TEGEN de prijswijziging van de KNHS 2016

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie TEGEN de prijswijziging van de KNHS 2016.


Gast

#226

2015-11-14 19:07

Een prijs stijging van 47 procent voor de verlenging van een start pas voor een pony. Dit is toch echt absurd !!!!!!!
paardensporter

#227

2015-11-14 20:17

Het is toch van de zotte.... in de 1e plaats werd de startpas met coupons afgeschaft....nee alles wordt digitaal, dus geen coupons meer. Een eenmalige aanschaf van de startpas, maar achteraf moet je er ieder jaar voor betalen. Inmiddels al jaren mijn ruiterbewijs, dus knhs-lid. Nu ook mijn menbewijs, dus ook lid van de knhs. Maar inmiddels rijd ik ook al jaren wedstrijden aangespannen, dus lid via de vereniging van de knhs. Ik betaal dus 3x voor hetzelfde lidmaatschap? Nu OOK nog een verhoging van ruim 150% voor een enkelspanlicentie? Die Paard&Sport eraf, prima, licentie? Ook prima, maar houd het in godsnaam betaalbaar voor de paardensporter met een kleine beurs...... die basissporter is wel JULLIE visitiekaartje. Als je de 'pech' hebt om verslingerd te zijn aan het aangespannen rijden, dan is het nog eens extra duur. Je moet ook nog een je koets meenemen op wedstrijd, dus grotere combinatie of een extra auto. En dan ook nog eens kilometers meer moeten rijden om op wedstrijd te kunnen, dit in tegenstelling tot de ruiters die praktisch op iedere straathoek een wedstrijd kunnen rijden. Proefgelden gaan omhoog, prijzen naar beneden............al met al vergalt dit aardig mijn plezier in het rijden van wedstrijden.

Ook het tijdstip is weer lekker gekozen..........nog 2 weken bedenktijd of je het doet ja dan nee. Net als vorig jaar de invoering van de bodyprotector, ja had gewoon geen keuze, want je kon niet eens je startpas meer opzeggen. Maar inmiddels wordt je wéér op kosten gejaagd.

Hebben we (de paardensporters in Nederland) inmiddels niet voldoende mee betaald aan die mooie gebouwen in Ermelo en die bobo's op kantoor daar???


Gast

#228

2015-11-14 23:19

omdat ik veel meer ga betalen!

Gast

#229

2015-11-14 23:57

Ik ben tegen de prijswijziging

Gast

#230

2015-11-15 05:51

Betaal al genoeg en zoveel doen ze er niet voor

Gast

#231

2015-11-15 07:24

Jammer dat het zo moet lopen.

deze prijsverhoging is niet normaal.

binnenkort verschijnen er dus alleen nog maar meerspannen of mensen met meerdere paarden in de sport.

weg plezier voor de enkelspan rijders.

 


Gast

#232

2015-11-15 09:58

Omdat ik denk dat er heel eenzijdig gekeken is, met name naar professionele ruiters en in veel mindere mate naar grote groepen die wel een startkaart of een kleine startkaart hebben. Tenminste dat merk ik bij mijzelf, moeder en dochter die rijden, moeder met een kleine startkaart, dochter met twee startkaarten. Misschien zijn dit in aantallen wel veel grotere groepen. Wij hebben behoorlijk nadeel, vooral ook omdat ik volgend jaar een kleine startkaart (gelimiteerde) wilde hebben, in verband met drachtigheid paard.

Gast

#233

2015-11-15 10:32

Door het wegvallen van de gelimiteerde startpas wordt je met een enorme kostenverhoging geconfronteerd. Alternatief is niet meer starten of misschien wilde wedstrijden gaan rijden?

Gast

#234

2015-11-15 11:38

Omdat ze de wedstrijd ruiters benadelen Door de startpassen te verhogen. Ze geven aan te willen luisteren Door p&s niet meer verplicht te stellen. Daarentegen scheelt het de wedstrijdruuter maar €6,- ipv de complete kosten. Het lijkt erop dat ze de ontvangsten kosten wat kost gelijk willen houden. .. Ze doen er echter een stuk minder voor... Dit benadeeld de ruiter en is dus onrechtvaardig .

Gast

#235

2015-11-17 17:09

de prijs verhoging is veel te veel. Het is voor velen een sport.

Gast

#236

2015-11-18 19:56

omdat ik tegen de zware prijsverhoging ben van de knhs
de knhs is niet meer voor jan met de pet maar straks alleen
nog voor de zg elite van nederland
BEDANKT KNHS

Gast

#237

2015-11-18 21:16

De KNHS blijft haar tarieven verhogen om de begroting dicht te krijgen en in Ermelo grote investeringen te blijven doen waar een groot deel van de basis ruiters totaal geen profijt van hebben maar wel fors aan mee moeten betalen.

Gast

#238

2015-11-21 08:38

Voltige leden gaan in contributie omhoog... Van ruim 21 euro naar 54 euro, vanwege de startlicentie. Bizar!!