TEGEN de prijswijziging van de KNHS 2016

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Dit discussie-onderwerp is automatisch gecreëerd voor petitie TEGEN de prijswijziging van de KNHS 2016.


Gast

#201

2015-11-13 19:05

KNHS doet alsof er weinig verschil is. Ok... Ik ben ongeveer hetzelfde bedrag kwijt (bijdrage rijvereniging en startkaart), maar krijg er minder voor: paard &sport verdwijnt. 4x een ander blad terug. Een degelijke prijsstijging, maar het 'cadeautje' is gewoon anders verpakt. Ben gewoon eerlijk...

Gast

#202

2015-11-13 19:06

Het is voor de amateur niet meer op te brengen! En de KNHS kennende blijft het hier niet bij. Ik houd nu mijn hart al vast voor 2017!
Bovendien, verenigingen en maneges gaan hieraan ten onder. Leden worden lid van een startkaartvereniging omdat dit goedkoper is. Wie gaan dan de wedstrijden organiseren? Wedstrijden die voor verenigingen nodig zijn t.b.v. het onderhoud van de accommodatie. De verenigingen hebben straks onvoldoende vrijwilligers. Geen wedstijden betekent onvoldoende middelen voor het onderhoud van de accommodatie. Geen accommodatie betekent geen wedstrijden.
O ja, toch wel. Op het KNHS centrum natuurlijk voor € 15,00 per proefje. Moet je wel prof zijn, dan mag je op de Agterbergbodem, de echte hobbyruiter moet op een ondergelopen grasmat. Alhoewel, met deze prijsverhogingen kan de KNHS daar wellicht in investeren.

Gast

#203

2015-11-13 19:27

Ze laten alleen voorbeelden zien voor mensen die erop vooruit gaan.niet wat andere meer gaan betalen

Gast

#204

2015-11-13 19:45

sinds de fusie is alles alleen maar dururder geworden ,dat moet nu maar eens stoppen

Gast

#205

2015-11-13 20:05

Ik vind het nergens op slaan!!!!!!!!!

Gast

#206 Re:

2015-11-13 20:13

#10: -  

 


Gast

#207

2015-11-13 20:22

Met 1 paard en slechts af en toe tijd voor een wedstrijd ga ik volgend jaar even veel contributie betalen zonder de Paard & Sport (die ik toch al jaren kwijt wilde). Dat staat bijna niet meer in verhouding. En ik wil wel heel graag kunnen blijven starten.
Volgens mij moet de KNHS ons soort leden koesteren, want het is de grote massa. Samen zijn we met heel veel, wij vormen een groot draagvlak. Ook financieel.

Gast

#208

2015-11-13 21:05

Omdat zeker de basissport betaalbaar moet blijven en alleen voor amateurs...

Gast

#209

2015-11-13 21:26

De afschaffing van het blad paard en sport wordt weer doorberekend in je startkaart!

Gast

#210

2015-11-13 21:28

Ik vind dat ik als melkkoe worst gebruikt om de topsport te bekostigen.
Ik kan me niet voorstellen dat de kosten voor de KNHS zoveel hoger zijn geworden, sinds alles is gedigitaliseerd en we alles zelf moeten doen.
Wij betalen de accomodatie in Ermelo enne oh ja er moet een parkeerterrein komen. Ik zal er nooit rijden of anderszins gebruik van maken. Maar meebetalen moet ik wel!!!

Gast

#211

2015-11-13 21:41

Omdat sport betaalbaar zou moeten blijven, op deze manier word het onmogelijk voor meerdere ruiters en amazones. Sport zou gestimuleerd moeten worden Door prijs verlaging niet verhoging

Gast

#212

2015-11-13 21:48

Met twee zonen die zowel onder het zadel rijden en enkelspan mennen worden wij hier niet blij van! We waren van plan om een startpas aan te gaan vragen per 1 januari maar daar denken we nu nog even over na!

Gast

#213

2015-11-13 22:02

Niet duurder maken het is al duur genoeg . Dan is het voor sommige mensen niet meer haalbaar om het te betalen dus niet verhogen als jullie laten willen houden .

Gast

#214

2015-11-13 22:03

Omdat het met 2 kinderen echt duurder word en een leesblad eraf en contributie dan verkapt omhoog is geen stijl

Gast

#215

2015-11-14 01:06

Een prijsverhoging van 25% is belachelijk en de prijsverhoging voor de menners is helemaal asociaal.

Gast

#216

2015-11-14 03:10

Zo langzamerhand is de paardensport voor veel mensen te duur geworden en creëert de KNHS een elitesport..; daar ben ik tegen!

Gast

#217

2015-11-14 06:45

Belachelijke prijs verhogingen!

Gast

#218

2015-11-14 07:16

Het moet altijd bij de kleine man weg komen zo word er weer veel kapot gemaakt.

Gast

#219

2015-11-14 08:32

Laat paardrijden voor de gewone mens ook betaalbaar blijven.

Gast

#220

2015-11-14 10:38

Steeds duurder maken leverd niks op, in een moeilijke tijd moet je het juist betaalbaar houden , anders word er steeds minder gesport , en kun je steeds minder rijders krijgen . Wat leverd een normaal paard op ? De kosten zijn voor de fokkers veel hoog in deze tijd. De prijzen van de paarden zijn veel te laag.

Ben het geheel met voorgaande deelnemers eens , wie heeft er gevraagd om al dat luxe , mooi voor een selecte groep hoger geklasseerde mensen ,die altijd het grote geld innen voor de paarden.


Gast

#221

2015-11-14 14:16

Het is te gek voor worden.
Zo is het voor heel veel mensen niet meer mogelijk om wedstrijden te rijden.
Dit moet echt veranderen

Gast

#222

2015-11-14 14:46

De KNHS bouwt maar nieuwe gebouwen voor de top-ruiters, maar de amateurs, die er nooit komen, kunnen het betalen.

Gast

#223

2015-11-14 15:12

De prijsstijgingen zijn hoger dan nodig en worden alleen maar gebruikt om de hogere sport te spekken
Boos lid

#224

2015-11-14 16:43

Het feit dat de KNHS UBER machtig is kunnen ze doen wat ze willen. Welke gevolgen het heeft voor hun basisruiters en daarmee de verenigingen deert hen absoluut niets. Wij kunnen onze ongenoegen uiten, maar heeft het zin??? De KNHS doet wellicht een poging door te zeggen dat ze het betreuren dat de verhogingen zoveel stof heeft doen opwaaien. Maar werkelijk......jullie meningen en gevoelens boeiend, leden jullie kunnen toch geen kant op .

Laten we eerlijk zijn, heeft de basisruiter het gevoel dat ze bij een bond  zitten die ook maar iets voor hun leden doet. Waaraan wordt in hemelsnaam ons geld aan gespendeerd?!!!!!                                                            De secretariaten moeten alles knip klaar aanleveren.  Drukje op de knop in Ermelo, KNHS heeft zn 'werk' weer gedaan. Organiseer een finale of selectie. KNHS bepaalt de juryleden, wat logisch is, de organiserende  organisatie zit met torenhoge jurykosten. Maar geen enkeke tegemoetkoming vanuit de KNHS. Je moet trots zijn dat je het mag organiseren, een x nooit meer.

Dat we geen blad meer ontvangen daar ben ik niet zo rouwig om. In mijn ogen was dit absoluut geen blad voor de ons de basisruiter. Talentenplan, vooral veel over ' ons' centrum Ermelo en de geweldige bezichtingen ed van de jonge paarden(!)

Nee, had ik de keuze nog maar dan was ik absoluut geen lid gebleven bij deze in mijn ogen toch dievenbende. 


Gast

#225

2015-11-14 18:44

Omdat ik de prijs voor de startkaart te veel omhoog vind gaan. Daarnaast vervalt het abonnement paard en sport zogenaamd, maar toch ontvangen we nog verplicht, en daar betalen we natuurlijk heus wel voor, een kwartaalblad. Knhs moet toch echt beter luisteren naar haar leden!