd sport is niet meer leuk..


Gast

#71

2015-11-12 04:50

De paardensport wordt op deze manier voor jong ondernemers en hobby ruiters onmogelijk gemaakt. Alleen de professionele stallen kunnen hier straks nog wedstrijden rijden.

Gast

#72

2015-11-12 05:28

Paardensport is al duur genoeg. Het zou toegangelijk voor iedereen moeten zijn. Voor elke wedstrijd betaal je inschrijfgeld en vaak win je dan nog niet eens je inschrijfgeld terug. Nu wordt de knhs ook weer duurder. Wat goed is moet je goed laten. De hoge omes hoeven niet nog meer geld te krijgen.

Gast

#73

2015-11-12 05:29

Belachelijk ze hebben een monopolie en kunnen maar doen wat ze willen. Dit komt desport niet ten goede.

Gast

#74

2015-11-12 05:32

Belachelijk. Ze hebben een monopolie positie. Dit komt de sport niet ten goede.

Gast

#75

2015-11-12 05:52

Ik vind het als paarden eigenaar erg duur worden op 3 paarden kost mij dat weer 100 € meer